![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tuli käytyä perjantaina hallilla ja laitettiin katsastajan vaatima korotuspala kuskin puolelle eteen, niin vaikutus oli semmonen, että molemmat puolet nousi korotuksen verran ylöspäin... Tunkilla nostelin autoa puolelta toiselle, niin tuntuu jäävän sinne suuntaan vähän vinoon, mihin on viimeksi kallistettu... Oliskohan tuo jonkinlainen lehtijousien ominaisuus?? Katsastuksessa oli siis viimeksi 1,5cm vinossa auto kuskin puolelle... Pitää vissiin ottaa uusintatarkastukseen tunkki mukaan ja demonstroida tuota ominaisuutta ![]() Sitten tuli vähän liikuteltua autoa muutenkin, niin yllättäen sammu tuonne pellon päähän ja totesin siinä, että bensaa ei tule koneelle yhtään ja kävin hakemassa jerryllisen huoltoasemalta, niin se auttoi asiaan ![]() Mutta pitänee sitten katella vielä tuota kulutusta, kun saapi auton liikenteeseen
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep" - Grand Cherokee 5.9 Limited - |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Noniin, nyt on tuore leima ja tällä kertaa oli eri katsastaja, niin ei edes mittaillu auton suoruutta, katto vaan, että oli korotuspala laitettu...
ei sillä, auto kyllä näyttiki olevan suorassa silmämääräisesti ainakin... Viikon verran sitä liftillä olen pitäny kallistettuna ![]()
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep" - Grand Cherokee 5.9 Limited - |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Vaikuttaiskohan asiaan nuo palkkihelmat ja penkkien takana oleva puolelta toiselle menevä turvakaari? Eilen tuli ulkoiltua päivä Raajärven maisemissa ja aluksi meinas tulla suru puseroon, kun ekassa jumituksessa heti tien ulkopuolella huomattiin, että jeeppi oli kaksvetonen. Eli joko etu- tai takapää veti, mutta ei molemmat yhtä aikaa ![]() Se harmitus kuitenki unohtu, kun matka jatkui ja sivusta seuranneiden mukaan auto kuitenki myöhemmin veti kaikilla renkailla... Vinssiltä en kyllä ees kummempia oottanu, onhan se kuitenki pari vuotta ollu käyttämättä.. Siihen tilalle on kuitenkin lähes uusi warnilainen varastossa oottamassa.. Hyvillä mielin kuitenkin, kun tuommonen ~300km tullut nyt ajeltua ja Jeeppi on liikkunut omin voimin ![]()
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep" - Grand Cherokee 5.9 Limited - |
#5
|
||||
|
||||
![]() Vinssi...
Nyt olis taas vinssi keulalla...
Seuraava ongelma on, että vuotaa jäähdyttimen letkuista laatikon öljyä melko reippaasti ja senhän huomasin vasta, kun ensin oli toinen pää letkusta irronnut ja aloin tarkemmin tutkimaan ![]() Kuva vinssistä paikallaan:
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep" - Grand Cherokee 5.9 Limited - |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Se itelläki tuli ekana mieleen, mutta keppi oli ihan ääriasennossa takana ja semmosia ajatuksia oli muillaki, että onko mahollista, että olis laatikosta jotenki jääny fulltime -asento päälle pikkupuolellaki??
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep" - Grand Cherokee 5.9 Limited - |
#8
|
||||
|
||||
![]() Laatikon öljyt...
Ja eilenhän tosin kävi niin, että Jeeppi heitti kulkemasta ja siinä aikani kiertelin, niin huomasin, että oli vaihelaatikon jäähdyttimeltä letku irronnu ja pukannu öljyt pihalle...
Kiinnitin letkun takasin ja tarkistin muutki liitokset ja kaadoin öljyä laatikkoon.. Neljä litraa sinne meni ja sitten alko tikussa näyttämään öljytaso normaalilta.. Ajelin kotiin muutaman kilometrin ja kattelin uudelleen, niin ei tikku kastunu... Auton käydessä tutkin asiaa, niin norona valuu sen irronneen letkun toisestaki päästä öljyä...
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep" - Grand Cherokee 5.9 Limited - |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Moi, eikös tässä ollut jakis väärinpäin, vaikuttaisiko kaavioon?
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Hiljasta on ja laiskottaa :D
Ei oo oikein paljoa tapahtunu tämän kans, mitä nyt liukukidan laitoin vinssille paikoilleen ja tänään rassasin oikeanpuoleista etu ovea ja takaluukkua. Alkoi keskuslukitus pelaamaan molemmissa...
Eteen piti vaihtaa solenoidi ja takaluukun kans auttoi lukon kiinnittäminen luukkuun. Takaluukun lukkossa oli kiinnitysruuvi kahlannu läpi muovista ja isojen rikkojen kans laitoin takaisin paikalleen, niin helpotti luukun avaamista ja sulkemista huomattavasti ![]()
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep" - Grand Cherokee 5.9 Limited - |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Jeep XJ Cherokee | XJ Cherokee | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 15.02.2011 15:12 |
Myyty Jeep Cherokee XJ | tolone | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 04.06.2010 18:24 |
Ostettu Jeep Cherokee Xj | pastirolli | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 25.05.2010 13:41 |
Myyty Jeep Cherokee XJ | Jeeper | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 29.11.2008 09:53 |
Jeep Cherokee (XJ) markkinat??? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 26.01.2006 08:53 |