![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Mikähän sen takatulpan yhtäkkisen pullahtamisen sitten olisi voinut aiheuttaa ? Ennen tätä surkeasti epäonnistunutta korjausyritystä vuoto oli paljon paljon pienempi, enempi vain sellaista reviirin merkkausta...Olisi pystynyt vaikka Espooseen ajaa, nyt ei enää onnistunut...Ja niin, kattelin sen stefan vastinpinnankin kampuraa pyöritellen enkä nähnyt siinäkään mitään poikkeavaa.
Viimeksi muokannut Kuulessää : 25.07.2013 20:42 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Se oli vaan ehdotus, kun ei stefassakaan mitään erikoisempaa vammaa kerran näy....
Uusi stefa vaan paikoilleen ja takasin nippuun ja joko pitää... Joskushan sen pitää onnistua...
__________________
Killing time is not murder |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Niin siitä pohjatiivisteen kiinnityksestä vielä, miten se sitten kannattaisi tehdä ?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Siis öljypohja?? Mä laitan vaan RTV-silkkaa niihin kohtiin, missä taso muuttuu puolikaareks ja pohja kiinni...
__________________
Killing time is not murder |
#5
|
|||
|
|||
![]()
OK, mutta miten varmistat sen että tiivisteen takakaari menee kunnolla siihen laakeripukissa olevaan uraansa ?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Voiko sen tiivisteen liimata ensin paikoilleen ja öljypohja sen jälkeen?
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
No juuri näinhän mä yritin tehdä, mutta tuo Permatexin tummanpuhuva liima oikein tuntunut pitävän ainakaan vielä 3-4 tunnin kuivumisen jälkeen. Tiiviste on kuitenkin aika painavakin kun siinä on kai jotakin metallivahviketta niissä pitkissä sivuissa.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
![]() Muistaakseni Jamantin myymässä versiossa on vielä se joku metalli- tai kuituvahvike sisällä niin se pysyy hyvin muodossaan ![]() Onko sulla koneen huohotukset varmasti kunnossa? Ettei ole se CCV- tuubi ja mitkä lie härpäkkeet tukossa/ huonona mitkä lähtee/ tulee venakopan päältä? Tosin kyllähän sen huomaisi jos huohotukset ei oikein toimi ja alkaa painetta keräämään voitelupuolelle.. Tämä nyt vain yhtenä (epätodennäköisenä) vaihtoehtona.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 25.07.2013 22:20 |
#9
|
|||
|
|||
![]()
RTV:lläkö liimaat vai millä ? Ei isommin huohota edes öljykorkki avattuna, ja imuakin tuntuu oikein olevan siinä pikkuletkun päässä mikä tulee venttiilikopan takaosaan.
Viimeksi muokannut Kuulessää : 25.07.2013 22:27 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Jeepin kampuran asentotunnistin | Jeeep | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 23.07.2012 13:07 |
Kampuran kiillotuksen merkkejä... | jyrden | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 10.07.2011 10:40 |
M: Total Guitar-lehtiä hervoton pino ceedeineen | sepi | O/M/V Muut | 0 | 26.04.2007 13:38 |
Eri automerkkien Recall | MakeMyD | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 13.09.2005 10:29 |