Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.09.2013, 15:08
taistelija taistelija ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.12
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 31
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
Roskapönttö suzukissa on laitettu carryn ja 410 suzukin laatikko sekotus, lyhentää huomattavasti 1 vaihdetta, siihen kaveriksi trail gearin 6,5:1 välitys niin alkaa homma toimia, Tosin se pitää muistaa että se 6,5 välitys ei sovi merkkivalottomaan laatikkoon... eli pitää olla loppupään 410 tai samurai tai 413 suzukin jakis mihin se passaa..puhutaan siis merkkivalollisesta jakolaatikosta.

tuolla siitä laatikon sekotuksesta http://forums.offipalsta.com/showthr...6ntt%F6+suzuki
kiitoksia pitää vähän suunnitella miten tän värkkäis

Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 13 (0 jäsentä and 13 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 23:58 (GMT +2).