Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 12.04.2013, 19:47
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Ristikudos renkaissa PR (Ply Rating) luku tarkoittaa sitä mitä renkaan sisältä löytyy. Vyörenkaisiin on laitettu "vertailun vuoksi" PR lukemia, mutta todellisuus on eri. Näin on minulle kertonut entinen nokia renkaiden työntekijä. Esim maastokuorma-autonrenkaissa, ns Masin renkaissa on tehty näin. Nokia MPT 14.00-20 on rättirengas, ja Nokia MPT 14.00R20 vyörengas. Molempien kyljessä lukee 18PR.

Uudessa Nokian Agile 14.00R20 renkaassa ei enää lue PR-lukua, vain pelkkä LI (Load Index) numero.

En tiedä onko vastaavaa "kikkailua" kevyempien kummien kanssa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kokemuksia renkaiden kestävyydestä triiit Tekniikka & Jutustelu 33 15.10.2013 18:01
Hilux LN110 voimansiirron kestävyydestä kysymyksiä? Hammer__ Tekniikka & Jutustelu 9 22.03.2012 00:08
Mj kysymyksiä. niko69 Tekniikka & Jutustelu 3 10.06.2010 10:18
Hojon 4.0 Turbo koneen kestävyydestä bj75 Tekniikka & Jutustelu 8 24.02.2005 20:57
voiman siiron kestävyydestä.. coupe Vuosimallit 1968-1982 1 17.10.2003 14:05


Sivu luotu: 20:53 (GMT +2).