Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.09.2013, 22:03
stone cold:n Avatar
stone cold stone cold ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.03.11
Sijainti: jyväskylä
Viestit: 14
Perusasetus

Vanhaa topikkia lainaten...

Kylmänä paineet nousee vähän reiluun 4 kiloon ja lämpösenä laskee 0,5-1 välimaastoon. Kuumana seilaa tolla välillä, riippuen kierroksista.

Öljyt 10/40 semisynteettiset Valvolinen MaxLife Diesel, suodatin on joku moponepin tarvikemalli.

Mistähän lähtis liikkeelle, kun ei oo patrolia tullu rassattua juurikaan?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.09.2013, 08:52
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja stone cold Näytä viesti
Vanhaa topikkia lainaten...

Kylmänä paineet nousee vähän reiluun 4 kiloon ja lämpösenä laskee 0,5-1 välimaastoon. Kuumana seilaa tolla välillä, riippuen kierroksista.

Öljyt 10/40 semisynteettiset Valvolinen MaxLife Diesel, suodatin on joku moponepin tarvikemalli.

Mistähän lähtis liikkeelle, kun ei oo patrolia tullu rassattua juurikaan?
Anna olla ja aja hymyssä suin. Moottorissa paineet ok. Eli tyhjäkäynti on oikeasti alle kilon näissä. Tosin tuo 4 tuntuu hieman vähältä lähtöön, mutta jos se käy ajossakin siellä, niin ei siinä mitään isompaa voitelu ongelmaa ole. Voihan se tietysti johtua että sinulla eri öljyt kuin minulla, mutta omassa käy lähdössä viileillä keleillä 8 kilossa.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.09.2013, 09:05
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja stone cold Näytä viesti
Vanhaa topikkia lainaten...

Kylmänä paineet nousee vähän reiluun 4 kiloon ja lämpösenä laskee 0,5-1 välimaastoon. Kuumana seilaa tolla välillä, riippuen kierroksista.

Öljyt 10/40 semisynteettiset Valvolinen MaxLife Diesel, suodatin on joku moponepin tarvikemalli.

Mistähän lähtis liikkeelle, kun ei oo patrolia tullu rassattua juurikaan?
Laita mekaaninen mittari, niin näet oikean tilanteen!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.09.2013, 15:16
fintroll:n Avatar
fintroll fintroll ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 26.02.09
Sijainti: Tampere
Viestit: 296
Perusasetus

GR paineet:

Jos kaikki on ok:
Lämpina : 0,5 - 0,78 bar tyhjäkäyntissa, 3 - 4 bar 3000 kierroksista

Kylmä voi olla lisää.

öljy pitäis olla : 15W40 tai 10W40

Joskus paineanturi ei on ihan tarkkaa enää, se on mahdollista puhdistaa sen mutta se on niin herkka. Paras tapa on käytä mekaaninen mittari.
Öljynvalo on toinen antori jossain.

Yleensä se on pumppun takaosa mikä on löysä, mutta joskus se voi olla kulunut.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ.n öljynpaineet Micco Tekniikka & Jutustelu 12 19.08.2007 17:30
hj:n öljynpaineet vertti Tekniikka & Jutustelu 8 20.03.2007 06:15
Öljynpaineet Pajero Tekniikka & Jutustelu 3 02.01.2007 07:02
Cruiserin öljynpaineet!! Tekniikka & Jutustelu 12 23.06.2006 09:15
Öljynpaineet?! BlackJack Vuosimallit 1984-1996 4 30.06.2004 23:31


Sivu luotu: 15:10 (GMT +2).