Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.10.2013, 16:50
kzj kzj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.02.09
Sijainti: Kouvola
Viestit: 138
Perusasetus

http://www.motormarket.fi/verkkokaup...ine-p-3886-85/


No jos tolla kokeilee, niin kannattaa erotella ne rakeet ja neste(öljy)
ja laittaa ensin vaikka 1/3 molempia jäähdytyskiertoon.

Sitten menetelmällä papu, muutama kerrallaan lisätä.

Kyllä tuolla on menestyksekkäästi useampi pieni vuoto tukittu.
(Sellainen, ettei näkyvää vuotopaikkaa oikein paikanna, mutta nestettä kumminkin hiljalleen häviää)

Ei tietenkään tuki mitään selviä reikiä, josta neste valtoimenaan vuotaa.

Ja jos on kansi halki, niin kyllä ainut keino on vaihtaa...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.10.2013, 17:16
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.564
Perusasetus

En ole noiden mököttien ystävä/kannattaja mutta tommosella Bar´s:n papusopalla korjautui ajokuntoon erään kenopään syylari joka halkesi metässä niin että vesi vaan suihkusi ulos.

Ajeli kuukaudenpäivät paisarinkorkki auki ennenkuin jouti syylarinvaihtoon.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.10.2013, 20:34
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

koskakohan joku ehdottaa perinteisesti: munaa syylariin !!!
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.10.2013, 21:45
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
koskakohan joku ehdottaa perinteisesti: munaa syylariin !!!
Ei se välttämättä huono ratkaisu ole sekään ja vaikka ei vikaa korjaisikaan niin saattaahan se ihan metkalta tuntua...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.10.2013, 23:09
kzj kzj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.02.09
Sijainti: Kouvola
Viestit: 138
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Ei se välttämättä huono ratkaisu ole sekään ja vaikka ei vikaa korjaisikaan niin saattaahan se ihan metkalta tuntua...
Tulee mieleen jännä ratkaisu vuodelta muna ja kana.

BMW-merkkisestä henkilöautosta alkoi pukata usvaa konehuoneesta kesken ajelun, vieraan paikkakunnan iltahämärissä.

Nesteet vähissä, mitä tehdä? Ei tietty nestettä mukana, ei vesistöä lähellä eikä astiaa millä hakea. Eikä niin paljon kus..pissitä että vajausta täyttäisi.
Tietty jos repsikalle juottaisi takapaksista pahanmakuiset heineken merkkiset oluet... no ehkä alkoholisoituneempi olisi ne juonut ja odotellut, mutta voihan ne laittaa raakana syyläriin!

Matka jatkui hetken ja vika paljastui: muovipäätysyyläristä oli murtunut ylävesiletkun nippa.

No onneksi nipasta jäi sen verran jäjelle, että tynkään sai vielä kiristettyä letkun kiinni ja loput kaljat koneeseen!

Siinä hätäpäissään unohtui pelkät parkit päälle ja kohta kissalan poika/tyttöpari punaisen kartion kanssa viittoili tien sivuun.

-Teillä ei oo valot päällä!

-No unohtui kun on vähän teknisiä ongelmia, syyläri vähän vuotaa.

-Mitäs täällä haisee ihan kaljalle!?

-No kun ne kaljat on tuolla koneessa!

Pienen keskustelun jälkeen päästiin matkaa jatkamaan kotiin, eikä edes puhallutettu!!!

Voin muuten kertoo että pitkin kuumaa konehuonetta roiskunut olut tuoksui ainakin 5metrin päähän bemarista..

^ LIEVÄ offtopic
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 03.10.2013, 00:29
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kzj Näytä viesti
http://www.motormarket.fi/verkkokaup...ine-p-3886-85/


No jos tolla kokeilee, niin kannattaa erotella ne rakeet ja neste(öljy)
ja laittaa ensin vaikka 1/3 molempia jäähdytyskiertoon.

Sitten menetelmällä papu, muutama kerrallaan lisätä.

Kyllä tuolla on menestyksekkäästi useampi pieni vuoto tukittu.
(Sellainen, ettei näkyvää vuotopaikkaa oikein paikanna, mutta nestettä kumminkin hiljalleen häviää)

Ei tietenkään tuki mitään selviä reikiä, josta neste valtoimenaan vuotaa.

Ja jos on kansi halki, niin kyllä ainut keino on vaihtaa...
Kolmesta autosta kokemuksia tuosta papusopasta. Kahdessa oli kansi halki (Dieseleitä), kumpainenkin paineli kohti auringonlaskua ilman remonttia, toinen pari vuotta oli omassa ajossa eikä tehnyt ylimääräistä painetta enää jäähdytysjärjestelmään koko aikana. Appiukon bensacorolla meni 4kk ennen kuin palanut kansipahvi piti vaihtaa.

Yhteistä oli sitten jokaiselle ettei enää talvella ollut liian lämmintä matkustaa...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 03.10.2013, 08:01
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Kolmesta autosta kokemuksia tuosta papusopasta. Kahdessa oli kansi halki (Dieseleitä).....

Yhteistä oli sitten jokaiselle ettei enää talvella ollut liian lämmintä matkustaa...
Tätä joskus miettinyt et mitenhän lie jos keväällä paikkaisi ja letkulla ohittaisi lämppärin kennon, kesän ajelisi ja syksyllä vaihtaisi nesteet vesi huuhtelun kanssa niin tukkisiko silloin enää lämppärin kennoa?



Joku taas kertoili, että osalämmön päällä pito tukkisi kennoa, muttei ollut kertojalla kokemusta vaan huhu puhetta
ja, että pitäisi ottaa hanan vaijeri irti ja pelata vaan ilman ohjauksella
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 03.10.2013, 08:51
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

Eikä ku se lämppäri pitää olla täysillä eli hana auki kun noita litkuja syytää koneeseen ja systeemi pitää täyttää täyteen asti ja ilmata niin ettei niitä ilmataskuja jää mihinkään.

Eli tekee niinkuin purkin kyljessä lukee. Ni ei tuki lämmppäriä sen enempää kuin se muukaan töhnä mitä sen ikäisessä ruoskassa mihin noita pitääkaadella, on.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 03.10.2013, 09:30
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.564
Perusasetus

Eikös näissä nykyautoissa pääosin ole ihan pelkällä ilmaläpällä se lämmönsäätö? Kennossa kiertää vesi aina vaan vaikka pyynti olisi full cold.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 03.10.2013, 09:43
Sirernog Sirernog ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 12.03.12
Sijainti: Hollola
Viestit: 253
Perusasetus

Tohon irontiteen sen verran että laatuvaunusta oy ainaki hommas tota jostain, tai sitten vaan googlella ettimään. Oli kyllä melko kallista ainetta mutta sillä korjattiin vissiin 3 autoa sinä aikana kun olin kyseisessä talossa töissä.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 03.10.2013, 13:55
kilikali kilikali ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 01.09.12
Sijainti: valkeala
Viestit: 27
Perusasetus

Jokkismiehet käytti , olikos se kanelia? veden sekaan vuotojen tukkimiseen. Eikä ole kallista
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Range tehot katoaa RRC76 Tekniikka & Jutustelu 16 11.05.2012 13:11
Jäähdytys neste haisee bensalle karvanoppa Tekniikka & Jutustelu 14 17.07.2010 20:35
Ahtopaineet katoaa Ooppeli Tekniikka & Jutustelu 7 26.05.2009 16:42
Neste / neste-lämmönvaihdin farmari Tekniikka & Jutustelu 1 13.05.2007 19:15
Carrols katoaa SohNah Kysy MäIteltä 0 17.05.2002 14:17


Sivu luotu: 05:55 (GMT +2).