Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.02.2013, 21:59
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Enpä oo kuullu enkä kuvitellu minäkään että ne vois jäätyä.

Mitä mieltä porukka venttiilinvoiteluaineesta? Esim. FlashLube: http://www.cnghouse.fi/tuotteet/flashlube/
Olisko yhtään tarpeellista nykymoottorille? Vai onko ne niitä jotka ei tykkää lyijyttömästä bensastakaan?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.02.2013, 09:18
_Metal_:n Avatar
_Metal_ _Metal_ ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Hausjärvi, Finland.
Viestit: 1.066
Perusasetus

Joo en ollut itekkään tollasta eristämistä edes ajatellut.
Flashlubesta mulle sanottiin, että japanin moottoreissa osassa tarpeellinen.
Jenkit ja eurot ei kuulemma tarvii. Tarkempia perusteluja asiaan en saanut.

Omaan autoon kun kysyin niin vastaus oli että ei siitä haittaakaan ole, mutta ei hyötyäkään.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.02.2013, 18:32
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Lisäainepurkki inkkeineen tuli aikoinaan hommattua setin mukana mutta koskaan se ei autoon asti päässyt, tai oli se pitkään konehuoneessa mutta ei kytkettynä.
Sitten kun Ryöväriin iskee kansiremppa, joka voi olla vaikka huomenna kun mittarissa on +200tkm, näkee miten venttiilit ovat jaksaneet. Ilometrejä on ajettu kaasulla kuitenkin jo ~49tkm eikä mitään käyntiin tai päästöihin vaikuttavaa ole ilmennyt.

Rupes muuten Ryövärille kilsat maistumaan kaasujen myötä. Aiempi max 9-10tkm/v vaihtui +25tkm/v.

Auto tykkää kun sillä ajetaan, jopa brittiauto.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.03.2013, 09:18
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _Metal_ Näytä viesti
Flashlubesta mulle sanottiin, että japanin moottoreissa osassa tarpeellinen.
Jenkit ja eurot ei kuulemma tarvii. Tarkempia perusteluja asiaan en saanut.

Omaan autoon kun kysyin niin vastaus oli että ei siitä haittaakaan ole, mutta ei hyötyäkään.
Tuli tongittua tuota voiteluasiaa. Vaikuttais siltä että tuo meikän moottorimalli 1GR-FE ei välttämättä pitkässä juoksussa pärjää ilman. Tämmösenki ei niin rohkaisevan kommentin löysin, koskien tosin LPG-asennusta mut ei kai se juuri eroa tee:
Lainaus:
DONT FUCKING DO IT!!!!!!!!!!
I have done many heads on 1grfe motors that have gas fitted to them, they are a cunt to do as well because the motor has to come out.
It seems that the valves in them are no good for gas.
I have many gas fuckwits calling me and saying that there is no gas codes so it must be a warranty issue.
Even had the gasfitter call me and tell me he has one that has 400000kms on it so it must be good.
He tried to make himself sound technical when he said he could read "LIVE DATA" and told me that it must be the factory computer adjusting the timing causing a misfire so we needed to fix it under warranty.
After i told him he is retired then did a simple compression test and cylinder leakage test we pulled the heads and found the valves were fucked, this was at 30,000kms
Also had a few more do it at 40k 70k and 120k.
The gas company will try there hardest to get out of warranting the issue as well even though when they sell it to you they tell you not to worry.
I had a written report from our engine shop that the valve material is not suited to gas after they had it tested, can see if ill dig it up if you need more convincing.
Ps Also budget for new A/F and 02 sensors about every 6-12 months as they dont seem to last as long with the gas.
FYi they run about 350 dollars each and there is 4 of them
Tällasta settiä vähän tsuumailin: http://www.lpgshop.co.uk/v-lube-elec...lve-saver-kit/

Tulpatkii tuli jo alkuviikosta, jospa ens viikolla joku ilta kerkeis vaihtamaan.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.03.2013, 11:21
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Vihaisen oloisena tuo ulkomaanelävä on kirjoitellut. Toihan olis näköradiossa yhtä ...piip...piip...

Ehkä se lubesetti kannattaa laittaa, nehän ei oo edes kalliita. Ite pallottelin silloin ostotilanteessa sähkö-sähköttömän syteemin välillä ja ostin sähköttömän kun oli niin paljon halvempi ja tommonen omavaraisuus viehättää. Alipaineella imee lirpettiä pullosta.

Mulla on totuuden paikat edessä ton omani kanssa, meni pata remonttiin muista syistä ja kunhan tuosta saa hatut pois niin näkee mikä meininkin siellä on.
On kyllä kaasujen syytä koko homma... kuka korvaa!!!

Ajattelin vaihtaa semmoiset suuntaavat suutintököt imusarjaan kun semmoiset ostin hiljattain, kaks vanhoista katkes imusarjaan. En sitten ruvennut takkuamaan siellä ahtaassa ja nostin koko imusarjan pois. Virhe #1: siitähän näkee Ryövärin nokkakepin. Virhe #2 katsoin sitä, rumana se on. Virhe #3 Menin ja mittasin huonoimman nokan, kamaa hävinnyt. Virhe #4, tutkin nostajia, kuluneet reilusti kupille.
--> ottaa moottorin pois.

Nytpä sitten näkee miten yläkerta on tullut toimeen kaasun kanssa. Kannen imukanava ja venttiililautanen ainakin on puhdas kuin kuoropojan mieli.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.

Viimeksi muokannut AVRO : 09.03.2013 11:24
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.12.2013, 18:36
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

P0 101


Minkäskokoisilla suuttimilla/kaasunpaineella palstan kaasu-ukkelit ajelee?

Mulla taas viime kesästä lähtien enenevässä määrin sytytelly moottorin vikavaloo ja P0 101 -koodi löytyy sieltä. Ei viittis joka päivä kahta kertaa sitä nollailla, joten mikäköhän mättää? Ilmamassamittarillehan tuo kohdistuu, mutta se ei ole vialla kun kerran bensalla ajellessa ei koodia edes pyydä. Eli vaihtoehto b, ilmavuoto eli tässä tapauksessa liikaa kaasua suhteessa siihen mitä MAF päästää lävitsensä. Tätä herjas jo alkuunkin toissa keväänä ennen kuin sain laitteet säätöön, korjaantui silloin isommilla suuttimilla. Vuoden siis pelas moitteetta 2.6 mm suuttimilla ja 1.8 bar kaasunpaineella (tyhjäkäynnillä).

Nyt kokeillu nostaa painetta/lyhentää aukioloaikaa ja laskea painetta/pidentää aukioloaikaa ja rukannu karttaa muuten vaan, ei vaan kelpaa vaikka muuten toimii nätisti ja vedot on ihan kohdallaan myös. Pitäiskö vielä vaihtaa pykälää isommat suuttimet että sais aukioloajan eli "ruiskutusajan" mahollisimman pieneksi?

Tän mukaan 2.2 mm suuttimetkin riittäis tollaseen 239 heposeen kutoskoneeseen, on tosin joku Autogas Italian taulukko eikä Lovaton mikä mulla:


Täältä korjausmanuskan kertomaa ko. koodista: http://www.purefjcruiser.com/docs/20...em/0050019.pdf
Ja tässä dataa perjantaiselta valonsyttymishetkeltä (Lahden motarilla tasakaasulla), osaako joku nörtti tulkata mikä on poskellaan vai onko mikään? Omaan silmään ei osu.

Viimeksi muokannut -MaTTi- : 21.12.2013 18:49
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.12.2013, 20:06
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Pitäiskö vielä vaihtaa pykälää isommat suuttimet että sais aukioloajan eli "ruiskutusajan" mahollisimman pieneksi?
Itse itselleni vastaten: ei pitäis, ainakaan tän Versuksen kaavan mukaan:

Tulokseksi tulee 2.59 mm eli just eikä melkein kohdallaan.

Edit: Jatkan yksinpuhelua.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
osaako joku nörtti tulkata mikä on poskellaan vai onko mikään? Omaan silmään ei osu.
Sen verran osui silmään tarkemmin tutkaillessa että Long FT:t eli long-term fuel trimmit näyttää olevan 15,6 ja 18,7. Oletan että pitäis muutaman prosentin sisällä pysyä, eli kävis laihalla jos ECU ei korjais. Toisilla kuuluu olleen ongelmaa jo pelkästään CAI:n (Cold Air Intake) asennuksen jälkeen, MAF näyttää väärin oletusarvoihin verrattuna ja antaa ko. vikakoodin. Mulla myös tollanen pömpeli, oliskohan filtteri kuivunut liikaa ja virtaa liian hyvin...? Sain nimittäin tässä illalla kokeillessa/säätäessä pending-tilaan tuon koodin pelkästään bensallakin ajaen. Kaasulla ajo sitten vaan laukaisee tilanteen paljon helpommin. On tää vaikeeta. Taidan pestä ja öljytä (sopivasti) filsun ja katotaan sen jälkeen uudestaan.
Niin, ja tuon MAF:fin putsasin jo kesällä (näytti moitteettomalta ennenkin) ja PCV-letkun eli kampikammion tuuletusletkun liitokset ja ite venttiilin putsailin myös, hyvältä näytti ennestäänkin.

Viimeksi muokannut -MaTTi- : 21.12.2013 23:18
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 22.12.2013, 08:50
Mojoman:n Avatar
Mojoman Mojoman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.03.07
Sijainti: Nänsesteri, Bermuda.
Viestit: 494
Perusasetus

Tämä on mielenkiintoinen, kun itselläkin tuon kaasutus mielessä. Mutta touhua sinä ensin palikat järjestykseen, niin osaan sitten tulla perässä.
__________________
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä sen verran löysää olla, että manne kyykkyn pääsee.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 22.12.2013, 17:45
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Minkäskokoisilla suuttimilla/kaasunpaineella palstan kaasu-ukkelit ajelee?
Meikäläinen palasi 2,5mm suuttimista takas 2,0mm suosituskokoon kun keväällä puuhailin ton koneen kanssa. Paine ollut jo pitkään 1,8bar.
Nyt olis ehkä kokeiltava vielä 2,2mm suuttimia kun konerempassa saattoi "puut(t)uvat heposet tulla takaisin hieman alkuperäistä käyremmän kampuran mukana.

En ole joutanut pohtimaan noita ollenkaan, ajanut vaan menemään kun toimii ihan ok näinkin.
Pitäis mennä juipin kanssa ajelemaan läppäri mukaan, yksin ajellessa se ajonaikainen säätö on vähän hankalaa...

Jostain syystä tuohon on ilmaantunut semmoinen ihmeellisyys että kulkuhalut muuttuu aina välillä. Mulla kun ei ole mitään reaaliaikaista kampetta mukana niin ei oo päässyt kiinni mikä siellä muuttuu. Välillä kiihtyy tosi laiskasti, sitten saattaa mennä normisti ja joku päivä kulkee kuin bensalla ajais. (eli vastaa terävämmin ja kiihtyy vähän paremmin)
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 24.01.2014, 16:11
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Pitikin tähän avautua kun jännityksellä odottamani katsatuksen päästömittaus tuotti iloisen yllärin. Vuosi sitten kummasteltu kohonnut HC-arvo oli sitten mitä todennäköisemmin kulahtaneen nokka-akselin syytä.
Silloin HC:t olivat koholla molemmilla polttoaineilla ja kaasulla homma korostui kun kaasu reagoi voimallisemmin koneen vikoihin.

Nyt tuore leima ja HC:t olivat ihanteelliset. Lukuja en ruvennut painamaan mieleeni mutta vuosi sitten mentiin jo lähelle hyväksyttävän ylärajaa. Ukko mittas päästöt ja ne olivat ok joten en ruvennut enempää kyselemään. Lesson #1: älä kysele leimalla mitään...
Muuta dramaattista tuolle ei ole tehty kuin ehjä nokka-akseli sileän tilalle. (+toki muutkin remppajutut mutta niissä ei mitään selvää vikaa)

Hyvin on piiras turissut menemään komea höyryhäntä perässä. Vähän pidempään joutuu näin kylmällä ajelemaan ennenkuin vetää puhtaasti kaasulla, toi Autogas:n systeemi on vähän kankean oloinen ihannekelien ulkopuolella. Vaatii hetkisen aina opetteluun.
70tkm vedetty kaasulla, eikä laitteistossa mitään vikoja.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.

Viimeksi muokannut AVRO : 24.01.2014 16:14
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 19.02.2014, 21:21
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Mulla taas viime kesästä lähtien enenevässä määrin sytytelly moottorin vikavaloo ja P0 101 -koodi löytyy sieltä.
.
.
Nyt kokeillu nostaa painetta/lyhentää aukioloaikaa ja laskea painetta/pidentää aukioloaikaa ja rukannu karttaa muuten vaan, ei vaan kelpaa vaikka muuten toimii nätisti ja vedot on ihan kohdallaan myös. Pitäiskö vielä vaihtaa pykälää isommat suuttimet että sais aukioloajan eli "ruiskutusajan" mahollisimman pieneksi?
Sain valon pysymään, ainakin toistaiseksi, pimeänä. Vaihdoin uuden ilmamassamittarinkin kun halvalla löytyi uus orkkisosa iibeistä, mutta eihän se mitään vaikuttanut. Mutta porailin nyt aiemmin joutilaaksi jääneet 2.4 mm suuttimet 3 millisiksi ja hieroin aikani karttaa, niin löytyi kuin löytyikin asetukset joilla futaa ok. Tosi pienestä kiinni, jos käy yhtään laihalla niin ei kelpaa vaikka tuntuis jopa vetävänkin hivenen paremmin niin.

Syypää varmaan tuo CAI. Siksi nuo fuel trimmit tuolla aiemmalla sivulla on noin kipurajalla, vaikka pystyykin säätämään seoksen vielä kohdalleen. Mutta jos kaasupuoli on hivenenkään laihalla niin vikavalon syttyminen on varmaa, normaalilla putsarilla varmasti sietäis laihemmankin seoksen.

Löysin tämmösen vertailun, mikä sopii just mun tapaukseen:
Lainaus:
Test vehicle, 2007 FJ Crusier 20,200 miles, manual trans, Permanent AWD, completely stock

GR intake comparison

New TRD
FT idle +17.47 +19.24
FT 60 MPH +16.28 +18.58
AFR WOT Max RPM 12.8

Stock
FT idle +4.75 +5.25
FT 60 MPH +4.85 +5.15
AFR WOT Max RPM 10.7
Ratkaisu vois olla tämä: http://urdusa.com/p1260198051/URD-MA...duct_info.html Tällä sais ilmamassamittaria huijattua niin että se ilmoittaisi ECU:lle isomman ilmamäärän (voltit) kuin se on mitannut. Pitkäaikainen fueltrimmi lienee hiippaillut pikkuhiljaa isommaks, mutta tolla sen sais korjattua. Seurataan tilannetta...

Aiempaan kulutusihmettelyyn päivitystä: vaihtelin lootiin ja periin 75W-85 Redlinen ölpät ja kulutus tuntui tipahtavan kilolla satkulle. Tosin ilmatkin lämpeni taas niitä aikoja, joten ei nyt taas tarkempaa diagnoosia saanut tehtyä. Aika paksut puurot oli varsinkin perissä.

Edit: Ja löytyihän ne säädötkin viimein kohdalleen kun sai Fuel Trimmit reaaliaikaisesti näyttöön, Long Term Fuel Trimmit kun sai kaasukarttaa ropaamalla likelle nollaa niin kaikki muu helppoo sen jälkeen. Kulutuskin tippunut entisestään, nyt päässyt jopa alle 7 kg/100 km.

Viimeksi muokannut -MaTTi- : 04.09.2014 18:29
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 02.05.2014, 10:31
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Tällanen sattui silmään, pitänee poiketa vaikka en ko. häppeningistä tän enempää tiedäkään:
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 17.02.2015, 20:21
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Tältä näyttää n. 45 tkm kaasulla ajetut iridium-tulpat (sorry kännykuva, ei saanu tarkennettua ihan kohdalleen):

Pientä kuoppaa kulunut kärkeen, muuten moitteettoman näköiset.
Tuli vaihdettua remmiahtimen asennuksen yhteydessä vuodenvaihteessa, mukana kun tuli samanlaiset. Kaasullakin kulkee edelleen ok, pitää vaan syöttää bensaa vähän sekaan kun paineensäätimen virtauskyky taitaa loppua kesken.

Tuli käytyä Joutsassa biokaasutankilla. Aika sekasin menee tuosta aidosta biosta, metaanipitoisuus selvästi huono, kone käy laihalla/tehoa puuttuu, kulutus suurempi ja ainetta menee kiloissa reippaasti yli 16 kg 90 litran tankkiin johon normaalisti menee n. 14.5 kg. Vikavalonkin sytytti kun ei fuel trimmien säätövara riitä.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 12.03.2013, 23:10
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Tällasta settiä vähän tsuumailin: http://www.lpgshop.co.uk/v-lube-elec...lve-saver-kit/
Laitoin tilaten, jospa tällä välttäis venttiilien polttamisen. FlashLubellakin olis ollu elektroninen setti, mutta jotenkin tuo saksalainen viehätti enemmän. Mekaaninen ei toimintatavallaan tuntunut järkevältä, tyhjäkäynnillä suurin alipaine eli suurin suoja-aineen kulutus. Jos nyt ei suoranaista haittaa niin menee ainakin harakoille, eikä taas kiihdyttäessä=suurimman tarpeen aikana anna kunnolla.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 26.03.2013, 17:46
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Kannet valmiina pajalla. Koneistusukon mukaan venttiilit ja seetit hyvässä kunnossa, ei mitään normaalista poikkeavaa kulumaa/syöpymää.

Eli roverin kasi näyttäisi pärjäävän hyvin ilman suoja-ainettakin, jotain +50tkm ajettu kaasulla.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 26.03.2013, 19:13
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Tuleeko orkkisnokka vai joku virinenäkeppi?
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 26.03.2013, 19:55
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Peruskeppi. Käyttöauton budgettiremontti ilman virittelyjä.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Unimoggeja ja jutustelua aiheesta pee Tekniikka & Jutustelu 694 26.07.2025 22:25
Jutustelua Xenoneista ärjyy70 Tekniikka & Jutustelu 178 11.03.2016 14:05
Jutustelua Elmo Jokes 0 21.08.2006 12:33
Pieniä huomioita ( jutustelua) Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 2 11.09.2004 18:06
Mielipide (jutustelua, ei tekniikkaa) IironSika Tekniikka & Jutustelu 6 02.09.2004 20:00


Sivu luotu: 23:56 (GMT +2).