![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Tänään saatiin taas jotain aikaan projektin parissa. Petri teki takakonttia valmiimmaksi ja koteloi vinssin loppuun. Vinssiä päästiin myös testaamaan ensi kertaa ja todettiin että on se vahvempi kuin allekirjoittanut. Sinne meni tämänkin auton vinssineitsyys. Konehuoneen puolella ihmeteltiin sitten flektihommia. Bilteman 87/93 asteinen termostaattikytkin todettiin aivan liian kuumaksi, sillä mittauksien perusteella Rangen mittaristossa alkaa punaraja jo 80 asteesta Termostaattikytkimen toimintaa testattiin myös erikseen vedellä. Muuta välinettä vedenkeittoon ei sitten ollu, niin sai kuumailmapuhallin kyseisen tehtävän Täytynee hommata joku noin 80 asteessa kytkevä termostaattikytkin.Minä maalailin lattiat ja asentelin penkit, sekä aloitin hieman oviverhouksien tekoa. Alumiini mahtaa olla päivän sana Vaikkakin tuo vinssitarvikelaatikko on rosteria..
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Itse mittausprosessi oli vähintäänkin kuvan arvoinen
![]()
__________________
Offroad Oulu Ry / Lakeuden Maastoautoilijat Ry http://www.offroadoulu.com/ https://www.facebook.com/groups/LaMaas/ ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ei ole olemassa liian kireitä pultteja, ainoastaan liian lyhyitä jatkovarsia! ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Hyvältä näyttää! Taidan tulla käymään ihmettelemässä tätä teiän rojektia ja käyn samalla hakeen sen putkenrypyttimen jos vaan sopii
![]() Kuha vaan saan tuohon sen leiman! |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Ainiin. Se tosiaan jäi sillon sunnuntaina. Voin käydä tuomassa sen kyllä, mutta saa sen hakeakkin jos haluaa.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Nonniin. Auto saatiin kohtuuvalmiiksi ParatiisiOffia varten. Ja mitään testiajoahan ei tietenkään keritty ajamaan vaan auto suoraan hallista lavallle ja Oulaisiin.. Muutamat ensimmäiset rastit meni ihan hyvin, kunnes todettiin että tankista holvaa ihan s**tanasti polttoainetta ulos kun auto kallistuu täyttökorkkia kohden. Siinä sitten Oulaisiin ja tiivistettiin tankin korkki ja täyttöputki. Ja eikun kohti seuraavia ongelmia.
Sit mentäs mutapoorille ja kone sytty neljästi palamaan. Kaasarit tulvi yli messinkinipoista ja kuuman koneen päälle bensaa -> VUM. Mikähän tämän nyt sitten aiheuttaa? Nimettäin se toistuu vähän niinkuin vuorotellen molemmissa kaasareissa. Koitettiin vähän putsailla paikkoja ja nyt auto ei sitten suostu enää käymään kaikilla pytyillä, eikä käy tyhjää ilman ryyppyä. Täytynee ottaa kaasarit pöydälle, ehdotuksia mitä tehdä? Yllättävää oli, että surutta oli lukot päällä ja happea käytin, mutta voimansiirto ei porsinu! ![]() Maaliin kuitenkin ajettiin! |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Kyllä on nätti hattu rangella
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Purkaessa pohjaa pois, avataan vain ruuvit. Ainakin suuttimen korkeussäädöllisissä keskelle oleva messinkitötterö jää paikoilleen eikä välttämättä kannata irroittaa (suuttimen keskitys on turhauttavaa hommaa.) Kasatessa mittaa ohjeen mukaan bensanpinnat kohdalleen.
__________________
Harbor Cruisers |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään range | minivisku | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 25.09.2013 16:19 |
| Myyty range | porro1 | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 06.11.2011 20:22 |
| Myyty Range | 291076 | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 31.12.2009 17:38 |
| M Range | O/M/V Muut | 0 | 07.12.2003 07:12 | |
| M: Range | O/M/V Muut | 0 | 01.07.2003 19:41 | |