![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Verkkasta on tuo moottorin vaihto, mutta kun nyt tuli alotettua, niin pientä vinkkiä kaipaan. Eli lähteekö Moottori lootasta irti jotenkin järkevän iisisti? Varsinkin startin pulttien aukasu on niin stnan vaikeeta. Muuten on kaikki irti, mutta nuo yläpuolen pultit on vielä kiinni. Pitääkö alakautta ottaa, eli ensin etujortaania irti yms? Sithän tuo ei oiskun ottaa irti ja toinen mosa tilalle. Toki tuprohiluja yms vähän pitäs vaihdella... Miten muuten l300 syöttöpumppu toimii urpon kanssa? Vaihdanko Pajeron pumpun tuosta särkimenneestä koneestä tuohon vaihtokoneeseen vai kokeilenko l300 pumpulla? Onko mitään toivoa? Lähinnä vaan siks, kun haperon pumppu tihkuttelee on hiton paljon enemmän rullattu. Kyllä, olen amatööri.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Yläpultithan on veemäiset aukoo... Mut kyllä nekin saa auki ihan ja voihan ne aukoo alakautta nivelen kaa. Itte taisin omassa sillon ku nostelin moottoria pois ni yläpuoleta aukoo... Pitää vaan olla hermoja nytkyttää vähän kerrallaan. Ja tosiana ne startin pultit on kaa vähän veemäiset. Yläkautta lähtee nätisti... Sit maatto kuskin puolelta lohkosta, ja korvakoista mutterit... Lämppärille menevät letkut irti ja jokunen johtokin vieä irti... Pitäs nätisti lähtee pois, kunhan on vaihteistoo taakseppäin siirtänyt sellaset 15-20cm ja onnistuu ihan sen kannakepalkin päällä siirtää taakse päinkin. Eli kartaaneja joutuu käyttää irti ja sit ne anturien johdot ja mittarin vaijerikin irti... Sit ulosoton vaijerit, jos sellanen siin lootan kylessä. Pumpust sit se, että kyllähän se vaparinkin toimii jollain tapaa. Miellelään laittasin turbollisen pumpun kii, ja niitähän löytyy ehyenä vaikka miten paljon sopivasti (Jupe69.tä ja Porro1:ltä ainakin löytyy turbollisne pumppuja). Itellä laturin vaihto edessä, kun ei lataa ku 12,8V ilman kuormitusta vaa... Ja vähän kuormaa lisää ni tipahtaa alle 12V... Nissanin Kingissä kuitenkin reilua 14V:a työntää tuleen kuormituksessakin. Ja mitä tohon amatööriin tulee, niin oppii tekemällä parhaiten... |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Laturihan on vissiin ihan kondiksessa tuossa l300 koneessa. Pajeron alkuperäsessä esitteli jo oireita.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ne "veemäiset" pultit on tosi helppo ottaa kun ottaa sen keskipalkin askin alta irti ja tiputtaa tunkin kans askin peräpäätä alaspäin. Sitten pitkiä jatkoja monta peräkkäin ja askin perästä saa käännettyä niin startin pultit kuin yläpultit erittäin helposti auki. Startin pultit saa pitkillä jatkoilla ilman askin kallistusta, ja ne kaks ylintäkin saa jos on sellainen nuljujatko.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajerot -92-> | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 01.07.2009 08:50 |
Psychobillyn ystävät tänne | T.T.T | Chit-Chat | 35 | 25.11.2007 02:02 |
Mitä painaan teijän pajerot? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 22.09.2006 07:01 |
Tänne kuvia! | Linkit | 1 | 25.10.2004 18:21 |