Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 16.08.2008, 20:30
skrade:n Avatar
skrade skrade ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 21.06.07
Sijainti: Oulu, Finland.
Perusasetus

on juu maailma kummaks menny. kuulostaa melko pahalta ku pikku jätkät huutaa pihalla mutsilliin et tuo huora vettä mua janottaa
Vanha 17.08.2008, 13:01
RA1D:n Avatar
RA1D RA1D ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 01.10.07
Sijainti: pellon laidassa, finland
Exclamation

Näin juuri

Kattoppa otsikkoa oikeasta laidasta ---> Sielläpä on järjestysnumero ja sen vieressä painike, jossa ko. toiminto on.

kyse olikin jostain aivan muusta, ehkä tuo on liian vaikeasti muotoiltu.
Vastaa lainaten
Vanha 18.08.2008, 15:20
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Perusasetus

entäs saako vaimoaan rankaista jos se on ollu tuhma, kuten moni täällä rankaisee fyysisesti skidiään?
Vastaa lainaten
Vanha 18.08.2008, 15:21
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lehis Näytä viesti
Tää varmaan otetaan provona, mutta tässä humalassa ei pysty enempiä kirjoittamaan...

Eli miksi esim.Venäjällä vähemmän mielen terveys ongelmallisia kuin Suomessa?
Siellä ratkaistaan ongelmat magnumilla ja ruoskalla.
Vastaa lainaten
Vanha 18.08.2008, 15:22
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RA1D Näytä viesti
Tännekkin nappula "ilmoita asiattomasta viestistä"

lisää vanhan kansan sanontoja

-tieto lisää tuskaa.
-joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.
kaikki liha tottelee kuria
Vastaa lainaten
Vanha 18.08.2008, 15:28
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalle Näytä viesti
Olipa hyvä, että mm. Inkkari ehti kommentoimaan.

Palaan nimittäin ilman edittiä vielä tuohon topikkiini.

Eli kenties pahempaa, kuin itse sekopäinen jutustelu, on juurikin se, että mitä ihmeellisimmällä keskusteluketjulla yritetään saada porukka toistensa kimppuun.. Muistellaanpa Lekan aikaisempia keskusteluja. Monessako aloittamassasi keskusteluketjussa olet itse laittanut aloituksen lisäksi mitään järkevää kommenttia. Valitettavasti, kuten Inkkarikin tuossa jo totesi, nämä keskusteluketjut ovat lähes poikkeuksetta kääntyneet sinua itseään vastaan. Huomasit sitä, eli et.. Minulla ainakin hekilökohtaisesti tulee sellainen inhoreaktio, kun luen useimpia aloittamiasi viestiketjuja.. Ja nyt tietty joku kiljuu, että pakkoko niitä on lukea. Samaan syssyyn minä puolestani sitten kiljun, että pakkoko sellaista tuubaa tänne on tunkea, jota ei voi lukea. Eikös joku Suomi24nen vois olla sellaisen sonnan paikka. Itse olen ainakin pitänyt Offipalstaa aivan asiallisena keskustelupaikkana. Turhanpäiväinen provosointi ja oman sekopäisyytensä ylpeä esitteleminen vaan pikkuhiljaa on nakertanut tämän palstan suosiota, ainakin minun silmissäni.. Valitettavasti Leka on yksi näistä ylpeistä temmeltäjistä. Eikä siinä kenties olisi mitään senkummempaa, mutta kun noihin aloitustopikkeihin pakkaa aina joku heittämään kommenttia. Vähän niinkuin minä nyt.
En minä ole tappelua lietsomassa, ei ole minun vika jos kundit rupee painimaan asiallinen topicin takia tyhmyyttään. Joka ketjuun tyrkin järkevää kommenttia. Kuules kundi, sinä taidat itse olla em. häirikkö ja trolli kun tulet sotkemaan asiallisen mielenterveys ketjun minua pilkkaamalla. Jos et kestä että kirjotan tänne topicin pari kuussa, niin vaihda palstaa. Minun tarinoitahan ei välttämättä ole pakko lukea, vai pakottaako äitisi?

Lainaus:
sitten kiljun, että pakkoko sellaista tuubaa tänne on tunkea, jota ei voi lukea.
kenties tyhmin kommentti pitkään aikaan tuo. kundi valittaa mun paska topikeista ja silti haluaa lukea niitä.
opettele itse hillintää elä lue kaikkea, se on ihan hyvä asia joka päiväisessä elämässäkin.

Viimeksi muokannut VonLeka : 18.08.2008 15:31
Vastaa lainaten
Vanha 18.08.2008, 15:35
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari Näytä viesti
Nalle kysyi sen mitä itse en enään jaksanut, motivaatio lopahti vonLerssi voisi joskus itse ottaa kantaa eikä vain heitellä ilmaan kipeitä ja raastavia kysymyksiä, aiheet vaihtelevat ihmisten silpomisesta mielenterveysongelmiin, toki ollaan samalla janalla vielä jos aiheita tarkkaan miettii.

Tuota moottorisaha juttua en edes muistanut, mutta hyvä että Nalle asiasta muistutti.. tässä käy helposti niin että kysymys kääntyy kysyjää vastaan.
Minähän otin aiheeseen kantaa topicin ensimmäisessä aloitus viestissä. Luethan ajatuksella kirjoituksiani ettet anna itsestäsi tyhmää kuvaa kaikille kun väität etten ota kantaa.

Mitä siitä jos minulla on moottori saha video? Onko siinä jotain ihmeellistä? Kohta ilmestyy ZELIPAATTI DVD + ULTIMATE SPECIAL PULI EXTRAS DVD, tuossa on kundit sitten oikeesti kipeetä kamaa ehdottomasti K-18!! kolmatta tuntia tosi äksönii
Vastaa lainaten
Vanha 18.08.2008, 15:45
Arvostettu jäsen

Perusasetus

pistän tähän kohta video pätkän elokuvastamme. tää on ensi näyttö, kukaan ei oo aikasemmin nähny tätä paitsi minä.

tässä on uusi pätkä: http://www.youtube.com/watch?v=pC_i85QjfEw ON RAMPOO JA COBRAA!!!! YEAHHHH!!!
edit. tässä on se kuuluisa moottorisaha video: http://www.youtube.com/watch?v=p14hWtM_Lik

TUO ON KUNDIT SITÄ MIEHISTÄ URHEILUA. Koko illan elokuva ilmestyy syksyllä, vain dvd;llä! pistäkää viestiä jos haluutte tilata ennakkoon

tässä on preview itse volvosta http://www.youtube.com/watch?v=jZq30...eature=related ja nuo ylläolevat videot on pätkiä parin tunnin puli extra dvd;ltä

http://www.iltalehti.fi/helsinki/200...03875_hi.shtml

Uskomatonta tyhmyyttä!!! Se on lastensuojeluliiton ja sosiaaliakkojen syy että tällaista tapahtuu.

Viimeksi muokannut VonLeka : 18.08.2008 15:53
Vastaa lainaten
Vanha 18.08.2008, 18:32
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Onko minulla psykoosi? Tein erään testin ja tässä vastaukseni:

1. Kuuletko ääniä? KYLLÄ

2. Vainotaanko sinua? KYLLÄ

3. Näetkö harhoja? KYLLÄ (joskus)

4. Oletko etsinyt kuuntelulaitteita asunnoltasi? EN

5. Oletko vetäytynyt ihmissuhteista? KYLLÄ

6. Puhutaanko mediassa sinun asioistasi? KYLLÄ

7. Koetko netin kirjoitukset vihjailevina? KYLLÄ

8. Ovatko "oudot" tuntemuksesi kestäneet jo kuukausia? KYLLÄ

9. Pitävätkö läheisesi sinua mielisairaana? KYLLÄ

10. Pidätkö läheisiäsi mielisairaina? KYLLÄ

ONKO NÄMÄ PSYKOOSIN OIREITA ??? VOIKO PSYKOOSI HOITAMATTOMANA MUUTTU SKITSOFRENIAKSI?

Erotan kyllä omasta mielestäni aika hyvin illuusion ja toden

edit. vastatkaa tekin noihin kysymyksiin
Vastaa lainaten
Vanha 18.08.2008, 18:56
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Perusasetus

Voi Kiesus..

Toivottavasti tuo reukku on todellakin Crossmannin ilmareplica, eikä ainakaan aito.. Haulikko sensijaan vaikuttaa aidolta.

Tuollaisen näkeminen pistää todellakin miettimään, pitäisikö aselupien myöntämistä ja valvontaa tiukentaa entisestäänkin. Kenties vuosittain toimitettavat oikeuspsykiatrian lausunnot voisivat olla in.

Enpä olisi ikinä uskonut, että minä sanon näin, mutta tuon Lekan videon nähtyäni en enää muutakaan voi.
Vastaa lainaten
Vanha 18.08.2008, 19:29
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Lainaus:
Voi Kiesus..

Toivottavasti tuo reukku on todellakin Crossmannin ilmareplica, eikä ainakaan aito.. Haulikko sensijaan vaikuttaa aidolta.

Tuollaisen näkeminen pistää todellakin miettimään, pitäisikö aselupien myöntämistä ja valvontaa tiukentaa entisestäänkin. Kenties vuosittain toimitettavat oikeuspsykiatrian lausunnot voisivat olla in.

Enpä olisi ikinä uskonut, että minä sanon näin, mutta tuon Lekan videon nähtyäni en enää muutakaan voi.
Magnum on ilmarebla ja haulikko on aito. Kaikki paperit yms on kunnossa, joten miksi ei saisi kuvata kun lähden metälle? Oletko kenties jonkin sortin aseistakieltäytyjä vellihousu hippi eläinaktivisti?
En ole ikinä tähdännyt aseella ihmistä päin enkä tähtää, paitsi armeijassa kun leikittiin sotaa (olin silloinkin rambo, mulla oli purppuran punainen hikinauha ja ammuin ihan hurjana ja kun panokset loppu ni hakkasin aseen perällä vihollisia, sain kouluttajalta luvan etukäteen)
Vastaa lainaten
Vanha 18.08.2008, 19:32
Veteraani+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
Magnum on ilmarebla ja haulikko on aito. Kaikki paperit yms on kunnossa, joten miksi ei saisi kuvata kun lähden metälle? Oletko kenties jonkin sortin aseistakieltäytyjä vellihousu hippi eläinaktivisti?
En ole ikinä tähdännyt aseella ihmistä päin enkä tähtää, paitsi armeijassa kun leikittiin sotaa (olin silloinkin rambo, mulla oli purppuran punainen hikinauha ja ammuin ihan hurjana ja kun panokset loppu ni hakkasin aseen perällä vihollisia, sain kouluttajalta luvan etukäteen)
Nojoo..

Tässä lienee selitys sille, minkä takia kannattaa vauvojen hoitopöytiin laittaa edes pienenpienet laidat.
Vastaa lainaten
Vanha 18.08.2008, 19:47
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Lainaus:
Nojoo..

Tässä lienee selitys sille, minkä takia kannattaa vauvojen hoitopöytiin laittaa edes pienenpienet laidat.
Pyh. Juuri tuon takia nykynuorista tulee semmosia vellihousuja kun eivät voi karaistua kun elävät pumpulissa.
Vastaa lainaten
Vanha 18.08.2008, 19:57
Veteraani+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
Pyh. Juuri tuon takia nykynuorista tulee semmosia vellihousuja kun eivät voi karaistua kun elävät pumpulissa.
Pumpulissa eläminen ja päälleen putoaminen ovat kaksi eri asiaa.
Vastaa lainaten
Vanha 18.08.2008, 22:16
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali

Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Perusasetus

Miettiikö vielä joku että miksi leka bannataan joka foorumilta ???
Itse olen niin vellihousu että pelkään ihmisten terveyden puolesta kun tämän kaverin juttuja lukee....
Vanha 19.08.2008, 21:35
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari Näytä viesti
Itse olen niin vellihousu että pelkään ihmisten terveyden puolesta kun tämän kaverin juttuja lukee....
Vähän alkaa olla sama fiilis. Oikeasti pelottaisi jos leka olisi naapurissa. Poliisit sais käydä joka päivä noutamassa lekan putkaan nukkumaan niin uskaltaisi kotonaan nukkua.
Vastaa lainaten
Vanha 19.08.2008, 23:47
33SD:n Avatar
33SD 33SD ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 20.03.04
Sijainti: Etelä-Karjala
Perusasetus

Vaikuttaa siltä että Lekalla on meneillään kesäloma joka on alkanut reilu viikko sitten. Varmaan itselläkin alkaisi kirjoitukset hiukan rönsyilemään jos olisin 10 päivää vetänyt kaljaa/kossua. Nyt olisikin paikallaan että Leka alkaisi hiukan jarruttelemaan, nimittäin jos vielä 3 viikkoa jatkat samaa rataa niin heräät varmaan jostain "Niuvanniemestä". Mörköjä hyppii seinillä ja pirut istuu aitan portailla ym. kivaa.

Nyt tavoittaa myös whatsappilla.

Viimeksi muokannut 33SD : 05.09.2008 23:15
Vastaa lainaten
Vanha 20.08.2008, 06:44
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Perusasetus

? ase pois ja luvat samantien !
Vastaa lainaten
Vanha 20.08.2008, 07:10
Skorpioni Skorpioni ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 12.04.07
Sijainti: Suomi
Perusasetus

Alkuperäiseen aiheeseen liittyen eräs seikka, joka voi vaikuttaa lasten ja nuorten mielenterveyteen saattaa olla suuret päiväkotiryhmät. Niissä jo pienestä pitäen lapsi joutuu taistelemaan huomiosta. Ja meno näyttää olevan aika villiä.

Tällä viikolla joka aamu on poikaa ollut vastaanottamassa eri henkilö. Onneksi poika on ollut nyt "reipas", eikä ole jäänyt itkemään. Tuskin tuollaisessa tapauksessa ainakaan turvallisuuden tunne kehittyy, kun joka päivä joutuu kohtaamaan eri henkilön.
Vastaa lainaten
Vanha 20.08.2008, 08:17
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Perusasetus

Enpä tiedä tuosta ryhmän koosta. Pikemminkin se, että kaikilla ei ole kotonaan samoja sääntöjä. Niinkuin Nerd-O:kin totesi: Saako lapselle sanoa ei? WTF. Apinatkin kieltää poikasiaan antaen negatiivista palautetta vääristä toimintamalleista - samoin tekevät mitkä tahansa muutkin hiemankin korkeampaan aivotoimintaan kykenevät eläimet.

Entisaikaan perheet olivat suuria ja huomiosta varmasti joutui taistelemaan, mutta perheen sisällä säännöt olivat periaatteessa kaikille samat ja lapsille ei tullut eteen tilanteita joissa toimittiin ristiriitaisesti. Päiväkodeissa tällaisia tilanteita tulee varmasti, MUTTA sosiaalisen kehityksen kannalta päiväkodit ovat varmasti hyvä paikka, sillä perheet eivät kotona enää ole suuria, jolloin omaa paikkaa ja roolia ei ryhmässä tarvitse niin etsiä ja selvitellä. Sääntöjen vain pitäisi kaikille olla samat.

Range Rover Sport 2.7d SE, 2007
BMW 520xda, 2016
Mercedes-Benz ML55AMG, 2002
Linhai 500 IRS, T3 2016

Range Rover 2.5dse 1998(ex)
Range Rover 3.9EFI Vogue 1990, Ardennes green (ex)
Range Rover 3.5EFI Vogue 1986, Cypress green (ex)

Viimeksi muokannut TimoV : 20.08.2008 08:19
Vastaa lainaten
Vanha 20.08.2008, 08:37
Skorpioni Skorpioni ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 12.04.07
Sijainti: Suomi
Perusasetus

Ainakin ihan pienelle lapselle parempi vaihtoehto on kodinomainen perhepäivähoito. 18 vuotta sitten tosin vein vanhimman lapsen päiväkotiin yksivuotiaana. Silloin siinä ryhmässä oli kuusi lasta ja kolme hoitajaa.

Nuorimmainen aloitti hoitouransa kaksivuotiaana perhepäivähoidossa. Pahaksi onneksi hoitaja sairastui ja jouduin viemään pojan sijaishoitoon päiväkotiin. Se olikin painajaista, kuin olisi jättänyt lapsen keskitysleirille. Päiväkoti toimii remontoidussa sotilaskodissa entisellä varuskunta-alueella.
Vastaa lainaten
Vanha 05.09.2008, 23:14
33SD:n Avatar
33SD 33SD ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 20.03.04
Sijainti: Etelä-Karjala
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 33SD Näytä viesti
Vaikuttaa siltä että Lekalla on meneillään kesäloma joka on alkanut reilu viikko sitten. Varmaan itselläkin alkaisi kirjoitukset hiukan rönsyilemään jos olisin 10 päivää vetänyt kaljaa/kossua. Nyt olisikin paikallaan että Leka alkaisi hiukan jarruttelemaan, nimittäin jos vielä 3 viikkoa jatkat samaa rataa niin heräät varmaan jostain "Niuvanniemestä". Mörköjä hyppii seinillä ja pirut istuu aitan portailla ym. kivaa.
Hiljasta ollu viimepäivinä?

Nyt tavoittaa myös whatsappilla.
Vastaa lainaten
Vanha 06.09.2008, 00:53
thudor thudor ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 13.01.08
Sijainti: Lapua, Finland.
Perusasetus

Toivottavasti pitkää loma pukkaa. Ei tota kukaan oikeesti täysjärkinen voi ihmisen puheena pitää. Kevyitä päiviä lekalle.
Vastaa lainaten
Vanha 06.09.2008, 19:41
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 33SD Näytä viesti
Hiljasta ollu viimepäivinä?
töitä liki 24/7 ei jouda tzättää
Vastaa lainaten
Vanha 07.09.2008, 18:32
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Thumbs up

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Keskustelua gps-lokin käytöstä valvontaan jappe Tapahtumat 20 14.10.2007 19:49
Varapyöränsuojus joka herättää keskustelua? offipete Chit-Chat 0 10.05.2006 20:43
keskustelua nyybin kanssa pee Chit-Chat 18 15.04.2005 18:39
Muutos katastus (Yleistä keskustelua) juha_t Tekniikka & Jutustelu 34 19.03.2005 18:01
Huonoa keskustelua kristinusko-ryhmässä! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 16:26

Sivu luotu: 01:04 (GMT +2).