Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 05.09.2013, 19:40
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Korikorotuksessa ei taida ihmeitä olla, kaikki putket ja letkut riittää sellaisenaan. Syyläristä joudut flektin tuulitunnelia modaamaan ja käsijarruvaijerin kiinnikkeitä irroittelemaan mutta letkuista/putkista riittää kyllä löysää. Takapään korotus lienee helpointa pidemmillä riipukkeilla, jos viitsit rakennella niin itse laittaisin kuitenkin apujouset.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
 

Luokat
korotus, mitsubishi, pajero, pätkä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron korotus Juspe88 Tekniikka & Jutustelu 2 04.03.2010 22:25
Pätkä Pajeron 50mm korin korotus?! Nipa Tekniikka & Jutustelu 11 29.06.2007 14:45
Pajeron korotus Kantonen Tekniikka & Jutustelu 6 26.09.2005 19:41
Pajeron korotus? Teppo2 Tekniikka & Jutustelu 4 13.12.2004 14:44
Pajeron korotus ??? Tekniikka & Jutustelu 0 14.05.2003 14:35


Sivu luotu: 20:51 (GMT +2).