![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No on sulla melkonen vauhti ja hyvä työn jälki! Tsemppä projektiin!
__________________
Jeep ISORY |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Miggiliimaa...
Tämän päivän aikaansaannoksena kiinnikkeet hitsattu paikoilleen ja jotain tuentoja lisätty. Tommonen siitä ny sitten tuli:
Seuraavaks joku ilta akseli Jeepin alle, tukivarret, jouset ja iskarit paikoilleen ja keulan paino akselin varaan. Siitä sitten pinionin kulman tarkistus ja kääntöpäitten asemointi, jos näyttää hyvältä niin ei muuta kuin neuloo miggiliimalla kiinni ni pääsee kasaamaan kääntöpäät ja saa käyttää tassuja alla ![]() Voi olla että jos maltan, pidän lopun päivää tänään vapaata näistä hommista ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() No eihän sitä malttanu...
Piti sitten käydä illan päälle vielä etuakseliin ylätukivarsien nivelet kasaamassa paikoilleen ja siinä samalla uittaa akseli Jeepin alle:
Sitten piti vaihtaa taakse uudet renkaat ja vanteet paikoilleen jotta sai keulan lopulliselle korkeudelle kääntöpäiden asemointia varten: Voi olla että offsettiä pitää säätää jos vain renkaat mahtuu olemaan sisemmällä, 216cm leveä tuolla offsetillä. Ja vertailukuva vanhat pampersit (35/15.5-15) vs. 'uudet' Irokin (37/14-16): Seuraavaks varmaan kääntöpäiden asemointi ja paikoilleen sähköliimaus. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tää on melko LEVOTTOMAN näkönen livenä
![]() Tänään nähty livena mpartyn pajalla uusilla renkailla.. Mutta työnjälki oli priimaa niinkuin aina.
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ehtihän tuota vähän tänäänkin töitten jälkeen touhuamaan eli kääntöpäiden asemointi oikeaan kulmaan ja paikoilleen hitsaus.
Pistin kääntöpäiden kulmaksi 8 astetta, katotaan miten pelaa käytännössä. Ensin kääntöpäät holkkeja myöten pohjaan paikoilleen ja sitten heftiin sopivaan kulmaan: Ja sitten akseli Jeepin alta pois ja kiinni niin että soi, kaksi päällekkäistä saumaa tuli vetastua sähköliimaa: Jos tuolle nyt seuraavaks heittäs Hammerit niskaan ja uittas takas Jeepin alle. Voishan nuo takajarrutkin putsata ja maalata niin sais taka-akselin lopulliseen kuosiin ja öljyt sisälle. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tarkasta piruutas onko akselit vielä suorat. Nuiden hitsailujen jälkeen voi olla hieman vetänyt ylös käppyrälle. Nyt ois helppo oikoo kun ei oo viel hammeria päällä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Horny Hod Dog, eli kiimainen Hodari | Mojoman | Maasturiprojektit | 19 | 08.12.2012 16:55 |
XJ Cherokeen tukivarret | P-KR#1 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.08.2009 19:41 |
xj cherokeen räjäytyskuvat | TEE-5 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.04.2009 22:05 |
O: xj cherokeen osia | mardu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 07.08.2007 08:29 |
xj cherokeen korkeus | mardu | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 26.02.2007 01:45 |