![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Halpaa?
Mulla on hiluksi joka leimattu huoltoautoksi,ja sillon laskennallisesti vero putos joku 7€/vuosi ja todellisuudessa ei sitäkään. YN110 hiluksin kokonaismassa tais olla jotain 2230 kg,ainaki alle 2300.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() Vakuutusmaksut taas täysin eri asia, ne voi noustakin. Viimeksi muokannut -MaTTi- : 14.08.2013 07:38 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Pitäs olla aika selkee kahtoo tailukosta.
Vm 84 hilun kokonaispaino on 2410. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Eikö ln110 ekstra hytillä ollut bensakoneella takana kova penkki ja vyöt ja rekisteriotteessa luki henkilömäärä 2+2? Vai muistanko aivan pieleen?
Sama kääpiöille tarkoitettu tila diiselissäkin on ja tulpatut reiät vöille. Pakettiautoonhan ei vanerijakkaroita pysty rekisteröimään, jos ei niitä alun perin ole ollut. Mutta mitäs jos onkin huoltoauto? Joskus olisi kätevä kuskata ihan laillisesti ylimääräistä kyytiläistä, ettei tartte lattialla makuuttaa. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Viimeinen kyytiläinen sanoi, että ei se lattialla ronottaminen mitään, mutta kun kardaanikyttyrä hakkaa kyljen mutkalle. Käskimmekin sen oitis lavalle ressun alle. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Pakettiauto (N-luokan ajoneuvo) se huoltoautokin on.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jos on, niin omapino taitaa pyöriä noin 1600-1700 kg, ja siten kokonaispaino on todennäköisesti yli 2300 kg. Mutta jos nimenomaan olet rekisteriotteesta tarkistanut, niin sitten uskon. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Nyt menee ristiinkytkentämassat ja valmistajan sallimat massat sekaisin. Diisselissäkään valmistajan sallima ei ainakaan yli 2000 kg ole.
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
En viittis sateeseen lähtee kattomaan mut LN65 otteesta olin lukevinani 3050kg,ja eikös siinä lukenu justiinsa jarrullisen kärryn suurin kokonaismassa,muistaakseni myös Lj tojossa oli lähelle samat vetopainot. Lukeekos siinä otteessa mitään ristiinkytkentä massoja? Siinä tyyppikilvessähän lukee vaik mitä mut poliisi ei niihin ota mitään kantaa,siks en niitä ota huomioon. Siitä on mulla kans käsitys et uudemmissakaan hiluissa ei oo ku parisen tonnia jarrullista painoo.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Otteessa nyt saattaa lukee ihan mitä sattuu.
Itellä oli RJ:ssä otteessa jarrullisen vetomassa 2000kg, samoin on tossa runnerissa, sekä vanhassa takapotku hiacessa. Sen sijaan monella kaverilla on huoltoauto-LJ:ssa jarrullisen kärrin vetomassa otteessa 3500kg |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#15
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Meni se ainaki eilen siitä... Apostolin kyyti OY |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan hilu-x | j.mustola | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.01.2012 20:54 |
Ostetaan paku huoltoautoksi | larrylawn | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.09.2008 17:29 |
Huoltoautoksi | Savis | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.07.2006 14:10 |
M:Hilu-X | Nalle | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 06.05.2006 19:24 |
M:Hilu-X | Nalle | O/M/V Muut | 8 | 11.12.2005 21:53 |