![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Siis öljypohja?? Mä laitan vaan RTV-silkkaa niihin kohtiin, missä taso muuttuu puolikaareks ja pohja kiinni...
__________________
Killing time is not murder |
|
#2
|
|||
|
|||
|
OK, mutta miten varmistat sen että tiivisteen takakaari menee kunnolla siihen laakeripukissa olevaan uraansa ?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Voiko sen tiivisteen liimata ensin paikoilleen ja öljypohja sen jälkeen?
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
No juuri näinhän mä yritin tehdä, mutta tuo Permatexin tummanpuhuva liima oikein tuntunut pitävän ainakaan vielä 3-4 tunnin kuivumisen jälkeen. Tiiviste on kuitenkin aika painavakin kun siinä on kai jotakin metallivahviketta niissä pitkissä sivuissa.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Permatexin ruskea toimii kunnolla vain paperitiivisteiden kanssa.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Jeps, kato että on oikeaa ainetta, Permatex tekee aika montaa eri mömmöä ja jokaisella oma tarkoituksensa. Kato niitten nettisivuilta mikä aine tuohon hommaan on parasta ja osta sitä - tai Loctiten vastaavaa. Itsellä on pysynyt kaikissa perissä, öljypohjissa ja jakolaatikoissa aineet sisällä kun on laittanut oikeat liimat
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Lainaus:
ota vaikka ne vetolevyn suojat irti siksi aikaa niin näkee edes vähän paremmin. Itse olen liimannut tiivisteen öljypohjaan kiinni sieltä täältä muutamalla täpällä, ja kuten jo jossain aiemmassa postauksessa mainitsin ja Jamant tuossa yllä myös niin tasosta puolikaareen muuttuviin kohtiin sitten hitusen enemmän. Ei sen pitäisi muuta tarvita, varsinkaan yksiosaisen tiivisteen kanssa.Muistaakseni Jamantin myymässä versiossa on vielä se joku metalli- tai kuituvahvike sisällä niin se pysyy hyvin muodossaan ![]() Onko sulla koneen huohotukset varmasti kunnossa? Ettei ole se CCV- tuubi ja mitkä lie härpäkkeet tukossa/ huonona mitkä lähtee/ tulee venakopan päältä? Tosin kyllähän sen huomaisi jos huohotukset ei oikein toimi ja alkaa painetta keräämään voitelupuolelle.. Tämä nyt vain yhtenä (epätodennäköisenä) vaihtoehtona.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 25.07.2013 22:20 |
|
#8
|
|||
|
|||
|
RTV:lläkö liimaat vai millä ? Ei isommin huohota edes öljykorkki avattuna, ja imuakin tuntuu oikein olevan siinä pikkuletkun päässä mikä tulee venttiilikopan takaosaan.
Viimeksi muokannut Kuulessää : 25.07.2013 22:27 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu Jeepin kampuran asentotunnistin | Jeeep | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 23.07.2012 13:07 |
| Kampuran kiillotuksen merkkejä... | jyrden | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 10.07.2011 10:40 |
| M: Total Guitar-lehtiä hervoton pino ceedeineen | sepi | O/M/V Muut | 0 | 26.04.2007 13:38 |
| Eri automerkkien Recall | MakeMyD | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 13.09.2005 10:29 |