![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
mutta tuo vimonen lause lainauksessa sattui korvaan aika pahasti.Justyä on ollut ruiskulla, mutta ovat Suomessa harvinaisia. Jälkituontina niitä kyllä on tuotu. Yks tuttu varaosakauppias on niihin kaasareita vaihdellut useampaan, pyynnöstä. Itse on sitten laitellut taas noita ruiskuja omiin Justyihinsa ![]() Siinä Justyn ruiskussa on joku komponentti joka hajoaa kaikista, eikä sitä Suomesta muka saanut 10-15 vuotta sitten. No, tämä kaveri niitä uusia palikoita toi kasan Saksasta tuomiensa purku-Legacyjen kanssa ja laitteli noita kuntoon. Legacyyn kävin itsekin häneltä hakemassa monenlaista palikkaa aikanaan.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Edelleen en ymmärrä miksi se ruisku ei voi olla toisesta autosta, mitkä syyt lainlaatijalla on ollut mielessä ?
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Voi olla mutta katsastuksessa kuitenkin ne päästöt mitataan ja nehän asian ratkaisee, ei käytetyt osat. Mutta mistä näistä tietää, lait on välillä ihmeellisiä.
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Joo,joo, mutta kun käytät sen auton VTT:llä käytönaikaisessa halvassa testissä, niin sitten voisi alkaa jo kelpaamaan. vrt turbon jälkiasennus vähäpäästöiseen.
Rahaa se vaan on...
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ja sitähän meillä on taskut pullollaan
![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Domingon ruiskuja on saanut noista Elcateista, mutta nykyään niitäkään ei saa mistään. Saksassa tosin olisi ruisku domingoja myynnissä, mutta yllättävän kalliita ne sielläkin on ja tänne roudaaminen on kallista. Se seuraavan kopan Justy perustuu taas Suzukin Swiftiin. En tiedä onko siinä ihan suzukin tekniikka subarun logoilla vaan? Pari tuollaista olen nähnyt myynnissä. En myöskään tiedä onko se enää kolmipyttyisellä koneella?Olettaisi kyllä että on ihan ok vaihtaa kaasutin ruiskuun, koska siinä pienenee kulutus ja päästötkin erittäin todennäköisesti. Tuollainen kaasari on niin perseestä säädellä toimimaan ja vielä kun siihen on tuollainen katti tungettu väliin. Domingon kanssa se oli aina karmee säätö että sen sai leimalla päästöistä läpi. Muinoin kun etukäteen niihin haki vielä päästölappua niin joka paikassa ongelma oli kuulemma kolmipyttyisyys, kaasarin ja katin yhdistelmä. Ehkä ne kolmepyttyä on vaan vaikea saada toimiin kunnolla kaasarilla? Nythän nuo kolmipyttyiset koneet tekee taas tulemistaan. Japsit oli siinäkin jo 80-luvulla aikaansa edellä
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| th400 säätöä | peedro | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 16.04.2012 14:14 |
| kaasuttimen paineentasaus | juice | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 01.06.2008 13:03 |
| SJ410, kaasuttimen korjaus sarja/korvaus kaasutin? | Lehis | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 12.11.2007 21:43 |
| Syötön säätöä | puuhapate | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 11.04.2007 16:18 |
| Syötön säätöä | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 18.10.2006 21:17 |