![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Jakis nopealle puolen, ja takakardaanin laipasta putkipihteillä pidättää. Taikka sitten 1. vaihde ja nelonen päälle, kun kerran kansi on irti, Siis tuon sivuakselin pakkipyörän nakee kyllä peilillä! Ja tuo pääakselin irtikäyttö on aikamoinen homma, vaatii yleensä uudet laakerit. (tuohon laatikkoon, minkä itse laakeroin, piti hitsata pultit laakeriin sisä-ja ulkokooliin, että sai jatkomuttereilla kierretangot ulosvetäjään ![]() )Ja kun vedät ulosvetäjällä hammaspyöriä irti, niin pistä joko kupari- taikka alumiinipeltiä pehmikkeeksi, että hammaspyörästä ei lohkea hampaan nokat pois.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan ostetaan 89 vuosmallin turbo patukan laatikko tai välitetty laatikko | SAMURAI SUSUKI | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.03.2013 20:40 |
| Tämäkö hj61sen perästä yleensä hajoaa??? | kares | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 17.03.2008 10:56 |
| Päivän kyssäri | SoSo | Chit-Chat | 8 | 19.01.2006 18:02 |
| Laatikko kyssäri | -Jussi- | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.09.2005 13:50 |
| kartaani kyssäri?? | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 30.06.2005 17:02 |