![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Kyllä etuikkunan kehys tuli. Näin ollen tuolta näköjään onnistuu osien tilaus sähköpostilla.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
-R- |
#3
|
|||
|
|||
![]()
295 euroa kotiin toimitettuna ja viikossa tuli. Mulla on lasikuidusta tehty versio, metallinen on vähä kalliimpi.
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Kallistuksenvakaaja?
Mitä virkaa on 05 jimnyn etuakselin etupuolella kiinni olevasta tuesta/härpäkkeestä mikä kiinnittyy tohon rungon etupuolelle muistaakseni suoraan syylärin alle? Kallistuksen vakaaja vissiin? Liikkuu tommosilla nivelillä.
Onko joku heittänyt sitä mäkeen ja mitä katsastussetä siihen tuumaisi? |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kallistuksenvakaajahan se on ja katsastussetä haluaa sen takaisin paikoilleen jos huomaa että se on poistettu niinkuin aika monesta on
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Täytyy miettiä joku sokka tai muu viritys niin saa pois ja takaisin paikoilleen katsastuksen tullen... onko joku jimmystä tuon ottanu pois vaikuttaako paljonkin näin niinku maasturoimis vauhdissa?? |
#7
|
|||
|
|||
![]()
No eihän siinä kovin montaa mutteria oo irrotettavana vaikkei mitään sokkavirityksiä tekiskään,pulttaa vaan sitte kiinni jos vaaditaan.
Voihan sitä vaikka kokeilla ensin vakaaja paikoillaan ja sitte irti tunkkailla auton keulaa niin näkee miten se vaikuttaa, kyllähän se auton liikkeitä rajoittaa, siitä nimikin... Ei muuta ku kokeilemaan, eipä se silti ihmeitä tee, pikkusen liikettä lisää alustaan vaikka sen pois nappaakin mutta onpa nuo tullu ite raavittua varaston nurkkiin eikä oo ikinä tarttenu katsastukseen laitella takaisin. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Osaisko joku kertoa jelppiä mistä saisi hommattua sj410 etuakseliin lukon? Kytkettävän tai palalukon. Googlailla yrittänyt mutten ole löytänyt kuin 413 ja samurain akseleihin käypäsiä. Olisko noista mahdollista muokata sopivaa 410 etumurikkaan?
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Vähän taitaa olla huono haaveilla muita lukkoja kympin alle kun lockright.
413 akselit jos olis niin sitten saa jo arbit tilailtua. Vai oonko väärässä ? Olisko kellään heittää kuvia miten ootte asentanut vinssin 410 keulille?
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 Viimeksi muokannut Kekkeruusi : 10.02.2013 19:59 |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |