![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eilen sadekkin piti sen verran taukoa, että pääsi pihalla käymään venyttääs.....tai venyttää ja venyttää. Kuten faija sano eilen "enempi toi muistuttaa sahapukkia, ku maasturia" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Noh, on se iskänä oleminen välillä tiukkaa ![]() -Ai myöhemmin? - Niin, siis vaikka nyt heti? - Aaa...siis aikaisemmin? -Jooo....kun mulla olis sulle yllätys ja muutenkin olis kiva jos olisit kotona. (tosiaan....pari viikkoa suunnilleen oon ollu joka päivä pajalla ja aika vähän on siis tullu oltua kotona...eli pisto sisällä tunnettu ![]() -mmmm...öööö, iskällä on kyllä auto ulkona vielä ja olis paljon tehtävää, mutta kai mun sit pitäs tulla? -Hyvä, mä odotan, ole sit nopea, heippa. ...noin 15-20min tais kulua sen jälkee ja sit laittelin kotio "varmistus" viestiä, että oliko se Trine nyt ihan tosissaan, että pitäs tulla kotiin?? .....olis aika paljon hommia ![]() Vastaus: tuossa se ikkunalla odottaa ja katselee ulos. Öööh, eli okei valot pois ja kotiin ![]() ![]() No mutta tämähn tarkoittaa sitä, että viikonlopusta tulee aina vaan tiukempi ja tiukempi. Sunnuntai iltana alkaa sit näkeen, että onnistuuko Raisio vai ei ![]() ![]() ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kyllä jenkit on fiksuja... | Uazmies | Linkit | 6 | 02.02.2011 22:58 |
Kyllä lähtee! | KoniJeep | Chit-Chat | 3 | 27.04.2010 19:55 |
Kyllä lähtee.. | Joske | Linkit | 5 | 28.01.2008 09:07 |
Kyllä kulkee! | Zamppa | Chit-Chat | 23 | 01.10.2005 20:38 |
Kyllä koittelee | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 12.09.2004 09:02 |