![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Itse olisin tuon TD:n kannalla. välijäähy ny on helppo lisätä jos tarvii sen 5 hv lisää. Kyllä se heikompikin laatikko kestää jos se vaan ehjä on ja öljyt sisällä
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan gen1 2,5 td pajeroon pakosarja | lape | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.09.2010 17:05 |
| "Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
| -89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 | |
| O: Pajeron 2,5 TD tai TDIC kone! | O/M/V Muut | 3 | 14.04.2005 21:24 | |
| O: Pajeron 2,5 TD tai TDIC kone | O/M/V Muut | 0 | 08.04.2005 15:18 | |