![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Keskimmäisen jousen alle kärsii laittaa tavaraa n. 4mm. Siitä enempi jos laittaa, niin saattaa haleta nuo kuoret kirittäessä murikkaa nippuun, kun jousi puristuu kokonaan kasaan.
Ja tuossa ei tulisi olla rakoa ollenkaan, pultit sitten mallia "kiinni". Hatusta voisin heittää jotain 50-70Nm. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kitkalukon kiristys | Samppi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 19.01.2013 12:43 |
Toyota kitkalukon kiristys | Samppi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.06.2011 21:00 |
Suzukin sj410 kannenpultin kiristys momentti ja kiristys järjestys. | karvanoppa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.09.2010 22:21 |
Hilux/Hiace takajarrukengät ? | Mutamies | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 19.08.2005 17:33 |
Track lokin(kitkalukon) elvytys/kiristys? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 22.04.2005 15:44 |