![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Pyörän pultit on osattu kääntää ehkä poikki kun leiman jälkeen se trokari on vaihtanu siihen sopivammat renkaat ja se teipillä kiinni ollu kusklin peili on voinu pudota myös leiman jälkeen. Jos valokuvio ja suuntaus on kohillaan niin eipä se vesi siellä umpiossa mitään meinaa. Jarrut voi puoltaa esim. eripari renkaiden tai vanteiden takia tai olla puoltamatta vaikka dynolla niissä olisikin eroa. Esim. edellisellä bertan etuakselilla oli varmaan kymmenen vuotta joku 25 prossan ero mikä ei ikinä muuttunu mihinkään eikä se myöskään puoltanu. Runkopalkki on voinu olla ihan hyvän näköinen vielä leimahetkellä ja sen voin sanoa että jos veät kärriä tuolla niin omat kriteerit on syytä olla korkeammat tuon rungon ja koukun suhteen kuin kats.konttorin. Eli kun pistät paikkoja sinne runkoon niin materiaali sitten jotain 5 mm.plootua EIKÄ esim. kahvipakettia ja alustamasaa... Paikaksi kyllä kelpaa niin ohut pelti kun saat hitsillä pysymään mutta ei kannata sitten itkeä kun kärri jää johonkin risteykseen kaikkine takapuskureineen. Näinkin on käyny mutta ei onneksi itelle. ![]() Ja loppuun vielä että kato ne laatikoiden ja perien öljyt...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Itte ainakin olettaisin, että auto olisi tiellä liikkumisturvallinen jos tuore leima on päällä.
Mutta jostain syystä tulee vastaan sellaisia autoja mitä ei ole edes helvetti katottu muuta kuin ikkunasta pihalle ![]() Oisko kohta katsastus asemalle valttina: "olemme kallis ja tarkka, mutta saat koko rahalla katsastusta". |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Joo, kuten kuulit, ei ne mitään vikoja ollutkaan, vaan ominaisuuksia.
![]()
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#6
|
|||
|
|||
![]()
En ole kuin yhdellä Bj40:llä ajanut, siisti peli oli ja jne. mutta se jarrutuspuoltaminen, suunnalla ei ollut väliä. Renkaidenvaihdolla ei ollut vaikutusta, liittyneeköhän etujarrurumpuihin? Myöskin ainut auto ajamani auto, jossa on ollut edessä rummut.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Noista konttoreista. En ole oikein koskaan luottanut tuohon katsurin ruostenuijaan. Oma kun on kilon moska millä menee läpi varmasti jos on haperoa yhtään. Mm vetokoukku oli omassani niin hyvin kiinni vaikka oli juuri katsastettu, että kun otti lekalla koukun päähän kymmenisen kertaa olan takaa niin tippu koukku lattialle. Onneksi tuli testattua, kun on tuota hieman arvokkaampaa lihaa kyydis välillä. Ja just tää et muutosten tekeminen on välillä hieman hikistä hommaa. Laitoin intercoolerin ja oli teholaput keväältä. Ei kelvannu, tahto tuoreemmat. Sit soitti perään ja vaati yhteneväisyystodistukset rungon, jarrujen ja akseliston suhteen. Hommasin 44 sivua paperia mis oli tän aussimallin TB42E tiedot (173hp). No inssi oli ollut s-postilla yhteydessä autokeskukseen ja sielt oli vaan tuumattu kun oli yhteneväisyydestä kyselly: ''Kyllä on. T:autokeskus''. Eli itse tuli tehtyä turhaa työtä, mutta mitä pienistä. Ja nyt otteessa lukee jopa coolerin MITAT! Ja hauskuutta lisäsi se, että koneesta vuosi öljyä omasta mielestä häiritsevän paljon. Ei sanonut sanallakaan, mutta taisi arvata et korjaan asian. Tuli muutama voimasana sanottua kun huomasin vuodon asemalla
![]() ![]()
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
mitenkään tämän topickin alottajaa kohtaan en nyt kohdista tätä seuraavaa kommenttia vaan ihan yleismaailmallisesti.
kumma juttu kun monet(ei kaikki) käy katsastaa autoo, ja kuulee et oli saatanan mukava katsuri, päästi läpi vaikka oli pari reikää ja muitaki vikoi yms... mutta auta kun oot auton ostanu ni sillon katsurin olis pitäny olla oikee vitun tarkka mulkku ja syynätä kaikki ![]() itsekkin kerran oon ollu hyvin ilonen kun hiluxi meni leimasta läpi vaikka itse tiesin että taatusti jarruista pomppaa, sain puhumalla läpi kun näytin et osat on tos jalkatilassa mut oli väärät ni en saanu nippuu... lupasin laittaa heti kuntoon, siis ei ollu mitää vakavaa vikaa jarruissa, vähä takapää tehoton kun paineensäädin paskana. mutta kuitenkin olin pirun onnellinen ja kehuin kaikille et saatanan hyvä katsuri oli. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Harbor Cruisers |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Laatikoihin ja periin oon vaihtanu ölpät, mutta mihin se liittyy tässä topikissa? Nii ja troopperi se on. |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Onko intin vanha vehje?? Se nimittäin selittäisi nuo katkinaíset pultit ym. Ite pistin omaan berttaan 75:sen akselit ja niissä oli vaikka mitä pommia. Alkaen vetarien irrotus pulttien poikki vedosta päätyen 6 millin auraukseen etuakselilla...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Se on metsänhoitoyhdistyksen vanha auto, valtion entisiä kuitenki. Ja kyllähan siinä nelikko juriseekin, mutta sitä täytyy tutkia. Lupaan olla alottamatta siitä topiccia ![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Kumpi konttori se oli. Laatukatsastus vai ent Haverinen?
|
#14
|
|||
|
|||
![]()
Tuli tämä tapaus heti mieleen kun katsoin netistä trafin tekemän katsastusasemien tarkastuksen tulokset.
Yllättäen kuusamon asemat löytyy listan viimeseltä sivuilta parhaimmasta huonompaan... ![]() http://static.iltalehti.fi/kuvat/lii...slaatu2014.pdf
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
#15
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |