![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
tanko
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
. Pitää metsästää muutama patrolin raidepää ja tehdä niistä. Onkohan kuskinpuolen päässä kumman kätinen kierre?
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
|
#3
|
||||
|
||||
|
http://www.patrol4x4.com/forum/nissa...arm-diy-33987/
http://www.patrol4x4.com/forum/nissa...34/index3.html Tuossa muutamat linkit ja yks kuva tuosta mistä tarinoin. Tuon kun toteuttaa nii loppuu ohjaus ongelmat ja ei taivu tangat |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Mun mielestä on kierrejouselliseen. Tollasio on kyllä lehtijousi versioon soalla.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
ihan tuo oli lehtijousi versioon.. Toki en muista oliko soallinen, mutta idea sama, että olkatapin päälle tojota tyyliin highsteer palikkaa ja apusimpukka helvettiin välistä. Ite tuota mittailin ja toimii varmasti lehtijousilla.
E: Tuosta kuvasta saa idean nyt ainakin siitä minkälainen palikka olkatapin päälle tulee.. Tuota nostoahan saa helposti nostettua ja saa varreen korkeammalle. Viimeksi muokannut tuomaritulee : 05.10.2013 10:56 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
mites tuommonen palikka kestää M8 pulteilla paikoillaan, kun ei meinaa tojotassa kestää M12 pulteillakaan, ja on isompi "pulttikehä"?
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Patrol 160 etulokarit | Hóse | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 06.05.2025 11:48 |
| Patrol 160 - 88 | Alejandro | Maasturiprojektit | 246 | 25.10.2019 20:31 |
| Patrol 160 (Katumus) | nalle00 | Maasturiprojektit | 243 | 07.08.2014 06:09 |
| patrol 160 etuakseli????? | HannuH | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.08.2013 17:18 |
| Patrol 160 3-paikkaiseksi | khp78 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 07.05.2012 20:20 |