![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ei vaan hammas luku oli sama mutta pinjonin halkaisiassa oli eroa samoitten lautaspyörän paksuudessa. Toisen perän puri ite kyseisestä autosta irti ja toinen otettiin samalaisen takaselista irti ja oli malliltaan kanssa ln65 ja lyhyt hytti. Poski laarerit tais olla kanssa erikokoiset.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
RASOR |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tätämietin mutta kummatkin purettiin 4wdmalleista jos joku on vaihtanut niin sit voi olla takavedosta?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jaa a pitäiskö/jaksaisko nyt käydä purkamassa takapotkusta sit murikka irti ja tutkia mitä sieltä löytyy. Tuskin se selvyyttä tuo kuitenkaan vaan sekottaa lisää
![]()
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#5
|
||||
|
||||
![]()
http://www.toysport.com/technical%20...ifications.htm
tuolta ainakin löytyy infoa, miten tyyppikilvestä saa luettua mikä murikka autoon on tehtaalla ängetty.
__________________
RASOR |
#6
|
||||
|
||||
![]()
http://rsmotorsport.com.au/files/Ide...yota_Hilux.pdf
tuolla lukee, että 4wd olisi 20mm kapeampi. Kolmos sivu alareuna.
__________________
RASOR |
#7
|
|||
|
|||
![]()
http://www.gearinstalls.com/bearing.htm
Itse tilasin Hj:n perien laakerit tuon sivun mukaan Tojotan orginaaleina. Tuli sopivat. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Puhelin numerot katoo ilmoista? | Taisto | Helpdesk | 0 | 17.05.2008 20:52 |
OFF ROAD DRIVE -MAGAZINE UUDET NUMEROT | myllis | O/M/V Muut | 0 | 08.12.2007 22:04 |
hj:n eturenkaan laakerien vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.08.2007 14:19 | |
ORD testasi kompressorit, uudet numerot tulleet | myllis | O/M/V Muut | 0 | 18.04.2007 22:14 |
puhelin ja numerot hukassa! | jjtp | Chit-Chat | 3 | 21.06.2006 08:31 |