Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 10.09.2013, 08:10
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.283
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Jos mulla olis ykskään vessa kaksoismassa kykällä ni ekan kerran ku olis kytkin levällään ni tavallinen kykä tilalle. Joka vessa missä noit on ollu ni kenkkuilee ennemmin tai myöhemmin,ei oo vaivan arvosta kikkailla noilla. Toyota vaihto niitä takuuseen eikä Fordillakaan ole kehumista,näköjään samaa sorttia ovat joka merkillä. Muistaakseen Cossu sierrassa tai Escortissa noit oli ensimmäisiä ja paskoja oli neki.
Niin....vaihtaako sitten aina 200-400tkm välein kaksoismassan (500-1000€?) vai kovalla vauhtipyörällä särjetyn vaihdelaatikon vaihtovälillä XXXtkm....kumpi lienee helpompi tai edullisempi...paha mennä arvaileen kun faktaa ei ole kellään. Luulen vaan, että artikkelina vaihdelaatikot ovat kalliimpia? Mukavuudelle (värinät ja kolinat) on tietenkin hankala laittaa hintalappua...toiset sietää niitä enemmän kuin toiset...
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vitun huono päivä.. Tikru75 Chit-Chat 2 17.06.2005 22:03
Vitun ajoneuvovero! Homer Tekniikka & Jutustelu 46 16.02.2005 22:20
Kadonneen vitun metsästys Board Games 1 11.05.2004 15:14
Vitun anonyymivammaset tuska This And That 8 14.09.2003 22:48


Sivu luotu: 05:34 (GMT +2).