Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan
Mistä sä noita paskoja aina löydätkin ??
|
Vähän veikkaan että samaa paskaa on suurin osa palstalaisten maastureista

Vanhoja mätiä paskoja mitä hinkataan.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan
Jos pakosarjasta valuu pakkasnestettä ulos niin vuoto ei todellakaan ole mikään pieni enää joten lapaset käteen ja kansi pöydälle niin ei tarvii sementin jälkeen taas itkeä miksi vuotaa edelleen.
|
Enhän mä sementin jälkeen itkekään vaan yritän juuri välttyä siltä että se kansi pitää avata. Voisi vähempää kiinnostaa kestääkö tuo vuotta pidempään, koska se auto ei tule olemaan mulla vuotta

Mutta jos sementti ei tuota paikkaa niin sitten se on pakko avaa. Siitä kumma juttu että ei sieltä nyt ihan valtavasti jäähdytysnestettä katoa. Lauantaina järjestelmän täytin ja tänään lisäsin litran. Tuossa ajassa tullut mittariin 600km.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sirernog
Irontite käsittely korjaa myös halkinaisia kansia ja lohkoja, kallista ainetta mutta työmaalla hyväksi havaittua. Kyseinen aine jota me käytettii toki ottaa aikaa kun ensiksi jäähdytysjärjestelmä pestään paketin aineella sitten kuivataan ja laitetaan paikka-aineet pyörimään ja taas kuivatellaan mutta monta kansivikaa on korjattu kun asiakkaalla ei ole ollut aikaa/rahaa teettää kunnon remonttia.
|
Tuo kuullostaa melko hyvälle kamalle. Mitä tarkoittaa että kuivataan? Järjestelmä vaan tyhjennetään vai pitääkö sen antaa jotenkin vielä kuivua? Missähän hintaluokassa tuo möhnä pyörii ja mistä sitä saa?
Mitä kuulin legendaa tästä amerikkalaisesta töhnästä niin siinä tosiaan järjestelmä putsataan ensin. Sitten tyhjennetään. Sisäkennon kierto blokataan ettei se kenno mene tukkoon. Sen jälkeen neste sisään sementin kera. Annetaan olla joku 15-20min auto käynnissä koko ajan. Nesteet ulos. Sisäkennon blokkaus pois, normi nesteet sisään ja kovaa ajoa. Kuulema tuo on melko isoja vaurioita paikannut.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
Minkä merkkinen/mallinen keksintö nyt on löytynyt? 
|
Kun halvalla sain niin ostin mulle Mersun. Ei voi kyllä käsittää miten joku tuollaisista paskoista pitää. Aivan mätiä. Eikä ne ole edes hyvä autoja ajaa. Eikä tuo tekniikka myöskään niin kehuttavaa ole.. Kunnolla ylihinnoiteltuja autoja käytettynä. Onneksi tuon sai tosi halvalla niin voin sen vaikka paalaa kun vituttaa. Mut tuollainen hieno E 300TD. Kivasti se kyllä liikkuu kun polkee sitä, mutta syö dieseliä ihan helvetisti. Vaikka kuin yrittää eco ajoa niin alle 10 tuntuu olevan mahdottomuus. Mitä tuota peliä eräs mersu harrastaja katseli niin sen mukaan sain laitteen todella edukkaasti. Mut C5 oli huomattavasti parempi ostos. Se ei ollut mätä, se oli paremmin varusteltu, sen kaikki varusteet toimi, se oli huomattavasti parempi ajaa, vähemmän vikoja, kulutti puolet vähemmän jne. Mut katsotaan nyt hetki mersua. Ei ole sellaista ennen ollut niin aattelin kokeilla. Seuraavaksi voisin kokeilla jotain italian ihmettä kunhan tarpeeksi halvalla saa.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_
Mä olen vaihdellut läjäpäin kennoja jotka on muurautunu tosta paikkausaineesta umpeen. Ei se heti ilmene vaan muutaman vuoden päästä. Olennaista vissiin olis vaihtaa nesteet? Toinen on että jos on ilmapussi jossain kohden järjestelmää niin siihen se sitten jäsähtää. Eli jos korjaa niin korjaa kunnolla...
|
Tuo on sen seuraavan omistajan ongelma. Purkka viritys millä se toimii hetken riittää mulle.