Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 06.08.2013, 15:52
Jax_KiBez:n Avatar
Jax_KiBez Jax_KiBez ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.08.12
Sijainti: Pirkkala
Viestit: 179
Perusasetus

Juuri niinkuin pelkäsin, kysyin tätä myös Mitsu-foorumilta, kaikki mielipiteet menee ihan ristiin, toinen sanoo että TD, toinen TDIC.

Nyt sitten arvon, että mahtaisiko tuo TD kestää niin hyvin, että sen uskaltais ostaa, kuitenkin 10" vanteet, 31x10,5-15 renkaat, vinssi, pohjapanssari, palkkihelmat ovat jo aikamoisen arvoiset loppupeleissä, mutta se että korvaako se vaivaa tossa TD:n ja IC:n välissä olevaa kestävyyskuilua, kaiken saa paskaksi. Mutta jos huoltamalla ja oikein käyttämällä sais TD:n kestämään, ja siihen jossain vaiheessa askartelis coolerin kiinni. Laatikkoa en ihan heti kyllä rupeais vaihtaa kestävämpään, koska siinä on jo paljon vaivaa.

Mutta jos toi TD on jo melkein 400tkm ajettu niin vaikka olis jo 2-3 laatikko tämä nyt oleva niin on sillä kuitenkin pitkää ajettu heikommallakin laatikolla, ja jos nyt välttäisin 5. vaihteen käyttämistä niin saisiko tuon kestämään minun ajoni.

Kohta heitän noppaa ja menen sen mukaan.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan gen1 2,5 td pajeroon pakosarja lape O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.09.2010 17:05
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32
O: Pajeron 2,5 TD tai TDIC kone! O/M/V Muut 3 14.04.2005 21:24
O: Pajeron 2,5 TD tai TDIC kone O/M/V Muut 0 08.04.2005 15:18


Sivu luotu: 15:40 (GMT +2).