![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
______________________________ Pajero 2.5TDic -92 (pitkä) Pajero 2.5TDic -90 (pätkä) LJ70 2.4TD -88 Volvo S40 2.0 -97 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jatketaanpa tänne taas nyt mitsun moottorista kansi käytetty irti ja venttiilit uusittu. laitettiin kasaan ja nyt ei lähte kunnolla käyntiin ,ei vastaa kaasuun ja pitää ihmeellistä sivu ääntä. voiskos jako olla jotenkin vieläkin pielessä vaikka kuinka koitettiin moneen kertaan sitä muuttaa ja kokeilla. tuloksetta.
suuttimetkin vaihdettiin ei ollut vika niissäkään. Ideoita ton korjaamiseen? |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Onko venttiilit kummalla varrenmitalla? Vanhemmassa vähän pitempi varsi, kun taas tuoreemmassa lyhyempi... Itsellä Gen1 ja siihen tuli tuoreemmasta kansi, missä oli lyhemmät venttiilinvarret. Ei riittänyt vanhoissa kenujen säätössisä vara säätää ennään... Jouduin tilaan uudet säätöhilut.
Onko pumpun ajoitusta koitettu muuttaa? Itsellä merkit kohallaan ja pumpun ku käänt ihan toiseen laitaan, niin auttoi kierroksien löytymiseen. Ruokaruuvilla pitäs käydä myös, kun ihan tehtaan säädöissä tuo ruuvi ja ku ilmapuolella on ihan eri paineistaja ku tehtaan jäliltä on. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
pitäis säätöjen riittää keinuissa. venttiilien pitäis olla koneistamon mukaan samat sanoi että on tehneet tollasia mitsun kansia yli 100kpl vuosien saatossa.
pumpun ajoitusta on kokeiltu muuttaa ei parannusta,yksi sanoi että voi olla että tarviais olla jopa pumppu 2-hammasta ennakolla että palaa. kuulema oli ihan sama vika kun mulla ja tolla korjaantui. onko kellään hyvää ja järkevää jakopään asennus ohjetta. kumman mukaan alapää pitäis kattoa dampperi pyörän vai sen muovikopan asteikon mukana. mitä saatöjä siinä pumpun perässä on syöttö ruuvin lisäksi kun tutkin niin osan lukitukset olivat löysällä ja mahdollista että osa on pyörineet itekseen. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Itse kasannut sen alapyörän ja muovikopan merkkien mukaan jaon kohdalleen,itse epäilisin että jako on pielessä. Itellä kun hyppäsi jako niin kävi raskaasti,ei vastannut kaasuun ja kolisi kuin olisi ollut isommin rikki.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Jos auto on toiminu hyvin ennen remonttia, niin ettisin asennukseen liittyvää häikkää.
En oikein usko, että vehkeet hajoaa seisoessaan... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron V6 3.0L kone pitäs saada "kepulikonstein" käyntiin... Apua saatiin kone käy! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 15.02.2011 21:14 |
gen1 pajeron vikoja ja rakentelua. | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 24.05.2010 09:17 |
Suzukissa vikoja (sj410) | konstav | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 06.10.2008 16:24 |
C303 volvon vikoja | Chit-Chat | 63 | 27.03.2006 15:26 | |
Mitä kaikkia vikoja? | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 04.08.2004 13:37 |