Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 28.07.2013, 20:35
Janex Janex ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 19.09.03
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 317
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja amaz Näytä viesti
Mä olen ymmärtänyt että Pajero Sport on tehty gen2 rungon päälle, kuten myös samanikäinen L200. Mikä syö maavaran Sportissa?
Itellä pihassa molemmat. Sportti vaan 3 litrasella bensakoneella. Tuo normipajero on gen 2 mallia ja korotettu ryskävehkeeksi. Sportissa on samanlainen runko kun tossa gen 2 pajerossa, kuin myös akselit ja renkaat vakiona. Eli ei mikään syö maavaraa Sportissa. Vakiona oli samat maavarat kun tossa vierekkäin niitä mittailin. Korottaminenki onnistuu saman kaavan mukaan. Pyöränkaaret näyttäs olevan silmämääräsesti vakiosportissa vähän ahtaammat jos isompaa gummia haluaa, mutta en ole mitannu. Mielestäni sportti parempi ajettava maantiellä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
Myyty Pajero Sport 2004 osina. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 41 12.05.2011 20:18
Ostetaan pajero Sport -00 vannesarja Rekisteröimätön O/M/V Renkaat ja vanteet 2 09.09.2010 15:49
Ostettu Pajero sport takaperä. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 10.02.2009 17:35
Pajero Sport alvari Tekniikka & Jutustelu 2 06.02.2009 23:10


Sivu luotu: 16:57 (GMT +2).