Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 05.09.2013, 20:41
mp mp ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.11.04
Sijainti: Rimito
Viestit: 180
Perusasetus

Juu tosiaan helppo rojekti,etujarruputken sisälokasuojan läpiviennistä vääntää peltiä siten että vaaka reikä muutuu pysty reijäksi niin jarruputki mahtuu ilman taitteiden muuttoa liikkumaan alemmaksi.Muistaakseni viimeks laskin koko syylärin alemmaksi niin piisas letkut ilman jatkamista.

Ilmanputsarinkannen imuputki laikalla irti,ja kääntää sitä hiukan alaviistoon turboa kohti ja hitsaa kiinni.

polttoainetankin saa korotuksen jälkeen nostaa ylemmäs niin ei tartte jatkaa täyttöputkea eikä kolhiinnu niin helpolla.

Nelivedon kepille joutuu tekemään tilaa hieman ulosotonkepin muovikehykseen mut ei paha.

Ite oon hakenu 8.8 vahvuudella olevaa kierretankoa josta pätkiny sopivat pultit.

Toiseen tein nailonista palikat ja toiseen rautaputkesta johon hitsasin prikat päihin.

Niin molemmat oli 77mm korotuksia.
Vastaa lainaten
 

Luokat
korotus, mitsubishi, pajero, pätkä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron korotus Juspe88 Tekniikka & Jutustelu 2 04.03.2010 22:25
Pätkä Pajeron 50mm korin korotus?! Nipa Tekniikka & Jutustelu 11 29.06.2007 14:45
Pajeron korotus Kantonen Tekniikka & Jutustelu 6 26.09.2005 19:41
Pajeron korotus? Teppo2 Tekniikka & Jutustelu 4 13.12.2004 14:44
Pajeron korotus ??? Tekniikka & Jutustelu 0 14.05.2003 14:35


Sivu luotu: 16:48 (GMT +2).