![]() |
Pajero vs. Pajero Sport
Noniin, taas olisi vuorossa "maastoauton" hankinta. Käytännössä omalla kohdalla tarkoittaa kulkupeliä jolla pääsee eteenpäin talvisin auraamattomilla teillä sekä satunnaisesti etenemään metsäpoluilla. Pääasiassa auto palvelee myös päivittäisenä käyttöautona.
Nyt on haarukoitunut vaihtoehdoiksi joko: 96-98 Pajero 2.8TD manuaali 99-00 Pajero Sport 2.5TD Näkemyksiä/kokemuksia näistä vaihtoehdoista? Pajerosta lienee fiksuin etsiä super select jakovaihteistolla oleva (onko kaikissa GLS varustelluissa super select? Onko superselectiä saanut GL varusteltuun autoon?) Minkälainen rengastus Pajeron/Pajero Sportin alle menee ilman kori/jousitusmuutoksia? Sporttikin on ilmeisesti rungollinen auto? |
Sporttia en edes kattois. On niin onneton maastoauto et ei kiitos.
Vakiona ei maavaraa enempää kun henkilöautossa. Tosi kallista alkaa korottaan. |
Lainaus:
|
Sportissa lienee samat välitykset kuin ykköskoppasissa, eli satasessa kone kiertää svidusti
|
Mä olen ymmärtänyt että Pajero Sport on tehty gen2 rungon päälle, kuten myös samanikäinen L200. Mikä syö maavaran Sportissa?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Niin ja ainoa asia mikä minun mielestä puoltas normipajeron laittoa on se lukko takatasauspyörästössä. Sportissa sitä ei ole vakiona, mutta sportin banjoon käy samat murikat kun normipajeroonki, jos joskus haluaa lukollisen perän vaihtaa. Perävälitys tossa minun sportissa on 4,9 ja gen 2 periä löytyy lukollisena 4,626, 4,875, 4,9 ja joku päälle viidenki välitys mahdollinen.
|
Onko lukkoperä/kitkalukko ollut lisävarusteena tai jonkin varustetason/paketin yhteydessä saatavissa?
|
Onko kaikki sportit sit samanlaisia kun veljellä on sellanen.
Siin on aivan onneton maavara. En ole itse perehtynyt mut manasi korotuksen kalliutta. |
Lainaus:
Käsittääkseni sportissa on lehtijouset takana, niinkuin L200 ja vuosien 1981-1988 ykkös-pajeroissa? |
Itse näen ainoana syynä tuon merkin olla ostamassa kumpaakaan :)
Eikös tuo "pajero" kerrokin jo paljon ;) Käännä kielestä: englanti/espanja runkkari |
Meidän sportissa on kyl kitkalukko takana samoin ku vieteri alusta.
|
Lainaus:
http://www.autopictu.com/images/mits...-td-gls-09.jpg |
Juu kitkalukko ja vieteritakapää tuossa minunki 2005 vuosimallin sportissa vakiona. Tuo astinlauta hämää helman korkeutta kuten ylläolevastakin kuvasta on havaittavissa.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Googlesta suora käännös, eli espanjasta runkkari ja espanja-->englanti wanker :D Äläkää nyt arvon runkkarit vetäkö herneitä vaan nenään <3 |
Lainaus:
|
Tuli sit haettua -95 Pajero 2.8TD GLS, kaksikilpinen saksantuonti jonka mittarissa on 426tkm. Katotaan kuinka syvälle paskaan tuli kädet työnnettyä :)
Super Selectillä, ilmastoinnilla ja webastolla, alla 32" mud terrainit. Semmosia huomiota että kierroslukumittari näyttää aina ja ikuisesti 1500rpm ja öljytason varoitusvalo palaa/vilkkuu ajossa miten sattuu. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 01:28 (GMT +2). |