Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.02.2013, 18:34
_Metal_:n Avatar
_Metal_ _Metal_ ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Hausjärvi, Finland.
Viestit: 1.066
Perusasetus

Jeps RAMmihan tuo vissiin on.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.02.2013, 14:25
_Metal_:n Avatar
_Metal_ _Metal_ ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Hausjärvi, Finland.
Viestit: 1.066
Perusasetus

Mites onko muilla kaasuletkut eristetty matalapaine puolella? Itsellä ei ole. Näin vain Oragassin facebook sivuilla kuvia, joissa letkut oli eristetty talveksi.
Onko tästä iloa?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.02.2013, 16:21
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.579
Perusasetus

Ei ole eristeitä, letkut menee paljaana. Mitäköhän sillä eristämisellä on haettu??
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.02.2013, 20:00
kuha:n Avatar
kuha kuha ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 29.10.06
Sijainti: Hartola
Viestit: 333
Perusasetus

Ei ole minullakaan pelkät kumiletkut eköhän ainakin Jeepin konehuoneessa lämpöä riitä ainakin vartin ajon jälkeen.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.02.2013, 21:59
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Enpä oo kuullu enkä kuvitellu minäkään että ne vois jäätyä.

Mitä mieltä porukka venttiilinvoiteluaineesta? Esim. FlashLube: http://www.cnghouse.fi/tuotteet/flashlube/
Olisko yhtään tarpeellista nykymoottorille? Vai onko ne niitä jotka ei tykkää lyijyttömästä bensastakaan?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.02.2013, 09:18
_Metal_:n Avatar
_Metal_ _Metal_ ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Hausjärvi, Finland.
Viestit: 1.066
Perusasetus

Joo en ollut itekkään tollasta eristämistä edes ajatellut.
Flashlubesta mulle sanottiin, että japanin moottoreissa osassa tarpeellinen.
Jenkit ja eurot ei kuulemma tarvii. Tarkempia perusteluja asiaan en saanut.

Omaan autoon kun kysyin niin vastaus oli että ei siitä haittaakaan ole, mutta ei hyötyäkään.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 10.02.2013, 18:32
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.579
Perusasetus

Lisäainepurkki inkkeineen tuli aikoinaan hommattua setin mukana mutta koskaan se ei autoon asti päässyt, tai oli se pitkään konehuoneessa mutta ei kytkettynä.
Sitten kun Ryöväriin iskee kansiremppa, joka voi olla vaikka huomenna kun mittarissa on +200tkm, näkee miten venttiilit ovat jaksaneet. Ilometrejä on ajettu kaasulla kuitenkin jo ~49tkm eikä mitään käyntiin tai päästöihin vaikuttavaa ole ilmennyt.

Rupes muuten Ryövärille kilsat maistumaan kaasujen myötä. Aiempi max 9-10tkm/v vaihtui +25tkm/v.

Auto tykkää kun sillä ajetaan, jopa brittiauto.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 09.03.2013, 09:18
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _Metal_ Näytä viesti
Flashlubesta mulle sanottiin, että japanin moottoreissa osassa tarpeellinen.
Jenkit ja eurot ei kuulemma tarvii. Tarkempia perusteluja asiaan en saanut.

Omaan autoon kun kysyin niin vastaus oli että ei siitä haittaakaan ole, mutta ei hyötyäkään.
Tuli tongittua tuota voiteluasiaa. Vaikuttais siltä että tuo meikän moottorimalli 1GR-FE ei välttämättä pitkässä juoksussa pärjää ilman. Tämmösenki ei niin rohkaisevan kommentin löysin, koskien tosin LPG-asennusta mut ei kai se juuri eroa tee:
Lainaus:
DONT FUCKING DO IT!!!!!!!!!!
I have done many heads on 1grfe motors that have gas fitted to them, they are a cunt to do as well because the motor has to come out.
It seems that the valves in them are no good for gas.
I have many gas fuckwits calling me and saying that there is no gas codes so it must be a warranty issue.
Even had the gasfitter call me and tell me he has one that has 400000kms on it so it must be good.
He tried to make himself sound technical when he said he could read "LIVE DATA" and told me that it must be the factory computer adjusting the timing causing a misfire so we needed to fix it under warranty.
After i told him he is retired then did a simple compression test and cylinder leakage test we pulled the heads and found the valves were fucked, this was at 30,000kms
Also had a few more do it at 40k 70k and 120k.
The gas company will try there hardest to get out of warranting the issue as well even though when they sell it to you they tell you not to worry.
I had a written report from our engine shop that the valve material is not suited to gas after they had it tested, can see if ill dig it up if you need more convincing.
Ps Also budget for new A/F and 02 sensors about every 6-12 months as they dont seem to last as long with the gas.
FYi they run about 350 dollars each and there is 4 of them
Tällasta settiä vähän tsuumailin: http://www.lpgshop.co.uk/v-lube-elec...lve-saver-kit/

Tulpatkii tuli jo alkuviikosta, jospa ens viikolla joku ilta kerkeis vaihtamaan.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Unimoggeja ja jutustelua aiheesta pee Tekniikka & Jutustelu 694 26.07.2025 22:25
Jutustelua Xenoneista ärjyy70 Tekniikka & Jutustelu 178 11.03.2016 14:05
Jutustelua Elmo Jokes 0 21.08.2006 12:33
Pieniä huomioita ( jutustelua) Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 2 11.09.2004 18:06
Mielipide (jutustelua, ei tekniikkaa) IironSika Tekniikka & Jutustelu 6 02.09.2004 20:00


Sivu luotu: 02:53 (GMT +2).