![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Avoimella keskitasauspyörästöllä oleva nelivetoauto voi jäädä periaatteessa jumiin ja sutia vain yhdellä pyörällä.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
nyt joutuu lähtee kokeilemaan saanko tuon sutasee yhel tai kolmel renkaal.
jos saan, palaan tänne ja ilmaisen pettymykseni tai sit ylistän ja ihmettelen taas uudempien, kalliimpien "maastoautojen" vajaata sutimista!
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Aja se ristiiriipuntaa ni saat sutimaa kahella...
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Jos ja kun se takaperän kitkalukko pitää hyvin, autoa on vaikee saada suttaamaan tasamaalla niin että joku rengas sutis nopeempaa ku muut.
Helpoin olis kokeilla nosturilla tai auto tunkattuna/kunnolla tuettuna akseleista ilmaan. Neliveto päälle ja pykälä silmään, kaikki renkaat pyörii, ota rauhallisesti mutta kunnolla pikkuhiljaa kiinni pyörivästä eturenkaasta, toisen eturenkaan pitäisi lähteä pyörimään tuplavauhtia. Jos siellä olisi lukko etuperässä, em. pysäytys olis mahdotonta. Tai sit -Captain-in tyylillä yrität vaan ajaa vinottain syvän ojan yli, ristikkäiset renkaat jää suttaamaan. Viimeksi muokannut -MaTTi- : 17.02.2013 11:36 Perustelu: meinaa jäädä näppäilyvirheitä kännyllä näplätessä |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Ja jos etuperässä oikeasti olisi 100% lukko niin kääntyminen olisi melkoista tuskaa joka paikassa.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
HJ61 MMC |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Ei kai tämä aihe vaan tähän kuole? Viihdyttävimpiä topicceja ikinä!
![]() Vieläkö olet fordsutii ojassa ristiriipunnassa, vai miten siinä kävi? |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Mutta ihan hyvä topic, tästä se lähtee. Raporttia odotellen !
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Gen 1 pajeroon gen 2 etutukivarret | henriseppa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.07.2011 17:47 |
| Ford Explorer 1995 | Timppis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 26.11.2007 13:39 |
| M: Ford Explorer | JakeHammer | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 13.08.2007 14:30 |
| explorer ttuillee | leivos | Helpdesk | 14 | 03.09.2003 11:32 |
| Lumigent Log Explorer | Lars | Software | 0 | 18.04.2002 04:56 |