Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 06.08.2013, 21:55
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden Näytä viesti
Saahan niihin tarvikekaupasta momentit oikeetkin, tai sit koneistamolta kysyen...

Ei tarvi arpoo ja miettiä et mikä on oikeen.

Vanhan liiton korjaajat vetää ns. kilo per milli noita kii ja on pysyneet kii ja nipussa hyvin.
Aika raju momentti tuolle 10mm pultille tuo aiemmin esittämäsi: ja varsinkin kun kyseessä kannen pultti, siis valuraudassa/teräksessä vastin kierteet!

" Noi kymppiset voi vetää ns. 12kiloon ja toiset 14kilooo..."

Vai onko jossain tuommoisia momentteja 80 luvun autoissa, nimen omaan kannenpulteissa? vai oliko sulla halvalla ajosta otettu moottori myynnissä?

Olen vetänyt 10mm kierteellä olevia pultteja/muttereita k.o momenttiin, jopa suurempaan, mutta mutteri on ollut jotain aivan muuta, valurauta lohko.

p.s sinne koneistamoonkin arvii yleensä tietää enemmän, kuin se että aikaisemmin ollut bensa, nyt diesel, ja auton valmistusajankohta.

Viimeksi muokannut BJ-40/76 : 06.08.2013 21:57 Perustelu: Moottorin tiedot tarpeen koneistamoonkin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
APUA hj 60 keitti pahasti esamylly Tekniikka & Jutustelu 26 14.02.2013 14:36
Lumikuskilla keitti Mutamies Chit-Chat 70 23.01.2011 15:45
HJ60 -83 raidetanko väljä ja iskari vaihtoon Viljami Tekniikka & Jutustelu 6 05.11.2009 00:12
Kansipahvi jappe Tekniikka & Jutustelu 26 18.08.2008 19:25
Suzuki keitti... Päksi Tekniikka & Jutustelu 6 27.02.2008 19:28


Sivu luotu: 22:10 (GMT +2).