Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 06.08.2013, 10:49
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.876
Perusasetus

palkkihelmat on melko helppo homma toteuttaa. Karheat pyörät on myös melko helppo toteuttaa. Levikkeet on helppo nakki. Vinssin kanssa saa ehkä hetken rakennella että sen saa paikkaan mikä kestää. Joten en noille paljon laskisi arvoa. Toki renkaat ja vinssi kustantaa jotain..

Muinoin kun itsellä oli Pajero ja tuota välijäähyä mietin niin eihän sitä sinne saisi tunkea vaan se pitäisi katsastaa sillä. Tosin mistä sen kukaan tietää onko siinä alunperin ollut välijäähyä vai ei. Olettaisin että Pajeroita on sen verran paalissa tai menossa paaliin että eiköhän niitä orginaaleja välijäähyjä ole kohtuu edukkaasti saatavilla. Itse lähtisin varmaan tuollaisella.

Nuo heikot laatikot on kaikki varmaan jo hävitetty. Eikä se taida hajota ellei vedä painavaa kärryä perässä tai ainakin näin olen ymmärtänyt.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan gen1 2,5 td pajeroon pakosarja lape O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.09.2010 17:05
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32
O: Pajeron 2,5 TD tai TDIC kone! O/M/V Muut 3 14.04.2005 21:24
O: Pajeron 2,5 TD tai TDIC kone O/M/V Muut 0 08.04.2005 15:18


Sivu luotu: 05:09 (GMT +2).