![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
on juu maailma kummaks menny. kuulostaa melko pahalta ku pikku jätkät huutaa pihalla mutsilliin et tuo huora vettä mua janottaa
|
||||
|
||||
![]() Näin juuri
Kattoppa otsikkoa oikeasta laidasta ---> Sielläpä on järjestysnumero ja sen vieressä painike, jossa ko. toiminto on.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
entäs saako vaimoaan rankaista jos se on ollu tuhma, kuten moni täällä rankaisee fyysisesti skidiään?
|
|
||||
|
||||
![]()
Siellä ratkaistaan ongelmat magnumilla ja ruoskalla.
|
|
||||
|
||||
![]()
kaikki liha tottelee kuria
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
opettele itse hillintää elä lue kaikkea, se on ihan hyvä asia joka päiväisessä elämässäkin. Viimeksi muokannut VonLeka : 18.08.2008 15:31 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mitä siitä jos minulla on moottori saha video? Onko siinä jotain ihmeellistä? Kohta ilmestyy ZELIPAATTI DVD + ULTIMATE SPECIAL PULI EXTRAS DVD, tuossa on kundit sitten oikeesti kipeetä kamaa ehdottomasti K-18!! kolmatta tuntia tosi äksönii |
|
||||
|
||||
![]()
pistän tähän kohta video pätkän elokuvastamme. tää on ensi näyttö, kukaan ei oo aikasemmin nähny tätä paitsi minä.
tässä on uusi pätkä: http://www.youtube.com/watch?v=pC_i85QjfEw ON RAMPOO JA COBRAA!!!! YEAHHHH!!! edit. tässä on se kuuluisa moottorisaha video: http://www.youtube.com/watch?v=p14hWtM_Lik TUO ON KUNDIT SITÄ MIEHISTÄ URHEILUA. Koko illan elokuva ilmestyy syksyllä, vain dvd;llä! pistäkää viestiä jos haluutte tilata ennakkoon tässä on preview itse volvosta http://www.youtube.com/watch?v=jZq30...eature=related ja nuo ylläolevat videot on pätkiä parin tunnin puli extra dvd;ltä http://www.iltalehti.fi/helsinki/200...03875_hi.shtml Uskomatonta tyhmyyttä!!! Se on lastensuojeluliiton ja sosiaaliakkojen syy että tällaista tapahtuu. Viimeksi muokannut VonLeka : 18.08.2008 15:53 |
|
||||
|
||||
![]()
Onko minulla psykoosi? Tein erään testin ja tässä vastaukseni:
1. Kuuletko ääniä? KYLLÄ 2. Vainotaanko sinua? KYLLÄ 3. Näetkö harhoja? KYLLÄ (joskus) 4. Oletko etsinyt kuuntelulaitteita asunnoltasi? EN 5. Oletko vetäytynyt ihmissuhteista? KYLLÄ 6. Puhutaanko mediassa sinun asioistasi? KYLLÄ 7. Koetko netin kirjoitukset vihjailevina? KYLLÄ 8. Ovatko "oudot" tuntemuksesi kestäneet jo kuukausia? KYLLÄ 9. Pitävätkö läheisesi sinua mielisairaana? KYLLÄ 10. Pidätkö läheisiäsi mielisairaina? KYLLÄ ONKO NÄMÄ PSYKOOSIN OIREITA ??? VOIKO PSYKOOSI HOITAMATTOMANA MUUTTU SKITSOFRENIAKSI? Erotan kyllä omasta mielestäni aika hyvin illuusion ja toden edit. vastatkaa tekin noihin kysymyksiin |
|
||||
|
||||
![]()
Voi Kiesus..
Toivottavasti tuo reukku on todellakin Crossmannin ilmareplica, eikä ainakaan aito.. Haulikko sensijaan vaikuttaa aidolta. Tuollaisen näkeminen pistää todellakin miettimään, pitäisikö aselupien myöntämistä ja valvontaa tiukentaa entisestäänkin. Kenties vuosittain toimitettavat oikeuspsykiatrian lausunnot voisivat olla in. Enpä olisi ikinä uskonut, että minä sanon näin, mutta tuon Lekan videon nähtyäni en enää muutakaan voi. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
En ole ikinä tähdännyt aseella ihmistä päin enkä tähtää, paitsi armeijassa kun leikittiin sotaa (olin silloinkin rambo, mulla oli purppuran punainen hikinauha ja ammuin ihan hurjana ja kun panokset loppu ni hakkasin aseen perällä vihollisia, sain kouluttajalta luvan etukäteen) |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tässä lienee selitys sille, minkä takia kannattaa vauvojen hoitopöytiin laittaa edes pienenpienet laidat. |
|
||||
|
||||
![]()
Pyh. Juuri tuon takia nykynuorista tulee semmosia vellihousuja kun eivät voi karaistua kun elävät pumpulissa.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Miettiikö vielä joku että miksi leka bannataan joka foorumilta ???
Itse olen niin vellihousu että pelkään ihmisten terveyden puolesta kun tämän kaverin juttuja lukee....
|
|||
|
|||
![]()
Vähän alkaa olla sama fiilis. Oikeasti pelottaisi jos leka olisi naapurissa. Poliisit sais käydä joka päivä noutamassa lekan putkaan nukkumaan niin uskaltaisi kotonaan nukkua.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vaikuttaa siltä että Lekalla on meneillään kesäloma joka on alkanut reilu viikko sitten. Varmaan itselläkin alkaisi kirjoitukset hiukan rönsyilemään jos olisin 10 päivää vetänyt kaljaa/kossua. Nyt olisikin paikallaan että Leka alkaisi hiukan jarruttelemaan, nimittäin jos vielä 3 viikkoa jatkat samaa rataa niin heräät varmaan jostain "Niuvanniemestä". Mörköjä hyppii seinillä ja pirut istuu aitan portailla ym. kivaa.
Marko Nyt tavoittaa myös whatsappilla. Viimeksi muokannut 33SD : 05.09.2008 23:15 |
|
||||
|
||||
![]()
? ase pois ja luvat samantien !
|
|
|||
|
|||
![]()
Alkuperäiseen aiheeseen liittyen eräs seikka, joka voi vaikuttaa lasten ja nuorten mielenterveyteen saattaa olla suuret päiväkotiryhmät. Niissä jo pienestä pitäen lapsi joutuu taistelemaan huomiosta. Ja meno näyttää olevan aika villiä.
Tällä viikolla joka aamu on poikaa ollut vastaanottamassa eri henkilö. Onneksi poika on ollut nyt "reipas", eikä ole jäänyt itkemään. Tuskin tuollaisessa tapauksessa ainakaan turvallisuuden tunne kehittyy, kun joka päivä joutuu kohtaamaan eri henkilön. |
|
||||
|
||||
![]()
Enpä tiedä tuosta ryhmän koosta. Pikemminkin se, että kaikilla ei ole kotonaan samoja sääntöjä. Niinkuin Nerd-O:kin totesi: Saako lapselle sanoa ei? WTF. Apinatkin kieltää poikasiaan antaen negatiivista palautetta vääristä toimintamalleista - samoin tekevät mitkä tahansa muutkin hiemankin korkeampaan aivotoimintaan kykenevät eläimet.
Entisaikaan perheet olivat suuria ja huomiosta varmasti joutui taistelemaan, mutta perheen sisällä säännöt olivat periaatteessa kaikille samat ja lapsille ei tullut eteen tilanteita joissa toimittiin ristiriitaisesti. Päiväkodeissa tällaisia tilanteita tulee varmasti, MUTTA sosiaalisen kehityksen kannalta päiväkodit ovat varmasti hyvä paikka, sillä perheet eivät kotona enää ole suuria, jolloin omaa paikkaa ja roolia ei ryhmässä tarvitse niin etsiä ja selvitellä. Sääntöjen vain pitäisi kaikille olla samat.
-TimoV Range Rover Sport 2.7d SE, 2007 BMW 520xda, 2016 Mercedes-Benz ML55AMG, 2002 Linhai 500 IRS, T3 2016 Range Rover 2.5dse 1998(ex) Range Rover 3.9EFI Vogue 1990, Ardennes green (ex) Range Rover 3.5EFI Vogue 1986, Cypress green (ex) Viimeksi muokannut TimoV : 20.08.2008 08:19 |
|
|||
|
|||
![]()
Ainakin ihan pienelle lapselle parempi vaihtoehto on kodinomainen perhepäivähoito. 18 vuotta sitten tosin vein vanhimman lapsen päiväkotiin yksivuotiaana. Silloin siinä ryhmässä oli kuusi lasta ja kolme hoitajaa.
Nuorimmainen aloitti hoitouransa kaksivuotiaana perhepäivähoidossa. Pahaksi onneksi hoitaja sairastui ja jouduin viemään pojan sijaishoitoon päiväkotiin. Se olikin painajaista, kuin olisi jättänyt lapsen keskitysleirille. Päiväkoti toimii remontoidussa sotilaskodissa entisellä varuskunta-alueella. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
Toivottavasti pitkää loma pukkaa. Ei tota kukaan oikeesti täysjärkinen voi ihmisen puheena pitää. Kevyitä päiviä lekalle.
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Keskustelua gps-lokin käytöstä valvontaan | jappe | Tapahtumat | 20 | 14.10.2007 19:49 |
Varapyöränsuojus joka herättää keskustelua? | offipete | Chit-Chat | 0 | 10.05.2006 20:43 |
keskustelua nyybin kanssa | pee | Chit-Chat | 18 | 15.04.2005 18:39 |
Muutos katastus (Yleistä keskustelua) | juha_t | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 19.03.2005 18:01 |
Huonoa keskustelua kristinusko-ryhmässä! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 16:26 |