Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikkoimp
kerro nyt silti vielä pirssin merkki..?
|
Niin mullahan oli 5kpl Subarun Domingoja, mitkä 5v aikana väheni kahteen. Ja ne kaksi vaihdoin sitten kahteen Subarun Justyyn. Nyt on vaan sellainen pieni ongelma että toinen Justyistä on tuotu Sveitsistä suomeen. Otteessa ei lue mitään muuta kuin Subaru. Siellä ei myöskään lue mitään vähäpäästöisyydestä, mikä oli yksi syy miksi otin koko auton itselleni. Nyt leimalla sitten paljastui että se onkin vähän päästöinen kun trafin jossain jemmatiedoissa lukee että se on vähäpäästöinen. Leimasetä nimittäin hienosti mittasi päästöt ilman kattia ja sanoi että menee läpi, mutta auton alle kun vilkasi niin huomasi että siellähän on katti, eli se vois olla vähäpäästöinen. Tarkasti tiedot ja kun tuo paljastui niin hylkäsi päästöistä. PRKL!!! Kusinen trafi kun jemmaa nuo tiedot. Mutta ratkaisu asiaan on heittää helvettiin tuo katti ja mennä muualle leimaan autoa. Ja kun otteessa ei lue vähäpäästöinen niin ei katsuri kiinnitä asiaan mitään huomiota, kuten en minäkään tiennyt että se on vähäpäästöinen. Ei tuo silti poista sitä että kaasari on ihan perseellään säädöissä. Ihme alipaine helvetin ovat keksineet kaasariin. Tuohon on nyt hankittu yksipisteruiskuun roippeet, mutta kun se on vähäpäästöinen niin sitähän ei tietenkään saisi leimata tuolla.. Senkin ratkaisen niin että laitan ruiskun jotenkin jemmaan niin ettei näy onko siellä kaasari vai ruisku. Onhan uusissa moottoreissakin suojamuovi moottorin päällä niin viritetään tuohon vastaava. Pitää joltain purkaamolta hakea tuoreemman Subarun muovi moottorin päälle niin näyttää tosi hienolle.