Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 07.07.2012, 22:29
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jv Näytä viesti
tarkotatko 2l tai 2lt pataa, joskus totesin et oli korkannu koko venttiilikoneisto irti kannesta tuntemattomasta syystä, veikkasin silloin jo jotain vastaavaa...
En kun näitä HA puolen 2E moottoreita,yhdestä meni 2000rpm jakoremmi poikki,2keinua katkesi vain. Uudet keinut tilalle ja ajoon,myöhemmin koneesta paloi kansipahvi toisesta syystä. Kansi kun käytettiin irti niin männistä ei ollut painunut renkaan urat kasaan eikä yksikään venttiili ollut mutkalla.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron V6 3.0L kone pitäs saada "kepulikonstein" käyntiin... Apua saatiin kone käy! TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 15 15.02.2011 21:14
gen1 pajeron vikoja ja rakentelua. tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 8 24.05.2010 09:17
Suzukissa vikoja (sj410) konstav Tekniikka & Jutustelu 6 06.10.2008 16:24
C303 volvon vikoja Chit-Chat 63 27.03.2006 15:26
Mitä kaikkia vikoja? Tekniikka & Jutustelu 13 04.08.2004 13:37


Sivu luotu: 19:39 (GMT +2).