Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.05.2013, 22:36
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Jeep Cherokee XJ - hJeepForJourney


Perjantaina tuli hankittua tuollainen sopivasti Tojotan osilla päivitetty Jeeppi, niin kirjotellaan siitä vähäsen tännekki, jos ei muuten, niin omaksi iloksi ainaki



Edellinen omistaja on jalostanu Jeeppiä jo aika mukavasti...
Löytyy HJ:n lukkoakselit ja kolome "käsijarrua" joista kahella tosin ohjataan nuita lukkoja
Kaaria on rakennettu auton ympärille ja puskurit tehty putkista
Vinssi on keulalla ja merkki on "joku" TML ja oli vissiinki kokoluokkaa 9500lbs
Renkaina pyörii 35" Mudzillat ja lokasuojia on levitetty Bushwackereilla
Konepellin alta löytyy kuutoskone ja sen jatkona on automaattilaatikko
Koneen kylkeen on myös laitettu kompura paineilmaa tuottamaan
Ilmanottoa parannettu Snorkkelilla...
Sähköflektejä löytyy kolmena kappaleena, joista yks on laatikon jäähdyttimellä ja se löytyy konepellistä...

Saa nähä tietääkö tässä puoliakaan, mitä tuosta autosta löytyy

Näistä (Jeepeistä) Paremmin tietävät saa kertoa, mihin kannattis kiinnittää huomiota ja mitä olis suositeltavaa tehdä ja muutenkin kun auto on ollu pari vuotta käyttämättä...

Ensimmäisenä hommana olis ainaki saaha auto käyntiin ja polttoainepumppuun ei ainakaan tullu mitään eloa, kun suoraan akulla kokeiltiin sitä pyörittää... Ei tainnut olla Jeepin alkuperäinen pumppu, kun Google kertoi sen olevan Boschin tekosia ja käyvän VW:iin, Audiin ja Volvoon...
Onkohan jotaki pätevää syytä käyttä varsinaisesti jeeppiin tarkotettua pumppua, vai kannattaako hommata uusi samanlainen?

Muuta Projektia olis:

- Öljyjen ja suodattimien vaihtoa vähän joka paikkaan
- Snorkkelin päähän jonkinlaista sateensuojaa
- Paineilmalinjasta puuttuu yks liitin väliltä
- Konepellin reikiin jotaki
- Sisustushommia.. Ratio kuulumaan(kaiuttimia), Jonkulainen laatikostosysteemi
- Uutta akkua mahollisesti (2kpl??)
- Leimarenkaiksi 31/10.5/15:set käykö myös 265/70R16??
- Beadlockit mettärenkaisiin...
- Lifti pitäs varmaan hommata ja sille paikka...
- Edellinen omistaja meinas, että kone varmaanki on parhaat päivänsä nähny... mitäköhän sille??

Pari kuvaa vielä, mutta ei mahottomia ku kamerasta loppu akku...



Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.05.2013, 22:57
Glutton:n Avatar
Glutton Glutton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.01.05
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 1.260
Blog Entries: 1
Perusasetus

komee pirssi!


Onnea uudelle projektille!
Ja asiaan olisko tuossa ideaa siihen sade suojaan snorkkelin päähän?
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	images-1.jpeg‎
Views:	466
Size:	10,6 Kt
ID:	36716   Click image for larger version

Name:	Snorkel015Medium-1.jpeg‎
Views:	576
Size:	87,4 Kt
ID:	36717   Click image for larger version

Name:	images-2.jpeg‎
Views:	614
Size:	7,8 Kt
ID:	36718  
__________________
! Because earth aint not flat !

Viimeksi muokannut Glutton : 05.05.2013 23:01
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.05.2013, 16:50
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Kuvaa...


Vähän parempi kuva... Kuvassa mukana myös Gluttonin HJ



Ja kuvaajana myös Glutton
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.05.2013, 17:48
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Nätti jeeppi! Vaikka tojo tietysti aina pikkusen nätimpi
__________________
HJ61
MMC
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.05.2013, 18:33
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik Näytä viesti
Nätti jeeppi! Vaikka tojo tietysti aina pikkusen nätimpi
Kiitoksia

Autoa katellessa oli hakukriteereinä melkeimpä diisselillä käyvä tojota... patrolleja ja pajeroitaki hairahduin kattelemaan, mutta tuota jeeppiä tuli sitte käytyä paikanpäällä kattomassa ja jotenki ne kriteerit unohtu
No on siinä HJ:n akselit ja peilit
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.05.2013, 19:09
Hencca:n Avatar
Hencca Hencca ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sodankylä, Finland.
Viestit: 488
Perusasetus

Aamulla ajelin tuosta ohi ja huomasin että tämäkin jeeppi oli kaivettu esille naftaliinista. Siinä onkin jo yksi pahimmista jeepin ongelmista eliminoitu tuolla akseliswapilla. Ootko ollenkaan tutkinu vielä että millaisilla välityksillä nuo akselit on? Jos on vielä vakio 3.7 niin saattaa alkaa vaihteistoa ahistamaan maastossa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.05.2013, 19:17
Glutton:n Avatar
Glutton Glutton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.01.05
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 1.260
Blog Entries: 1
Perusasetus

Tais olla nitron 5.29
__________________
! Because earth aint not flat !
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 06.05.2013, 19:18
Glutton:n Avatar
Glutton Glutton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.01.05
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 1.260
Blog Entries: 1
Perusasetus

Äkkiä ajoon tämä ja toukotemmellykseen ajamaan viat ulos...
__________________
! Because earth aint not flat !
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 06.05.2013, 19:46
mikaelt:n Avatar
mikaelt mikaelt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.11.08
Sijainti: Mikkeli, Otava
Viestit: 1.277
Perusasetus

Nuo Bushwankerit äkkiä pois! Ei muuten mutta voi hajota metässä...ja joku vois haluta sellaset kioski autoon, varsinkin jos on ihan alkuperäiset.
- Onkos se pumppu siellä tankissa niinku kuuluu? Rock auton katalogissa pumppu paketti, antureineen ja johtoineen alk. 64e, pelkkä pumppu 23e.

Taitaa olla Renix kone? eli ennen -91 tehty, luulis että jonku tarvikepumpunkin saa tuohon kunhan paineet on oikeet.

Konepellin reikiä ei kannata ainakaan ihan tukkoono laittaa, yleensä ongelmana on liiallinen kuumuus pellin alla. Luulis ettei tuossa niinkää paha, vaikka tuo näppärä coolerin asennus varmaa lämpöä lisää hiukan. Lämmöllä ei tietenkää ole imuilmaan vaikutusta, mutta muistaakseni pa-linja saattaa vetää liiankin kuumaksi ja käynti loppuu.

Ihan tyylikkäät kaaret! Onkos tästä jotain vanhaa rakentelu topikkia olemassa?
__________________
----------------------------------------------

Team Tostanoin Facebookissa

www.maasturistit.fi
www.etsama.com
------Offroad team Over the Hill---------------
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 06.05.2013, 20:00
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Glutton Näytä viesti
Tais olla nitron 5.29
Mulla on semmonen muistikuva, että myyjä olis puhunu jostain 4:llä alkavasta.. 4.88??

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikaelt Näytä viesti
Nuo Bushwankerit äkkiä pois! Ei muuten mutta voi hajota metässä...ja joku vois haluta sellaset kioski autoon, varsinkin jos on ihan alkuperäiset.
- Onkos se pumppu siellä tankissa niinku kuuluu? Rock auton katalogissa pumppu paketti, antureineen ja johtoineen alk. 64e, pelkkä pumppu 23e.

Taitaa olla Renix kone? eli ennen -91 tehty, luulis että jonku tarvikepumpunkin saa tuohon kunhan paineet on oikeet.

Konepellin reikiä ei kannata ainakaan ihan tukkoono laittaa, yleensä ongelmana on liiallinen kuumuus pellin alla. Luulis ettei tuossa niinkää paha, vaikka tuo näppärä coolerin asennus varmaa lämpöä lisää hiukan. Lämmöllä ei tietenkää ole imuilmaan vaikutusta, mutta muistaakseni pa-linja saattaa vetää liiankin kuumaksi ja käynti loppuu.

Ihan tyylikkäät kaaret! Onkos tästä jotain vanhaa rakentelu topikkia olemassa?
Mie kuvittelin, että kun ovat oikeat bushwackerit, niin vois kestää...
Joo pumppu on tankissa ja tilasin tarvikeliikkeestä auton malliin sopivan pumpun jo...
Nuita reikiä ajattelin vaan suojata jotenki, että ei oo ihan suora linja konehuoneeseen kaikilla risuilla, männynkävyillä ja oravaa isommilla metsäneläimillä...
En oo ainakaan ite löytäny mitään topikkia...

Niin ja vuosimalli on 89, eli sillon taitaa olla renixi?

Viimeksi muokannut D_Bar : 06.05.2013 20:01 Perustelu: lisäystä
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 06.05.2013, 20:03
Glutton:n Avatar
Glutton Glutton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.01.05
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 1.260
Blog Entries: 1
Perusasetus

[QUOTE=D_Bar;1003352]Mulla on semmonen muistikuva, että myyjä olis puhunu jostain 4:llä alkavasta.. 4.88??

Mulla on se! Mutta en mene kyllä takuuseen....
__________________
! Because earth aint not flat !
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 06.05.2013, 20:45
Hencca:n Avatar
Hencca Hencca ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sodankylä, Finland.
Viestit: 488
Perusasetus

Onkos tämä muuten millä jakolaatikolla? muistanko väärin vai pitäiskö etukardaani olla alunperin toisella puolella?
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 06.05.2013, 21:47
Glutton:n Avatar
Glutton Glutton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.01.05
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 1.260
Blog Entries: 1
Perusasetus

Ei kyllä se akselista taaksepäin sojottaa miinkuin muissakin maastureissa vai minkälaisen kapistuksen se kairala sulle myi...
__________________
! Because earth aint not flat !
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 06.05.2013, 21:54
Hencca:n Avatar
Hencca Hencca ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sodankylä, Finland.
Viestit: 488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Glutton Näytä viesti
Ei kyllä se akselista taaksepäin sojottaa miinkuin muissakin maastureissa vai minkälaisen kapistuksen se kairala sulle myi...
REPS.... Eipä mulla kylläkään jeeppiä enää itsellä ole, paitsi tuo valmet-jeep niin ei pysty varmistamaan.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 06.05.2013, 22:37
maze:n Avatar
maze maze ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.06.08
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 89
Perusasetus

Välitykset on nitron 5.29 ja levikkeet on aidot bushwackerit eikä niitä kannata riisua pois, vaan ajaa vain oikeaa ajolinjaa

Jakolaatikko on käännetty kellotusrenkaalla ympäri. Tarkotus oli laittaa dana 20 tuon 242 perään mutta kiinnostus loppu kun tuli muita projekteja.
Koneella ajettu yli 420000km joten se ei varmaan ole parhaassa iskussa, sekin oli tarkotus kunnostaa/vaihtaa, ja nuitten lämpö ongelmienvuoksi diesel konekin kävi mielessä.

Pensapumppu on bochin 044 kun se sattu olemaa hyllyssä alkuperäsen hajottua eipä kyllä tuokaan kestänyt kun vuoden.
Ja muutenkin on käytetty osia mitä on sattunut olemaan, että on päässyt ajamaan.

Onnea vaan projektiin (sitä kyllä tarvit)
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 07.05.2013, 06:25
Glutton:n Avatar
Glutton Glutton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.01.05
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 1.260
Blog Entries: 1
Perusasetus

Anna vain levikkeiden olla. Tuleepahan pikkusen varottua nojailemasta puihin. Minusta se on jo jonkin sortin kämmi jos pitää mennä pusuttelemaan petäjiä... jos purat pois niin minä voin viritellä ne hj:hin...
__________________
! Because earth aint not flat !
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 07.05.2013, 08:30
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maze Näytä viesti
Välitykset on nitron 5.29 ja levikkeet on aidot bushwackerit eikä niitä kannata riisua pois, vaan ajaa vain oikeaa ajolinjaa

Jakolaatikko on käännetty kellotusrenkaalla ympäri. Tarkotus oli laittaa dana 20 tuon 242 perään mutta kiinnostus loppu kun tuli muita projekteja.
Koneella ajettu yli 420000km joten se ei varmaan ole parhaassa iskussa, sekin oli tarkotus kunnostaa/vaihtaa, ja nuitten lämpö ongelmienvuoksi diesel konekin kävi mielessä.

Pensapumppu on bochin 044 kun se sattu olemaa hyllyssä alkuperäsen hajottua eipä kyllä tuokaan kestänyt kun vuoden.
Ja muutenkin on käytetty osia mitä on sattunut olemaan, että on päässyt ajamaan.

Onnea vaan projektiin (sitä kyllä tarvit)

Okei.. Kiitoksia tarkentavista tiedoista. Ja Glutton näköjään muisti sitten nuo välitykset oikein...

Ei kyllä oikeastaan käyny mielessäkään ottaa levikkeitä pois ku ne näyttää niin mukavalta ja ainaki tähän asti ollu tavotteena koittaa kiertää puut osumatta niihin, mutta saattaahan sitä vahinkoja sattua

Kävin tänään hakemassa paperit omiin nimiin, niin siinä kysäsin katsastusmieheltä ohimennessä katsastuksesta noiden ulkopuolisten kaarien kanssa. Sehän sitte tyrmäs ajatuksen täysin :O

En oo vielä tutkinu asiaa enempää, mutta onko kenelläkään kokemusta, että onko se auto mahollista saaha katsastettua noiden kaarien kanssa??
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 07.05.2013, 08:41
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Eikös Suomenkin teillä liiku vaikka kuinka hemmetista katsastettuja autoja, missä on ulkoiset kaaret Mattihan sen vastauksen tietää.
__________________
HJ61
MMC
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 07.05.2013, 10:02
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.394
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja D_Bar Näytä viesti
Autoa katellessa oli hakukriteereinä melkeimpä diisselillä käyvä tojota...
No on siinä HJ:n akselit ja peilit
Ei siihen muuta kannata jojotasta laittaakaan Nyt sulla on Jeepin hyvä alusta ja varsin kevyt auto vahvistettuna kaarilla, ja paljon Jeepin omia akseleita kestävämmät versiot sekä oikealla polttoaineella käyvä moottori


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja D_Bar Näytä viesti
Mie kuvittelin, että kun ovat oikeat bushwackerit, niin vois kestää...

Niin ja vuosimalli on 89, eli sillon taitaa olla renixi?
Jotkut alkupään mallit bushwankereista kestikin jotain, noi vähänkin uudemmat kuuleman mukaan murtuu hyvinkin helposti. Vaihtoivat ilmeisesti hieman erilaiseen muoviseokseen tjsp. niin ei ole yhtä joustavat.

'89 on Renix- tekniikalla.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja D_Bar Näytä viesti
Kävin tänään hakemassa paperit omiin nimiin, niin siinä kysäsin katsastusmieheltä ohimennessä katsastuksesta noiden ulkopuolisten kaarien kanssa. Sehän sitte tyrmäs ajatuksen täysin :O
Käske se urpo menemään johonkin trafin koulutukseen.. miten vitun kuutamolla voi taas katsastusinssi olla?! Ulkopuolisissa kaarissa ei tuollaisena ole mitään esteitä auton leimaamisen. Ainoa mistä tuossa voisi jotain sanomista tulla on e-hyväksymätön etusuojalaite (ts. putkimallinen etupuskuri), mutta eikös siinäkin tullut jotain trafin ohjeistuksia mikä tekee asiasta hivenen epäselvän saako niitä nyt laittaa vai ei.. Ja toisaalta kun tuo etupuskuri on rakennettu joskus pidemmän aikaa sitten, niin sehän vain on jäänyt merkkaamatta silloin vuonna nakki ja keppi otteeseen koska ei tarvinnut
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 07.05.2013, 12:23
Glutton:n Avatar
Glutton Glutton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.01.05
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 1.260
Blog Entries: 1
Perusasetus

Kummalla konttorilla kävit?
__________________
! Because earth aint not flat !
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 07.05.2013, 13:43
Shammaani:n Avatar
Shammaani Shammaani ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.10.10
Sijainti: Riipi
Viestit: 105
Perusasetus

Ei aina ole oikein tietämystä täälläpäin konttoreilla. Eivät meinanneet hyväksyä multakaan läjää kolmipaikkaseksi. Oli vaatimuksia ja muita mittoja paljon enemmäin kuin pelkkä 1100mm, pyysin sitte antamaan laput notta pääsen tutustumaan kys. kohtiin. Loppujen lopuksi sain kuitenki kolmipaikkaseksi, kun oli kattonut henkilöauton vaatimuksia. Inhimillisiä erehdyksiä. Meet vaan takas konttorille ja yhdessä käsikädessä etsitte/katsotte faktat mistä kiikastaa jottei saa leimalle kaarilla . Asiallista väkeä loppupelissä kuitenki ovat, mitä vertaa tällä palstalla lukijoiden kokemuksia...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Edittiä: komian häkslättimen olet hommannu.
__________________
-87 ElZei
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 07.05.2013, 14:18
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Ei siihen muuta kannata jojotasta laittaakaan Nyt sulla on Jeepin hyvä alusta ja varsin kevyt auto vahvistettuna kaarilla, ja paljon Jeepin omia akseleita kestävämmät versiot sekä oikealla polttoaineella käyvä moottori
No jo vain... Tässä pittää vaan totutella ajatukseen Pääsis vielä testaamaan käytännössä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Käske se urpo menemään johonkin trafin koulutukseen.. miten vitun kuutamolla voi taas katsastusinssi olla?! Ulkopuolisissa kaarissa ei tuollaisena ole mitään esteitä auton leimaamisen. Ainoa mistä tuossa voisi jotain sanomista tulla on e-hyväksymätön etusuojalaite (ts. putkimallinen etupuskuri), mutta eikös siinäkin tullut jotain trafin ohjeistuksia mikä tekee asiasta hivenen epäselvän saako niitä nyt laittaa vai ei.. Ja toisaalta kun tuo etupuskuri on rakennettu joskus pidemmän aikaa sitten, niin sehän vain on jäänyt merkkaamatta silloin vuonna nakki ja keppi otteeseen koska ei tarvinnut
Ensin oli sitä mieltä, että ajoneuvon mitat muuttuu?? Sitte ko sanoin, että pysyy levikkeiden sisäpuolella, jotka on katsastettu, niin totesi: "että ei meillä ainakaan hyväksytä, kun voi vaikka törmäystilanteessa mennä jalankulkijan käsi johonki väliin, niin on vaarallinen jalankulkijoille..."

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Glutton Näytä viesti
Kummalla konttorilla kävit?
Kävin tuossa katsastuspisteellä ko oli "matkan varrella"

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Shammaani Näytä viesti
Ei aina ole oikein tietämystä täälläpäin konttoreilla. Eivät meinanneet hyväksyä multakaan läjää kolmipaikkaseksi. Oli vaatimuksia ja muita mittoja paljon enemmäin kuin pelkkä 1100mm, pyysin sitte antamaan laput notta pääsen tutustumaan kys. kohtiin. Loppujen lopuksi sain kuitenki kolmipaikkaseksi, kun oli kattonut henkilöauton vaatimuksia. Inhimillisiä erehdyksiä. Meet vaan takas konttorille ja yhdessä käsikädessä etsitte/katsotte faktat mistä kiikastaa jottei saa leimalle kaarilla . Asiallista väkeä loppupelissä kuitenki ovat, mitä vertaa tällä palstalla lukijoiden kokemuksia...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Edittiä: komian häkslättimen olet hommannu.
Joo vois paremmalla ajalla kysyä ko oli justiin lähössä toisen asiakkaan autoa ajamaan halliin, niin ohimennen kysäsin vaan... Tai käyä toisella konttorilla...

Kiitoksia vaan... Onhan se vähän erilainen ku se edellinen




Huomenna pitäs sitte olla uus polttoainepumppu täällä

Ja kävin tarkastamassa tilanteen, niin nestettä ei ollu vuotanu ainakaan mihinkään, kun sunnuntaina täytettiin... Konetta tosin ei ole käytetty yhtään, mitä nyt startilla pyöritettiin sillon vähäsen ja akun otin kotiin latautumaan...

Samalla räpsin muutaman kuvan... Löytyy profiilista

Viimeksi muokannut D_Bar : 07.05.2013 14:56
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 07.05.2013, 16:07
Glutton:n Avatar
Glutton Glutton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.01.05
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 1.260
Blog Entries: 1
Perusasetus

Aika tyly vastaan otto oli mullekkin sen soa projektin kans katsastus pisteellä... siksi suosin sitä aa katsasttusta kun se vahempi inssiki ottaa asioista oikesti selvää jos ei tiedä...
__________________
! Because earth aint not flat !
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 07.05.2013, 16:36
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Glutton Näytä viesti
Aika tyly vastaan otto oli mullekkin sen soa projektin kans katsastus pisteellä... siksi suosin sitä aa katsasttusta kun se vahempi inssiki ottaa asioista oikesti selvää jos ei tiedä...

Joo... Täytynee käydä sielä sitten.

Leimarenkaat hommattu... kyllähän ne skodan sisällä näyttää isoilta nuo kolmiykkösetki
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep"
- Grand Cherokee 5.9 Limited -
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 08.05.2013, 05:58
kairala:n Avatar
kairala kairala ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: pyssykylä
Viestit: 147
Perusasetus

ei kait se ite isäntä katastuspisteellä tyrmänny niitä ulkopuolisia kaaria ainakaan ku joskus kävin kyselemässä.

sano vain että pittää olla korissa sen verta kiinni että ei putken ja korin välliin mahu mummo menemää eslalla.
__________________
_______________________________________________
ei sole este son hiaste!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Jeep XJ Cherokee XJ Cherokee O/M/V Ajoneuvot 5 15.02.2011 15:12
Myyty Jeep Cherokee XJ tolone O/M/V Ajoneuvot 8 04.06.2010 18:24
Ostettu Jeep Cherokee Xj pastirolli O/M/V Ajoneuvot 2 25.05.2010 13:41
Myyty Jeep Cherokee XJ Jeeper O/M/V Ajoneuvot 5 29.11.2008 09:53
Jeep Cherokee (XJ) markkinat??? Jare Tekniikka & Jutustelu 29 26.01.2006 08:53


Sivu luotu: 06:29 (GMT +2).