Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.10.2012, 18:22
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja xxpowellxx Näytä viesti
Kyseessähän on 4l bensa vm.-92.
Kaikki piuhat ja letkut on paikallaan,ainakin tunnin katselulla.
Kaverikin epäili kampiakselin asentotunnistimen vikaa.
Pumppuhan ei ole tankin sisällä vaan alla,ainakin miun autossa..oli ainakin vielä viikko sitten
Kyllä sen ainakin pitäis olla tankin sisällä!! Joku vaihtanu siihen jonkun muun pumpun, eihän se edes mahdu tankin alle (tai mahtuu joo, mutta käy kyllä kiviin kiinni...).

__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.10.2012, 21:12
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus



varma kanssa että on 92.. eli H.O koneinen?

http://www.cherokeeforum.com/f51/testing-cps-5563/

tossa ohjetta jos lontoo taipuu


juu, hieman aasinsiltaa bensapumpuista mutta alkuperäinenhän on jompi kumpi noista pumpuista, en oikein tiedä millä järjellä noita on laitettu, ehkä jamantti tietää mutta mulla ittellä ainakin oli juurikin tuo alempi, bochin pumppu orkkiksena, se on hieman lyhyempi ja toisesta pästä kapeampi kun toi ylempi (orkkiksena walbron pumppu) mikä on koko matkan samaa pötköä, hintaeroa noilla ei tainnut olla kun 3 taalaa, tosin toisessa tuli noi tankkihimmelitkin mukana (ja se oli muistaakseni se halvempi, 46 € tienoilla, bochilainen oli 49€) en etukäteen tiennyt kumpi omassa on niin tilasin sitte molemmat mutten kuiteskaan tarvinnut kumpaakaan kun oli vain liitin irti pumpusta tankin sisällä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.10.2012, 07:29
xxpowellxx:n Avatar
xxpowellxx xxpowellxx ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.09.12
Sijainti: Savonranta
Viestit: 237
Perusasetus

Ihan mielenkiinnosta,millä ilveellä sie tankin sisään menit laittamaan liittimen kiinni?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.10.2012, 07:35
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja xxpowellxx Näytä viesti
Ihan mielenkiinnosta,millä ilveellä sie tankin sisään menit laittamaan liittimen kiinni?
no ei siellä sisällä nyt muita piuhoja mene kun noi pumpun johdot mitkä näkyy tossa ylemmässa tankkiyhdehäkkyrässä, se vain käteen sieltä...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.10.2012, 08:31
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja xxpowellxx Näytä viesti
Ihan mielenkiinnosta,millä ilveellä sie tankin sisään menit laittamaan liittimen kiinni?
Ei Rytari sinne tankkiin menny, irroitti anturi/pumppuyksikön ja laittoi johdon kiinni ja yksikkö takaisin!! Ja on siellä pumpun lisäksi samassa sen anturin johto...
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.10.2012, 09:17
xxpowellxx:n Avatar
xxpowellxx xxpowellxx ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.09.12
Sijainti: Savonranta
Viestit: 237
Perusasetus

Paikallinen korjaamo sai hieman jo paikannettua vikaa.
Auto kuuleemma käy normaalisti kun vaan avain on startti asennossa.
Startti ei kuitenkaan pyöritä konetta.
Eli joko virtalukon pohjassa,releessä tai boksissa vika.
Toivottavasti joku rele

Maksoin nimittäin kyseiseen korjaamoon perjantaina 680€ laskun,ei huvittas mitää uutta mätkyä ottaa.

Laskusta oli kylläkin osia 455€:n edestä.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.10.2012, 10:48
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja xxpowellxx Näytä viesti
Paikallinen korjaamo sai hieman jo paikannettua vikaa.
Auto kuuleemma käy normaalisti kun vaan avain on startti asennossa.
Startti ei kuitenkaan pyöritä konetta.
Eli joko virtalukon pohjassa,releessä tai boksissa vika.
Toivottavasti joku rele

Maksoin nimittäin kyseiseen korjaamoon perjantaina 680€ laskun,ei huvittas mitää uutta mätkyä ottaa.

Laskusta oli kylläkin osia 455€:n edestä.

jaa sä olet saanut ostaa oman auton korjaamolta

virtalukon pohja vois olla hyvä vaihtoehto eikä kallis kokeillakkaan ihan... toki se kannattaa ensin mitata mittarilla


STANDARD MOTOR PRODUCTS Part # US105T T-Series w/ Tilt Wheel € 4.13


ton näkönen osa rattipylvään putken päällä siellä kojelaudan alla...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 17.10.2012, 12:23
Borg:n Avatar
Borg Borg ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.08.03
Sijainti: Iitti
Viestit: 181
Perusasetus

Xj:n käynti, tai oikeastaan käynnistys ongelmaa olis tuossa omassakin.

Eli vm. -00, 2.5 td on kyseessä ja ongelma on että Jeeppi ei meinaa käynnistyä. Muutamassa päivässä auto vajosi katatoniseen tilaansa, eli pe, la aamuina jouduin hehkuttamaan useampaan kertaan ennen kuin sain käyntiin, Su aamuna meni jo useampia minuutteja startaillessa, ja lopulta Ma aamuna ei lähtenyt enää ollenkaan käyntiin. Lämpöisenä Jeeppi käynnistyy moitteetta, käy ja kukkuu. Tämä siis viime viikolla.
Autoa tallille siirtäessä kokeiltiin käyntiin ja lopulta kun akku alkoi jo antamaan hyytymisen merkkejä, korahti Jeeppi tulille, kävi kuin vanha Taavetti hetken, eli kaiketi lähti vajailla käyntiin, tasaantui sitten ja ajoin tallille.

Hehku vika siis tuli mieleen ja mittailtiin virran kulkua hehkuissa ja tulpanjohdoista, virta kulki, mutta epäiltiin hehkujen vaajaa toimintoa, joten eilen vaihdoin uudet hehkut. Auto oli siis kerennyt seisomaan useampia päiviä. Uusien hehkujen jälkeen lähti vasta kolmannella starttaus yrityksellä käyntiin, ei liiemmin savutellut ja kävi hyvin. Käynnistelin vielä perä jälkeen muutaman kerran ja lähti hyvin käyntiin. Sitten auto seisoi sammuksissa n.10min ja ei enää lähtenyt ollenkaan käyntiin. Meinasin nyt seuraavaksi vaihtaa polttoaine suodattimen (ei ole vaihdettu pariin vuoteen), josko vika olisi polttoaineen saannissa.

Hieman kummallinen häiriö kuitenkin, olisiko kellään ideoita?
Koitin täältäkin etsiskellä aiheesta threadia, mutta vähänlaisesti tuosta 2.5 td:stä juttua, veikkaan että se tulee kylläkin muuttuman tämän oman Jeeppini myötä

-B-
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. 754 Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2010 09:10
Taasen jeep xj kysymyksiä NORT Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2009 09:09
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 24 23.11.2005 19:59
Jeep Wrangler kysymyksiä Tepa Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2004 14:13


Sivu luotu: 12:47 (GMT +2).