Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #35  
Vanha 17.09.2013, 21:50
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
myö laitettiin Bomppa tulille uuden mallin L200 mitsulla sähköö antaen ja REILUSTI pilottia suhutellen, suoraan startin päästä vaan, ettei sula hentosemmat johot välissä ja 3h talkoiden jälkeen se oli käynnissä, tehotkin (ne vähät) tallessa.. siis tuo 3h oli käytännössä yhtämittasta starttaamista ja hommassa kulu pari pönttöö pilottia :P

kas tälleen: http://game42.com/images/power/helmikuu2011%20011.JPG

toki tuo ei oo turbodieseli, ihan 2T vaan ja pieniki sellanen, eli voi olla -27C aamustartissa paremmat eloonjäämismahikset, kun isoveljillään
3 pyttyinen?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Diesel-Webasto pkarlstedt O/M/V Muut 15 22.10.2007 20:03
m: 6.2 diesel jeepwillys O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.10.2007 18:44
o: toyota diesel O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 17.03.2007 10:43
2-t diesel -P- Tekniikka & Jutustelu 15 12.02.2006 11:41
Diesel bensaako Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 11 19.09.2005 13:12


Sivu luotu: 07:15 (GMT +2).