Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.09.2012, 22:52
Arska:n Avatar
Arska Arska ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.07.04
Sijainti: Valtimo, Finland.
Viestit: 1.707
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
onneks tuo on vain mielipide, joku fakta ois kiva tueks...
No mietippä pyörän laakeroinnille tulevaa rasitusta, kun vannetta tuodaan ulospäin esim. 75mm/puoli, kun alunperinkin vanteen kiinnityspinta on useita kymmeniä millejä ulomman pyöränlaakerin ulkopuolella. Ja kun vertaat tätä esimerkiksi Toyotan etunapaan, jossa vanteen kiinnityspinta on samanverran ulomman laakerin sisäpuolella, niin ymmärrät varmasti mistä on kysymys. Pyöränlaakerit on kuitenkin samaa kokoluokkaa ja porttaalinavassa tietysti vielä lisäksi tulee rattailta kuormitus samoille laakereille. Täh??

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4x4cup suunnistus / säännöt 2011 Arska-tehtaalta Tekniikka & Jutustelu 19 06.03.2011 22:58
Suunnistus cupin Säännöt* edit.kaudelle 2009* Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 770 18.04.2010 22:20
Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 22 11.01.2009 23:48
Suunnistus>mönkkäriluokan säännöt tikpe Chit-Chat 1 12.06.2008 08:58
Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? SauliS Tekniikka & Jutustelu 9 10.02.2005 09:25


Sivu luotu: 01:29 (GMT +2).