Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.02.2010, 16:27
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

huoltoautoksi rekisteröinnistä


Tänään sain patrollin muutostyöt valmiiksi ja auto konttorille. Kaikki meni hyvin ja patukka nyt huoltoautona. Inssi arpoi pitkään jotain ajoneuvoluokkia (liekkö ollut ensimmäinen huoltoauto) ja lopulta otteeseen tuli luokaksi N1G/pakettiauto.
Mites se nuo molemmat siihen laittoi vai onko sillä merkitystä? Eikö pakettiautossa pitäisi sitten olla kasikympin lätkä? Nyt se ei sitä vaatinut..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.02.2010, 16:34
Mara83 Mara83 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.10.08
Sijainti: Ristijärvi
Viestit: 151
Perusasetus

Joo


Ajoneuvoluokka N1G pakettiauto ja Ajoneuvolaji huoltoauto lukee siellä tai jotain sellasta..
Pitää olla 80 lätkä, jos ei ole ABS jarruja. Ei sitä useimmiten luekkaan otteessa ja unohtavat myös mainita, että täytyy laittaa tarra perään..
Voi olla et ainaki sit tarvii laittaa se tarra, jos ajat sillä 100 km / h ja polliisit pyssäyttää ja lukee rekisteriotteesta et on huoltoauto

Viimeksi muokannut Mara83 : 24.02.2010 16:42
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.02.2010, 16:45
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Koskeeko se kasikympin rajoitus vain pakettiautoa? Eli olisikko tuo auto pitänyt sitten olla vain N1G, ilman sitä pakettiauto mainintaa? Ja miksi se sen edes laittoi siihen...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.02.2010, 16:47
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Lues nyt Maran teksti uudestaan.
N1G = aina pakettiauto
M1G = aina henkilöauto
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.02.2010, 16:49
Mara83 Mara83 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.10.08
Sijainti: Ristijärvi
Viestit: 151
Perusasetus

Jep


Ainakin luulisin et huoltoautoa koskee.. En tiiä miks siinä aina lukee ne molemmat,, ehkä vakuutusten takia jos niillä ole luokkaa huoltoauto niin se täytyy laittaa myös se paku merkintä sinne tai jotain sellasta
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.02.2010, 16:57
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Olisikkohan tuota ollut mahdollista rekisteröidä M1G luokan huoltoautoksi jolloin ainakin välttyisi siltä kasikympin rajoitukselta?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.02.2010, 17:05
Gravedigger:n Avatar
Gravedigger Gravedigger ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Laukaa
Viestit: 1.125
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Olisikkohan tuota ollut mahdollista rekisteröidä M1G luokan huoltoautoksi jolloin ainakin välttyisi siltä kasikympin rajoitukselta?
M1G luokassa EI OLE HUOLTOAUTOA. Ja joutuu maksamaan ison veron. Kaikki pikkuveroiseet on hyötyajoneuvoja ELI N LUOKKA N1 pakettiauto (omamassa maks 3,5t)ja G tarkoitaa maastoa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4Runner huoltoautoksi? vilmur Tekniikka & Jutustelu 16 15.12.2014 23:07
TuontiPajero huoltoautoksi Tekniikka & Jutustelu 2 20.11.2007 19:57
Hdj-80 huoltoautoksi Tekniikka & Jutustelu 2 05.12.2006 11:52
Huoltoautoksi Savis Tekniikka & Jutustelu 2 27.07.2006 14:10
Tuontiauton rekisteröinnistä BeGe Tekniikka & Jutustelu 5 31.05.2005 20:42


Sivu luotu: 18:50 (GMT +2).