![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tuo shifterin modaus on offitouhuissa varmaan asiallinen, ittellä tullut "ihan vaan pari" kertaa ärräpäitä kun kiireessä paiskonut pakkia päälle ja jäänytkin N:älle sohlon shifterin kanssa. Täytyy vaan saada hartiat muistamaan ettei 3 - pakki välissä ole estoja vahinkovaihtoja ajatellen. Mitkäs noitten volvon kumien fyysiset mitat on? Ja pystyykö niitä veistelemään, eli ei ole rautaa muuta kuin kiinnityspinnassa. Noi näyttää, että voisivat kestää paremmin kun tarvike tötteröt 2, 5 tonnin auton hyppelyjä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eilen sadekkin piti sen verran taukoa, että pääsi pihalla käymään venyttääs.....tai venyttää ja venyttää. Kuten faija sano eilen "enempi toi muistuttaa sahapukkia, ku maasturia" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Noh, on se iskänä oleminen välillä tiukkaa ![]() -Ai myöhemmin? - Niin, siis vaikka nyt heti? - Aaa...siis aikaisemmin? -Jooo....kun mulla olis sulle yllätys ja muutenkin olis kiva jos olisit kotona. (tosiaan....pari viikkoa suunnilleen oon ollu joka päivä pajalla ja aika vähän on siis tullu oltua kotona...eli pisto sisällä tunnettu ![]() -mmmm...öööö, iskällä on kyllä auto ulkona vielä ja olis paljon tehtävää, mutta kai mun sit pitäs tulla? -Hyvä, mä odotan, ole sit nopea, heippa. ...noin 15-20min tais kulua sen jälkee ja sit laittelin kotio "varmistus" viestiä, että oliko se Trine nyt ihan tosissaan, että pitäs tulla kotiin?? .....olis aika paljon hommia ![]() Vastaus: tuossa se ikkunalla odottaa ja katselee ulos. Öööh, eli okei valot pois ja kotiin ![]() ![]() No mutta tämähn tarkoittaa sitä, että viikonlopusta tulee aina vaan tiukempi ja tiukempi. Sunnuntai iltana alkaa sit näkeen, että onnistuuko Raisio vai ei ![]() ![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() Kyllähä ne lukot korvaa joustot todettii ukkos kanssa ![]() Oliha siä Ryttylässä tosiaa ne 2 kalja mestaa, toisessa oli 2kaljaa kaapissa ja toinen KIINNI ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
-POJAT ON POIKIA JA TYTÖT TEKEE LISÄÄ- www.kuljetustommipoussa.fi Facebook: Poussa Special |
#4
|
||||
|
||||
![]()
onks tämmöne tuleva eka ajokerta
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tuollaisen jälkeen Mika vois maalata niitä kukkia autoon ihan hyvin mielin.
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tällä hetkellä sapettaa vieläki niin saatanasti viikonlopun hommat, että ihan sama olis vaikka kaatuiskin
![]() . . . . . .......rojekti kertomusta tulee joskus, kun vähä hermo laantuu ja jaksaa ottaa homman taas jo huumorilla! |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Jeah!
Trinekin kävi pajalla ihmettelemässä kaalimatoa. Ja iskarit oli hänen mielestä aika isot ![]() Mutta mitäs tässä tehdään? No iskarin korvakkeitahan ne. Kyl tommosienkin kanssa saa aikaa palaan helposti. Hienoohan olis, kun olis fyrkkaa, niin teettäis kaikki tommoset laser leikattuina ja hitsailis kiinni. Mut ihan toistahan se on niitä pätkiä lattaraudasta ja poraa ja rälläköidä...on paljon enempi kellon kanssa kilpajuoksua, kun ite tekee ![]() Ja viime perjantai/lauantai välisen yönä oli sit etuiskareiden paikat valmiina. Mitään testiä ei ole vielä tullu tehtyä ja pitäs vihreetä maaliakin hiukka sutia vielä, jahka tässä nyt taas innostuu. Lauantaina oli sit luvassa takaiskareiden kiinnitykset ja tuossa olis toinen valmiina. Ruosteisesta putkesta tietysti, kun ei kai koskaan raaski uuttakaan ostaa ja vaikka uutta olis, niin pitää pihistellä ja tehdä vanhoista....kierrätystä ![]() Mut sit toista puolta tehdessä yli innokkaana pilasin toisen aihion. Eli noi mutkat oli noissa putkissa jo valmiina, tosin liian loivat, mutta ne sai sentään meitin "rypyttimellä" hieman jyrkennetty. Mutta menin sit saatana liian innokkaana leikkaamaan toisen putken liian lyhyeks, joten eihän se iskarin korva enää osunu samalle kohtaa, ku toisen puolen putkessa, ei edes lähellekkään ![]() Nooh jonkun aikaa kirotessa päätin, että haen toisen putken, jossa oli "samanlainen" mutka valmiiks tehty joskus jo 10 vuotta sitten. MUTTA, eihän se mutka ollukkaan samanlainen, vaan siinä oli eri säde, millä mutkaa oli taivutettu ![]() ![]() Kuka arvaa....??? NO EI TIETENKÄÄ ONNISTUNU!!!! Tässä kohtaa taas pysähdyin ja mietin yleensäkkin mahdollisuuksia joidenkin asioiden onnistumiseen ja epäonnistumiseen. Eli yhessä varastokopperossa meillä oli näitä putkia 3 kappaletta, joissa jokaisessa äkkiä katsoen 2 samanlaista mutkaa valmiiksi taivutettuna jotakin käyttöä varten. Mutta tarkempi tutkiskelu osoittikin sitten, että yhdessä putkessa oli isommat/loivemmat mutkat, kuin kahdessa muussa. Noh tietysti mun tuurilla olin osannu ottaa siitä pinosta sen ainoan putken, jossa oli erilaiset mutkat kuin niissä muissa...TIETYSTI!! Koska jos olisin ottanu jonkun muun putken mulla olis ollu kuitenkin 4 mutkaa "pilattavaks" tai siis aihioiks iskarin korville. Mutta koska mun tuuri ei yleensäkkään ole kauheen hyvin johdattanu eteenpäin, niin ei myöskään tällä kertaa. Noh, pohtimiset sikseen ja uutena ideana faijan kanssa pähkäiltyä, että teen ihan suorasta putkesta kokeeks yhden putken. Romujen seasta löyty sopiva pätkä, kunnes siitä ensin rälläköi turhat siihen hitsatut jotkuu korvakkeet pois....eli taas kerran kierrätellään romuja, kun ei "raaski" uuttakaan putkee talliin ostaa ![]() Eli ei onnaa ja kello käy ja v-käyrä kasvaa ![]() ![]() ![]() .....jatkuuuu ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tuanoi , JOS mentäis pykälien mukaan niin eihän turvakaareen sais hitsata tollasia kiinnikkeitä ?
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kyllä jenkit on fiksuja... | Uazmies | Linkit | 6 | 02.02.2011 22:58 |
Kyllä lähtee! | KoniJeep | Chit-Chat | 3 | 27.04.2010 19:55 |
Kyllä lähtee.. | Joske | Linkit | 5 | 28.01.2008 09:07 |
Kyllä kulkee! | Zamppa | Chit-Chat | 23 | 01.10.2005 20:38 |
Kyllä koittelee | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 12.09.2004 09:02 |