Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.12.2012, 13:23
Limite:n Avatar
Limite Limite ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.10.10
Sijainti: Tampere,Finland
Viestit: 512
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Eli toimii vain ne jotka ei oo virtalukon takana!! Seuraavaksi pitää virtalukolta tarkistaa, tuleeko sinne sähköä ollenkaan!! Helpompi ehkä tarkistaa oikeanpuolen sisälokarista siitä starttireleeltä, onko ne fusible link -sulakkeet ehjät!! Se starttirele on siis tuonnäköinen: http://www.jamant.fi/starttirele-xjm...98-p-2682.html
Sulakkeet näytti olevan ehjät.Otin kaikki irti starttireleestä ja katoin yksitellen.Eipä niitä muuten oikein voi kuin silmämääräisesti todeta.Yhden niistä olin aiemmin jo joutunut korvaamaan tavallisella sulakkeella ja siihen ainakin tuli nyt virta sulakkeen jälkeenkin(Tämän sulakkeen kärähtäminen aiheutti samanlaisen virrattomuuden auton minullaolon alkuaikoina)
Otin myös lattaliittimet irti ja putsasin...ei vaikutusta
Nyt työmaa kutsuu iltavuoroon..

__________________
J E E P
just empty every pocket

Viimeksi muokannut Limite : 04.12.2012 13:34
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.12.2012, 14:15
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Limite Näytä viesti
Eipä niitä muuten oikein voi kuin silmämääräisesti todeta
Olisiko yleismittarilla testaus ratkaisu?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.12.2012, 15:59
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.361
Perusasetus

Johto hapettunut poikki siitä sulakerasian takana olevalta isolta liittimeltä konehuoneen puolelta.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.12.2012, 18:53
Limite:n Avatar
Limite Limite ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.10.10
Sijainti: Tampere,Finland
Viestit: 512
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Johto hapettunut poikki siitä sulakerasian takana olevalta isolta liittimeltä konehuoneen puolelta.
Kurkataanpa sinnekkin huomenna
__________________
J E E P
just empty every pocket
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.12.2012, 16:04
Limite:n Avatar
Limite Limite ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.10.10
Sijainti: Tampere,Finland
Viestit: 512
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Johto hapettunut poikki siitä sulakerasian takana olevalta isolta liittimeltä konehuoneen puolelta.
Olit oikeassa. Siltä alueelta vika löytyi.Ruuvasin sulakerasian irti ja vähän kurkin sinne taakse ja nyin johtoja niin virrat tuli taas autoon.Täytyy syventyä tarkemmin mikä piuha/liitos siellä on antautumassa.Nyt on jo kuitenkin helpompi homma kun vika-alue on rajattu.
Yhtään hommaa ei helpota se että joku edellinen omistaja on vähän muurannut sitä isoa liitintä konehuoneen puolella jollain sikafleksillä.En saanut sitä irti.Tää auto on 10-15 vuotta sitten saanut sähkötolpan kuvan just siihen kohtaan kylkeensä ja liitin on saanu kipeetä.Muutenkin se nurkka on niin pirun ahdas ja vielä kun on ne ABS kamatkin siinä..
__________________
J E E P
just empty every pocket
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.12.2012, 21:07
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.361
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Limite Näytä viesti
Olit oikeassa. Siltä alueelta vika löytyi.Ruuvasin sulakerasian irti ja vähän kurkin sinne taakse ja nyin johtoja niin virrat tuli taas autoon.Täytyy syventyä tarkemmin mikä piuha/liitos siellä on antautumassa.Nyt on jo kuitenkin helpompi homma kun vika-alue on rajattu.
Yhtään hommaa ei helpota se että joku edellinen omistaja on vähän muurannut sitä isoa liitintä konehuoneen puolella jollain sikafleksillä.En saanut sitä irti.Tää auto on 10-15 vuotta sitten saanut sähkötolpan kuvan just siihen kohtaan kylkeensä ja liitin on saanu kipeetä.Muutenkin se nurkka on niin pirun ahdas ja vielä kun on ne ABS kamatkin siinä..
Huomasithan ruuvin siinä keskellä liitintä?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.12.2012, 12:06
Limite:n Avatar
Limite Limite ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.10.10
Sijainti: Tampere,Finland
Viestit: 512
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Huomasithan ruuvin siinä keskellä liitintä?
Ei siitä kyllä mitään ruuvia löytynyt Olisko ruuvi korvattu sillä sikafleksillä sitten.. sellaiset jotkut muoviset pannat siin liittimen sivussa kyllä oli.
__________________
J E E P
just empty every pocket
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 09.12.2012, 19:27
Lassard Lassard ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.05.07
Sijainti: Kouvostoliitto
Viestit: 163
Perusasetus

Mitähän nämä "potikat" mahtavat olla?

Tulipellissä tuo valkoinen:



Kuskin puolen lokarin reunassa:




Mulla on kaks korjauskirjaa, mutta eihän ne tuollaisista mainitse...tai sit en vaan löydä.

Laite on -87 Comanche Renix 4.0 / AW4 , ja jos tälle on joskus pakko antaa lontoonkielinen nimi, niin tästä tulee "Primitive Reaction" - on sen verran monta kertaa ollu primitiivireaktio lähellä...
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 06.12.2012, 00:20
Limite:n Avatar
Limite Limite ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.10.10
Sijainti: Tampere,Finland
Viestit: 512
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Olisiko yleismittarilla testaus ratkaisu?

Minä onneton kun olen ymmärtänyt että jos johtosulake on katki niin se on rikki.Jos se taas ihan johdon näköinen ja ehjä niin..
Noo...jospa täällä pärekattoalueellakin joskus sitten
__________________
J E E P
just empty every pocket

Viimeksi muokannut Limite : 06.12.2012 00:43
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 06.12.2012, 02:54
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Limite Näytä viesti
Minä onneton kun olen ymmärtänyt että jos johtosulake on katki niin se on rikki.Jos se taas ihan johdon näköinen ja ehjä niin..
Noo...jospa täällä pärekattoalueellakin joskus sitten
Oot tavallaan oikeilla jäljillä, mutta ainut tapa todeta johtosulakkkeen kunto on yleismittari tms... Se että eristeet on kunnossa ei vielä kerro kaapelin kunnosta mitään...
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 06.12.2012, 16:50
ABLemmy:n Avatar
ABLemmy ABLemmy ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.12
Sijainti: Kokkola
Viestit: 30
Perusasetus

Nyt kun vihdoin pääsin itsekin XJ omistajaksi nii kysyisin seuraavaa, miksi ihmeessä lämmönpuhallus loppuu kun ajaa autolla ylämäkeen? Ei vaan pysty ymmärtää mikä tuon tekee tasaisella ja alamäessä ei mitään ongelmaa. Ja tämä siis normaalilla tiellä.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 06.12.2012, 17:40
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ABLemmy Näytä viesti
Nyt kun vihdoin pääsin itsekin XJ omistajaksi nii kysyisin seuraavaa, miksi ihmeessä lämmönpuhallus loppuu kun ajaa autolla ylämäkeen? Ei vaan pysty ymmärtää mikä tuon tekee tasaisella ja alamäessä ei mitään ongelmaa. Ja tämä siis normaalilla tiellä.
siis itse puhallus vai lämmin ilma sieltä puhaltimesta?
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 06.12.2012, 19:23
ABLemmy:n Avatar
ABLemmy ABLemmy ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.12
Sijainti: Kokkola
Viestit: 30
Perusasetus

Kummatkin.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 08.12.2012, 13:41
petpi petpi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.03.10
Sijainti: Tampere
Viestit: 251
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ABLemmy Näytä viesti
Nyt kun vihdoin pääsin itsekin XJ omistajaksi nii kysyisin seuraavaa, miksi ihmeessä lämmönpuhallus loppuu kun ajaa autolla ylämäkeen? Ei vaan pysty ymmärtää mikä tuon tekee tasaisella ja alamäessä ei mitään ongelmaa. Ja tämä siis normaalilla tiellä.
Jännä ongelma.
Heitän ihan villin arvauksen. Puhaltimen kotelossa vettä(en tiedä onko veden mahdollista jäädä koteloon) ja ylämäessä vesi kertyy puhaltimen siipipyörän luokse ja estää puhallinta pyörimästä, koska hiilet ja etuvastus sökönä.
__________________
________________

-98 Jeep Grand Cherokee 5.9 LX
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. 754 Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2010 09:10
Taasen jeep xj kysymyksiä NORT Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2009 09:09
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 24 23.11.2005 19:59
Jeep Wrangler kysymyksiä Tepa Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2004 14:13


Sivu luotu: 00:42 (GMT +2).