![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Orkkis kaasari on kaput. Vaihdettu tilalle toisesta samanlaisesta pelistä kaasari tilalle. Se kaasari aivan ihme alipainehässäkkä. Aivan täynnä alipaineletkuja. Ongelmana on se että käy huonosti. N.2500 kierroksen kohdalla pätkii. Huiput n.80. Ei jaksa ylämäkiä edes mennä kunnolla. Nyt siis pitäs löytää joku mesta mikä osaa kaasareita vielä säädellä. Muinoin oli kaasutin expertti, mutta sekin on tietääkseni monta vuotta sitten lopettanut. Siellä ainakin ennen oli melkoinen kaasutin velho. Mut wanha patu ja hommalle ei ollut jatkajaa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ihan ekana vaihtaisin kaikki ne alipaineletkut. Onhan bensapumppu kunnossa ?
__________________
Tumpula Racing Team |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Pumppu on ok. Se säätäjä puuttuu. Veikkaan tuon kaasarin säätöjen olevan persiillään.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Moi,
jos se on samanlaisesta niin suuttimet pitäisi olla kohdillaan. Mutta jos se on pitkään seissyt niin siellä on "lakkaa" ja mahdollisia vuotoja. Kuten tuossa muut antoivat vinkkiä niin katsoisin sen ensin kuntoon (tiivarit, letkut, kohon asetus) ennen kuin muuta roplaa. Jos ei kulje kuin 80km/h niin on joko laihalla tai rikkaalla, tulpan väri paljastaa. Veikkaisin kuintenkin vuotoja jolloin todennäköisesti menee laihalle. T/P |
#5
|
||||
|
||||
![]()
kerro nyt silti vielä pirssin merkki..?
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Niin mullahan oli 5kpl Subarun Domingoja, mitkä 5v aikana väheni kahteen. Ja ne kaksi vaihdoin sitten kahteen Subarun Justyyn. Nyt on vaan sellainen pieni ongelma että toinen Justyistä on tuotu Sveitsistä suomeen. Otteessa ei lue mitään muuta kuin Subaru. Siellä ei myöskään lue mitään vähäpäästöisyydestä, mikä oli yksi syy miksi otin koko auton itselleni. Nyt leimalla sitten paljastui että se onkin vähän päästöinen kun trafin jossain jemmatiedoissa lukee että se on vähäpäästöinen. Leimasetä nimittäin hienosti mittasi päästöt ilman kattia ja sanoi että menee läpi, mutta auton alle kun vilkasi niin huomasi että siellähän on katti, eli se vois olla vähäpäästöinen. Tarkasti tiedot ja kun tuo paljastui niin hylkäsi päästöistä. PRKL!!! Kusinen trafi kun jemmaa nuo tiedot. Mutta ratkaisu asiaan on heittää helvettiin tuo katti ja mennä muualle leimaan autoa. Ja kun otteessa ei lue vähäpäästöinen niin ei katsuri kiinnitä asiaan mitään huomiota, kuten en minäkään tiennyt että se on vähäpäästöinen. Ei tuo silti poista sitä että kaasari on ihan perseellään säädöissä. Ihme alipaine helvetin ovat keksineet kaasariin. Tuohon on nyt hankittu yksipisteruiskuun roippeet, mutta kun se on vähäpäästöinen niin sitähän ei tietenkään saisi leimata tuolla.. Senkin ratkaisen niin että laitan ruiskun jotenkin jemmaan niin ettei näy onko siellä kaasari vai ruisku. Onhan uusissa moottoreissakin suojamuovi moottorin päällä niin viritetään tuohon vastaava. Pitää joltain purkaamolta hakea tuoreemman Subarun muovi moottorin päälle niin näyttää tosi hienolle.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
th400 säätöä | peedro | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 16.04.2012 14:14 |
kaasuttimen paineentasaus | juice | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 01.06.2008 13:03 |
SJ410, kaasuttimen korjaus sarja/korvaus kaasutin? | Lehis | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 12.11.2007 21:43 |
Syötön säätöä | puuhapate | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 11.04.2007 16:18 |
Syötön säätöä | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 18.10.2006 21:17 |