![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Ymmärrän että auton on hyvä olla turvallinen, mutta kun ei ne ole. Toki isompi auto on painavampi jos sen katolleen pyöräyttää, mutta kun sen tarjoaa vaikka hirven kylkeen, niin tilanne ehkä parempi. Miten voi yhden matopurkin ympärille tulla näin paljon hyviä mielipiteitä? Se edelleen on niin, että ostitpa minkä vessan tahansa, niin itse sillä ajelee. Ja jos se tuntuu hyvälle, niin mitä naapurin Arskan kaiman mielipiteellä on väliä? Kun ostaa kaksi autoa, niin kaikki on tyytyväisiä. Niin minäkin tein. Akalla oma ja itsellä oma. Ei tarvi tapella ja ei haittaa jos naapuria vituttaa.
__________________
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä sen verran löysää olla, että manne kyykkyn pääsee. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Loppupeleissä aika sama. Kaikkihan sen tietää ettei CR-V:llä ole mitään asiaa auratun tien ulkopuolelle. Tuohan on suoraan autoverotuksen syytä että täällä palvotaan jotain 80-luvun ja 90-luvun mätiä paskoja maastureita. Toki ne on vielä niitä kunnon maastureita ja nämä 2000-luvun pelit alkaa olla jo wannabee maastureita suurinosa. Mutta jos verotus olisi hieman edukkaampaa niin kyllä porukka aika nopeasti unohtaisi nuo vanhat paskat ja ne menisi sinne paaliin. Uusi menopeli on kuitenkin hieman turvallisempi, myös tuossa katon kautta ympäriajossa. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
CR-V ei ole maastoauto, kuten olen tässä ketjussa jo maininnut. Mitä parempi maastossa, sitä huonompi maantiellä ja päinvastoin, jos pelkistetysti asia ilmaistaan. Kytkeytyvät nelivedot CR-V mukaanlukien tarjoaa kyllä melkoisen edun kaksivetoiseen nähden, että aivan turhaksi järjestelmäksi niitä ei voi sanoa. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
CR-V häviää jo tavan quattrollekkin mökkitiellä.
![]()
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
No siinä ei kai epäselvää, kun toinen noista on kuitenkin mekaaninen 4 WD systeemi. (Olettaen, että puhut sellaisista Audeista, missä Torsen välitasauspyörästö)
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ne muut on volkkareita tjsp missä sähöä on sotkettu mukaan. Tai no oli viime talvena oli hatken oodi 90 missä oli sähönapilla 100% lukko taakse.
Sitä vaan tarkotin että mihi noita crv hrv jne. pökäleitä tarvii ?
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
En mäkään oikein ymmärrä, mihin niitä tarttee...
Vaan onhan Volkkareissakin tuota samaa systeemiä kuin kaikissa quattro Audeissa A4:stä isompaan. Nykyisin kyllä vaan Touaregissä ja Phaetonissa, mutta ainakin 1997 - 2004 Passateissa oli kone pitkittäin ja neliveto toteutettu Torsen välitasauspyörästöllä. Itsellä noita kaksi oli ja hyvin toimivia olivat. Joskus koitettiin, niin minä ajelin muutaman kilometrin melkoisen lumista mettäautotietä Passatilla ja samaan aikaan paikalla ollut Subaru Legacy ei päässtyt sitä edes kymmentä metriä... Tiedä sitten, mistä johtui... Mutta jos ei välttämättä maasturia halua, niin noilla VAG kulkineillakin pääsee hyvin lumista tietä. Sitten jää kiinni, kun maavara ei enää vaan riitä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty jää itselle | tiku83 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 06.03.2010 11:09 |
O: Maasturi | opel | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 29.06.2008 15:09 |
O:Maasturi | J-T | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.03.2007 13:57 |
O: Maasturi | O/M/V Muut | 0 | 27.03.2005 20:37 |