Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Daniel
Kyllä täällä on tullut. Boorit olivat kuitenkin kunnossa, joten fiksatiin metalliruiskutuksella ja hionnalla. Tuli kuin uudet eikä maksanut montaa kymppiä.
Sitä stefaa on ihan turha yrittää pistää eri paikkaan, koska se elää akselin suuntaisesti ja hakeutuu varmasti uraan.
|
Siis tuo orkkis stefa nimenomaan joustaa (millitolkulla), ja hakeutuu 100 varmasti siihen uraan; toki jos tuo ura on liian suuri, ja olkalaakereiden säätölevyt päin seiniä, niin voi se alkuperäinen uusi stefakin vuotaa..
Mutta tuo huohottinen tukkeentuminen, (ja mahdollisesti tarvike stefat, minulta löytyy muutama uusi, kelvoton tarvike stefa, jos joku haluaa halvan...) on minun mielestä yleisin syy öljyvuotoihin perissä.
Ja tuosta sinun; -Daniel- vetareitten kunnostuksesta; mistä saa "muutamalla kympillä" metalli ruiskutuksen ja hionnan 2:lle vetoakselille? olisi pari kikkaretta, mihin pitäis saada vajaa 3 grammaa täytettää...
Ja nyt tunnustan "tyhmyyteni"; onko hdj-80 etuvetoakseleissa alunperin ura stefalle?
Kaikissa noissa minun näkemissä on ollut käytännössä samanlainen ura, siis onko tuo ura alunperin koneistettu orkkis vetareihin? (tuntuu mahdottomalta, että tuo ura on aina saman kokoinen, riippumatta siitä, onko historia/ajokilometrit neljäsosa vai tuplat....)