Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 20.09.2013, 07:22
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ford59 Näytä viesti
Tuo shifterin modaus on offitouhuissa varmaan asiallinen, ittellä tullut "ihan vaan pari" kertaa ärräpäitä kun kiireessä paiskonut pakkia päälle ja jäänytkin N:älle sohlon shifterin kanssa. Täytyy vaan saada hartiat muistamaan ettei 3 - pakki välissä ole estoja vahinkovaihtoja ajatellen. Mitkäs noitten volvon kumien fyysiset mitat on? Ja pystyykö niitä veistelemään, eli ei ole rautaa muuta kuin kiinnityspinnassa. Noi näyttää, että voisivat kestää paremmin kun tarvike tötteröt 2, 5 tonnin auton hyppelyjä.
Täytyy koittaa muistaa mittailla. Joo siis ne on sisältä ontot ja kiinnityspinnassa ainoastaan prikka/holkki/pultti systeemit. Volvoja vaan Suomessa harmikseen aika vähän, joten menee äkkiseltää Ruotsin tilailuks tommoset kumit. Sitten C303 stopparit on vielä noita jytkymmät.

Eilen sadekkin piti sen verran taukoa, että pääsi pihalla käymään venyttääs.....tai venyttää ja venyttää. Kuten faija sano eilen "enempi toi muistuttaa sahapukkia, ku maasturia" Mut joo, aika nahkeet on liikevarat jousituksessa, mutta näillä mennään nyt täs vaiheessa. Tänään pitäs alkaa sit kuumeisesti vääntään iskarin korvakkeita, kun eilinen askartelupäivä jäi lyhyeks.....ai miks?

Noh, on se iskänä oleminen välillä tiukkaa Trine soitti ja aloitti puhelun, että voisitkos tulla tänään myöhemmin?
-Ai myöhemmin?
- Niin, siis vaikka nyt heti?
- Aaa...siis aikaisemmin?
-Jooo....kun mulla olis sulle yllätys ja muutenkin olis kiva jos olisit kotona.
(tosiaan....pari viikkoa suunnilleen oon ollu joka päivä pajalla ja aika vähän on siis tullu oltua kotona...eli pisto sisällä tunnettu)
-mmmm...öööö, iskällä on kyllä auto ulkona vielä ja olis paljon tehtävää, mutta kai mun sit pitäs tulla?
-Hyvä, mä odotan, ole sit nopea, heippa.

...noin 15-20min tais kulua sen jälkee ja sit laittelin kotio "varmistus" viestiä, että oliko se Trine nyt ihan tosissaan, että pitäs tulla kotiin?? .....olis aika paljon hommia
Vastaus: tuossa se ikkunalla odottaa ja katselee ulos. Öööh, eli okei valot pois ja kotiin

No mutta tämähn tarkoittaa sitä, että viikonlopusta tulee aina vaan tiukempi ja tiukempi. Sunnuntai iltana alkaa sit näkeen, että onnistuuko Raisio vai ei
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kyllä jenkit on fiksuja... Uazmies Linkit 6 02.02.2011 22:58
Kyllä lähtee! KoniJeep Chit-Chat 3 27.04.2010 19:55
Kyllä lähtee.. Joske Linkit 5 28.01.2008 09:07
Kyllä kulkee! Zamppa Chit-Chat 23 01.10.2005 20:38
Kyllä koittelee Epeli Tekniikka & Jutustelu 11 12.09.2004 09:02

Sivu luotu: 16:54 (GMT +2).