![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Peltityöt alkoi maistumaan puulle joten olisi tarkoitus siirtyä tekniikan ja rungon kimppuun. Koppa pressutalliin... Runko talliin... Olisi tarkoitus siirtää konetta 2cm oikealle, 5 cm taaksepäin ja nostaa 5 cm. Tällä saisi varmaan painon vähän keskemmälle ja säästyisi öljypohjan silpomiselta. Ohjaus on vielä vähän mietinnässä miten sen toteuttaisi. BJ:n raidetanko on paikoillaan ja vetotanko pitäisi muuttaa niin, että toisella päässä on patukan kartio 22x1,5mm ja toisessa päässä joku mikä menisi BJ:n ohjaustankoon. Palikkaa on maailmalta matkalla ja niitä pitäisi sovitella tekniikkaan kiinni. Cooleria taitaa jo odotella asennusta ja syyläri + kytkinrojut matkalla. Näyttää siltä, että kohta voisi vähän koekäyttää tuota pitempään kun saa vedetkin sisään. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Cooleri ja syyläri tuli maailmalta ja niiden pitikin olla ihan bolt on tuonne maskin sisään. Hahhaa eipä taida olla mikään palikka bolt on mikä ei miggiliimaa vaatisi.
![]() Sovitettu kuitenkin paikalleen pienen silpomisen jälkeen. Cooleri ensin sisään. Kiinnitys on sivusta ja kumipuslat väliin. Vahvistin vielä latalla tuota sivupeltiä. Alas laitoin tommosen "pedin", missä siinäkin on kumia välissä. Aika tukevasti se sinne tuntui jämähtävän. Sitten syyläri siihen perään. Ei ole vielä millään oikein kiinni, mutta tulee kumit senkin väliin vähän poistamaan tärinöitä. Ihan hyvin ne sinne istuu kunhan vähän lisäili peltiä ja liimaa. ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tätä rojektia on kyllä mukava seurailla
![]()
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() En tiedä miten tuon mittailin kun katsoin niin, että cooleri mahtuu heittämällä sinne sisään ilman silpomista. Noh eipä mahtunut ei sitten millään. ![]() Syyläri on 300 ZG joku racing alusyyläri, pitäisi siis riittää jäähdytys, mutta se jää sitten nähtäväksi. Koneeseen tulee orkkis visko ja porpelli. Mites onkos tuosta tunnelista paljon hyötyä jäähdytyksen osalta? Ajattelin vaan, että alanko semmoista sinne myös väkästelemään vai annanko vaan olla noin. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
On hyötyä ja paljon. Ilman muuta kannattaa tehdä.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä, ilman tunnelia flekti imee lähinnä lämmintä ilmaa konehuoneesta eikä viileää ilmaa syylarin läpi. Eli kuten yllä todettiin, kannattaa ehdottomasti tehdä.
edit: Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 09.07.2013 10:28 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Willys Jeep CJ3B ´54 ja Willys kärri ´43 | Rambleristi | Maasturiprojektit | 5 | 09.01.2011 23:25 |
Myyty Big-Willys | Big-Willys | O/M/V Ajoneuvot | 19 | 12.01.2010 14:50 |
Ostetaan Jeep Willys | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 13.06.2009 18:59 |
Big Willys | Kentsu | Maasturiprojektit | 5 | 23.08.2007 21:35 |
O:Willys Kansipahvi | J-4880 | O/M/V Muut | 2 | 06.07.2004 21:37 |