Juuri niinkuin pelkäsin, kysyin tätä myös Mitsu-foorumilta, kaikki mielipiteet menee ihan ristiin, toinen sanoo että TD, toinen TDIC.
Nyt sitten arvon, että mahtaisiko tuo TD kestää niin hyvin, että sen uskaltais ostaa, kuitenkin 10" vanteet, 31x10,5-15 renkaat, vinssi, pohjapanssari, palkkihelmat ovat jo aikamoisen arvoiset loppupeleissä, mutta se että korvaako se vaivaa tossa TD:n ja IC:n välissä olevaa kestävyyskuilua, kaiken saa paskaksi. Mutta jos huoltamalla ja oikein käyttämällä sais TD:n kestämään, ja siihen jossain vaiheessa askartelis coolerin kiinni. Laatikkoa en ihan heti kyllä rupeais vaihtaa kestävämpään, koska siinä on jo paljon vaivaa.
Mutta jos toi TD on jo melkein 400tkm ajettu niin vaikka olis jo 2-3 laatikko tämä nyt oleva niin on sillä kuitenkin pitkää ajettu heikommallakin laatikolla, ja jos nyt välttäisin 5. vaihteen käyttämistä niin saisiko tuon kestämään minun ajoni.
Kohta heitän noppaa ja menen sen mukaan.