Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 15.06.2013, 19:23
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Keskimmäisen jousen alle kärsii laittaa tavaraa n. 4mm. Siitä enempi jos laittaa, niin saattaa haleta nuo kuoret kirittäessä murikkaa nippuun, kun jousi puristuu kokonaan kasaan.
Ja tuossa ei tulisi olla rakoa ollenkaan, pultit sitten mallia "kiinni". Hatusta voisin heittää jotain 50-70Nm.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kitkalukon kiristys Samppi Tekniikka & Jutustelu 6 19.01.2013 12:43
Toyota kitkalukon kiristys Samppi Tekniikka & Jutustelu 1 03.06.2011 21:00
Suzukin sj410 kannenpultin kiristys momentti ja kiristys järjestys. karvanoppa Tekniikka & Jutustelu 2 05.09.2010 22:21
Hilux/Hiace takajarrukengät ? Mutamies Tekniikka & Jutustelu 3 19.08.2005 17:33
Track lokin(kitkalukon) elvytys/kiristys? HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 5 22.04.2005 15:44


Sivu luotu: 14:05 (GMT +2).