Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.08.2013, 23:22
4WD 4WD ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 06.09.04
Sijainti: Lounais-Suomi, Finland.
Viestit: 434
Perusasetus

Kiitos kommenteista.
Suunnitteilla uuden 750kg telikärryn hankinta ja nimenomaan kartiorullalaakereilla jotta huolto on mahdollista.
Kasettilaakereista on huonoja kokemuksia, laakerit ruostuneet/kuluneet väljiksi jo n.3 vuodessa:




vanhojen kasettilaakeroitujen napojen parantelu on aloitettu:
(stefaan vaihdettu rst jousi ja napaan laitettu rasvanippa jotta laakerin rasvaus olisi mahdollista)


Ongelmaksi muodostui telikeinuun kiinnihitsatut navan akselit jotka on koneistettu puutteelisesti:


Tarkoituksena oli asentaa akselille rullalaakerin sisäkooli stefan liukupinnaksi väliholkin avulla, mutta akselin puutteelisen koneistuksen vuoksi paranteluprojekti on nyt jäissä. (ei oikeen viittisi rälläköidä nykyisiä akseleita irti jotta saisi ne sorvattua ja sen jälkeen taas hitsattua uudelleen paikoilleen.)

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
volvon pyöränlaakerit.. oojiikoo Tekniikka & Jutustelu 13 08.08.2011 16:38
Pajeron taka-akselin pyöränlaakerit maakari Tekniikka & Jutustelu 1 24.03.2010 15:16
235/ 75x15 vai 31/10.5x15 vai joku muu Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 14.01.2010 12:27
Onko SJ410 ja SJ413 pyöränlaakerit samat? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 1 02.02.2009 07:55
Mazdan pyöränlaakerit komu Tekniikka & Jutustelu 3 09.11.2008 10:51


Sivu luotu: 23:39 (GMT +2).