Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.09.2013, 13:40
Cervini Cervini ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 16.04.13
Sijainti: oulu
Viestit: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
oisko sitten seuraavaksi polttoaine suodattimet vaihtoon? nii ja kaasari vai ruisku malli?
Kaasari, kokeillaan vaihtaa suodatin seuraavaksi...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.09.2013, 16:26
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.322
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Cervini Näytä viesti
Kaasari, kokeillaan vaihtaa suodatin seuraavaksi...
Ja seuraavaksi kaasari pöydälle ja osiin, putsaus ja kokoonpano. Ja kannattaa uusia kaikki ilmaletkut suosiolla.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.09.2013, 06:04
jannemoi jannemoi ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 23.05.13
Sijainti: Tki
Viestit: 21
Perusasetus

Jakolaatikko


Täytyy vielä palata siihen vikaan joka oli suikassa paripäivää sitten, eli jakolaatikon keppi jäi jumiin siihen N asentoon. Tässä videossa tuo jätkä asentaa jonku nylon murikan sinne pohjalle, estääkö se murikka tuon kepin lukkiutumisen vai mistä tässä on kyse? Kertokaapa ketkä paremmin englantia osaa. http://www.youtube.com/watch?v=GgIWXWUhb3A
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.09.2013, 06:41
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Laittaapi sinne uuden puslan. Tuommonen siellä kuuluisi olla. Jos sulla ei oo tuota niin luulisi kepin olevan melko sekava?

Kokemuksia tuon vaihtamisen vaikutuksesta ei mulla ole, olen käyttöön tulevista jakiksista jättänyt sen kuulan(hidas takaveto) pois siirtotankojen välistä jolloin kepin hyppääminen jumitilaan ratkeaa pienellä vatkauksella.
__________________
www.OFFROADOULU.com
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.09.2013, 18:33
jannemoi jannemoi ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 23.05.13
Sijainti: Tki
Viestit: 21
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rak Näytä viesti
Laittaapi sinne uuden puslan. Tuommonen siellä kuuluisi olla. Jos sulla ei oo tuota niin luulisi kepin olevan melko sekava?

Kokemuksia tuon vaihtamisen vaikutuksesta ei mulla ole, olen käyttöön tulevista jakiksista jättänyt sen kuulan(hidas takaveto) pois siirtotankojen välistä jolloin kepin hyppääminen jumitilaan ratkeaa pienellä vatkauksella.
Ei siellä tuommosta murikkaa ollu, ainakaan en huomannu, että olis ollu. Tai saattohan siellä olla, mutta en huomannu ja nyt täällä tyhmiä kyselen. Tai eihän niitä tyhmiä kysymyksiä ole, on vaan tyhmiä ihmisiä
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 19.09.2013, 07:42
MikkoS:n Avatar
MikkoS MikkoS ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 21.07.06
Sijainti: pirkkala, Finland.
Viestit: 810
Perusasetus

Tulipa vaihdettua takakardaaniin riatikko. on niitä ennenkin vaihdettu mut nyt meni jotain vikaan kun alkaa täriseen 60-70 välissä ja ei rauhoitu kun nopeutta laskemalla. oon kokeillut kääntää sen laitan kumpaakin asentoon kun en huomannut napata merkkejä siihen purkaessa ja samanlailla tärisee. "haarukat" on niin linjassa kun pystyy.. pöydällä laitettuna samoille booreille toisen laipan reuna nousee noin 5mm irti pöydältä et kuuluuko sen olla niin vai onko se mennyt kierteelle. Meinaa hermot mennä kun la pitäis ajella vähän pidemp reissu
__________________
Suzuki sj 413 lwb short
Toyota Hilux -88 -ex-
Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex-
-MMC-
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 19.09.2013, 18:28
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MikkoS Näytä viesti
Tulipa vaihdettua takakardaaniin riatikko. on niitä ennenkin vaihdettu mut nyt meni jotain vikaan kun alkaa täriseen 60-70 välissä ja ei rauhoitu kun nopeutta laskemalla. oon kokeillut kääntää sen laitan kumpaakin asentoon kun en huomannut napata merkkejä siihen purkaessa ja samanlailla tärisee. "haarukat" on niin linjassa kun pystyy.. pöydällä laitettuna samoille booreille toisen laipan reuna nousee noin 5mm irti pöydältä et kuuluuko sen olla niin vai onko se mennyt kierteelle. Meinaa hermot mennä kun la pitäis ajella vähän pidemp reissu

siis onko se kardaanin takapäässä oleva pulikka väljä mihin tulee ristikko kiinni, eli siis onko niissä reissä väljää johon kupit tulee?
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 04:25 (GMT +2).