Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.06.2013, 22:54
33SD:n Avatar
33SD 33SD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.03.04
Sijainti: Etelä-Karjala
Viestit: 1.533
Perusasetus

Kulutuslukemista voi jatkossa väitellä aiheelle avatussa topicissa.

http://forums.offipalsta.com/showthr...17#post1012717

Auton valintaa ei tulla tekemään pelkästään pienen kulutuksen perusteella.
Siis eihän pienestä kulutuksesta mitään haittaa ole mutta suurempi painoarvo on luotettavuudella
sekä pakollisten(tyyppivikojen) korjauksien kustannuksilla.

__________________
Marko

Nyt tavoittaa myös whatsappilla.

Viimeksi muokannut 33SD : 04.06.2013 23:29
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.06.2013, 23:48
33SD:n Avatar
33SD 33SD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.03.04
Sijainti: Etelä-Karjala
Viestit: 1.533
Perusasetus

Mikäs se oli se VAG konsernin moottori johon ei kannata sekaantua missään nimessä? 1.9tdi konetta on kehuttu paljon ja epäilemättä on varsin hyvä tekele.
__________________
Marko

Nyt tavoittaa myös whatsappilla.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.06.2013, 05:20
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 33SD Näytä viesti
Mikäs se oli se VAG konsernin moottori johon ei kannata sekaantua missään nimessä? 1.9tdi konetta on kehuttu paljon ja epäilemättä on varsin hyvä tekele.
2,5 V6 TDI. Ja sitte myös 2,8 ja 3,0 bensa V6:set. Kyllä niihin ny missään nimessä kannattaa sekaantua, mit vissiin keskimääräistä vikaisempia.
__________________
HJ61
MMC
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.06.2013, 09:22
astalo astalo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.12
Sijainti: Kajaani
Viestit: 417
Perusasetus

Tuossa 2,5 V6 TDI oli niitä nokkavikoja johonkin ikään asti. Siemenssin pumppusuuttimilla olevissa koneissa suutinvikoja.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.06.2013, 14:10
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.283
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja astalo Näytä viesti
Tuossa 2,5 V6 TDI oli niitä nokkavikoja johonkin ikään asti. Siemenssin pumppusuuttimilla olevissa koneissa suutinvikoja.
Nämä siemenssin vikaherkät pumpparit menee automaattisesti takuuseen nykyään kaikilla VAG merkeillä. Käytännössä sama homma mitä oli mersun lähivuosien "korkea tehoisten säästömallin" suuttimissa...eli alihankkijalta on tullut sutta ja sekundaa. Tosin mersu hoiti homman heti kotiin eli vaihtoi oma-aloitteisesti kaikki ilman kustannuksia ja "kutsuen" autot korjuulle...VAG merkeissä ensimmäiset epäonniset maksoivat itse ja sitten kun vika oli riittävän yleinen (ja alihankkija ehti takoa varaosia riittävästi valmiiksi) niin alettiin vaihtamaan niitä sitä mukaa kun menee rikki.
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nykyajan nynnyt ! Samsonite Chit-Chat 8 26.04.2007 22:55
luotettava 4x4 pitkälle reissulle! Tekniikka & Jutustelu 37 08.03.2007 16:55
Nykyajan pelastuskoira Samsonite Chit-Chat 5 31.12.2006 22:04
Nykyajan maasturit Cruiser2005 Tekniikka & Jutustelu 32 05.11.2006 00:26
Nykyajan pokaalit Gazza Society 0 23.04.2002 14:23


Sivu luotu: 16:11 (GMT +2).